امسال مقامات ایتالیایی تا 10 میلیارد یورو به توسعه صنعت ملی نیمه هادی اختصاص خواهند داد.

Источник изображения: Unsplash, Samuel Ferrara

موفقیت نسبی کشورهای همسایه آلمان و فرانسه که سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان تراشه را به قلمرو خود جذب می‌کنند، مقامات ایتالیایی را آزار می‌دهد و به همین دلیل اخیراً اعلام آمادگی کردند تا حداکثر 10 میلیارد یورو برای توسعه صنعت نیمه‌رسانای ملی تا پایان سال جاری میلادی اختصاص دهند. امسال.


  منبع تصویر: Unsplash, Samuel Ferrara

منبع تصویر: Unsplash, Samuel Ferrara

آدولفو اورسو وزیر صنعت ایتالیا گزارش داد بلومبرگ وی با اشاره به رسانه های داخلی در کنگره حزب حاکم کشور به خبرنگاران گفت: ایتالیا در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میکروالکترونیک در اروپا است.. در ماه مارس، یک مقام ایتالیایی از قصد استارتاپ سیلیکون باکس سنگاپور برای ساخت کارخانه تولید تراشه در شمال ایتالیا خبر داده بود که قرار است 3.2 میلیارد یورو برای این پروژه هزینه کند.

تا آن زمان، فرض بر این بود که اینتل مرکز آزمایش و بسته بندی تراشه خود را در شمال کشور مستقر کند و از این طریق قطعاتی را در اختیار خودروسازان ایتالیایی قرار دهد که کارخانه‌های آنها در این منطقه متمرکز هستند. در همین حال، اینتل که بین تعداد زیادی ساختمان جدید پراکنده شده بود، مجبور شد اجرای این پروژه را رها کند. وزیر صنعت ایتالیا افزود: در هفته های آتی فرصتی برای بیان سایر اطلاعیه های مهم در این زمینه وجود خواهد داشت.






اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103964