یک گوشی هوشمند با باتری 28000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده است – شارژ آن یک هفته دوام می آورد

Источник изображения: Jon Porter / The Verge

چهار سال پیش، شرکت فرانسوی Avenir Telecom که دارای مجوز استفاده از برند Energizer است، در نمایشگاه سالانه MWC گوشی هوشمندی با باتری 18000 میلی آمپر ساعتی ارائه کرد. از آن زمان تاکنون، مهندسان این شرکت بیکار ننشسته اند و توسعه دهنده قبلاً در MWC 2024 تلفن هوشمند Hard Case P28K را به عموم مردم نشان داد که ویژگی اصلی آن باتری 28000 میلی آمپر ساعتی است.


  منبع تصویر: Jon Porter/The Verge

منبع تصویر: Jon Porter/The Verge

مانند مدل قبلی، هارد کیس P28K با برند Energizer به فروش خواهد رسید. بنابراین، Energizer Hard Case P28K بزرگ‌ترین باتری نصب شده روی یک گوشی هوشمند تولید انبوه را دریافت کرد. به گفته سازندگان، یک بار شارژ باتری برای اطمینان از عملکرد مستقل دستگاه به مدت یک هفته کافی است. در حالت مکالمه، گوشی هوشمند می تواند بدون شارژ مجدد تا 122 ساعت (بیش از 5 روز) کار کند و در حالت آماده به کار، استقلال به 2252 ساعت (تقریباً 94 روز) افزایش می یابد. باتری از شارژ سریع تا 33 وات پشتیبانی می کند.

  منبع تصویر: Avenir Telecom

منبع تصویر: Avenir Telecom

نقطه ضعف این گوشی هوشمند مشخصات سخت افزاری غیر قابل توجه آن و همچنین اندازه و وزن آن است. با توجه به اینکه دستگاه به چنین باتری قدرتمندی مجهز است، ضخامت آن 27.8 میلی متر و وزن آن 570 گرم است که بیش از سه برابر ضخامت و وزن آیفون 15 است. بنابراین برای افرادی که به دنبال یک دستگاه زیبا، محصول جدید قطعا مناسب نیست.

  جان پورتر / The Verge

در مورد سایر پارامترها، ما به عدم پشتیبانی از شبکه های ارتباطی نسل پنجم (5G) اشاره می کنیم. پایه سخت افزاری یک ریزپردازنده MediaTek MT6789 غیر توصیفی است که با 8 گیگابایت رم و یک درایو 256 گیگابایتی تکمیل می شود. این طراحی دارای صفحه نمایش LCD 6.78 اینچی با پشتیبانی از وضوح 1080p و دوربین اصلی سه گانه است. گوگل اندروید 14 به عنوان پلتفرم نرم افزار استفاده می شود.

Avenir Telecom قصد دارد Energizer Hard Case P28K را به قیمت 250 دلار بفروشد. فروش این گوشی هوشمند در اکتبر سال جاری آغاز خواهد شد.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1100795