این لایحه به روز شده به افراد در فدراسیون روسیه اجازه می دهد تا به استخراج معدن بپردازند، اما با یک شرط

Источник изображения: Kanchanara/unsplash.com

نسخه جدیدی از لایحه قانونی کردن استخراج ارزهای دیجیتال به دومای ایالتی معرفی شده است که فهرست افرادی را که حق دارند در این نوع فعالیت ها شرکت کنند و همچنین برخی از جنبه های قانونی تنظیم آن توسط ایالت را تعیین می کند. .

  منبع تصویر: Kanchanara/unsplash.com

منبع تصویر: Kanchanara/unsplash.com

کسی که این را در خود گزارش کرده است کانال تلگرام معاون کمیته دومای دولتی در سیاست اطلاعاتی آنتون گورلکین توضیح داد که بر اساس این سند، اشخاص حقوقی روسی و کارآفرینان فردی که در ثبت مربوطه گنجانده می شوند، می توانند در استخراج معادن شرکت کنند. اگر افراد از محدودیت های مصرف انرژی تعیین شده توسط دولت تجاوز نکنند، می توانند بدون ثبت نام در معدن فعالیت کنند.

این معاونت بر لزوم حذف امکان استفاده از ارز دیجیتال برای قانونی‌سازی عواید ناشی از جرم، تامین مالی تروریسم یا سایر جرایم مجرمانه تاکید کرد. بنابراین، طبق این لایحه، ماینرها موظفند اطلاعات دریافت ارز دیجیتال در نتیجه ماینینگ و آدرس های شناسه را به مرجع مجاز ارائه کنند. این سند همچنین اختیارات Rosfinmonitoring برای حفظ لیست مربوطه را مشخص می کند.

به گفته این معاون، این لایحه محدودیتی برای فروش ارز دیجیتال منحصراً با استفاده از زیرساخت اطلاعات روسیه ایجاد نمی کند. در عین حال، این سند امکان اختیار دادن به دولت را برای ممنوعیت فعالیت های معدنی در برخی از نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه فراهم می کند. با در نظر گرفتن خطرات برای توسعه صنعت معدن، ما روی بحث خاصی برای تعیین شرایط و دامنه این ممنوعیت حساب می کنیم. – آنتون گورلکین اشاره کرد.

تیموفی سمنوف، مدیرعامل Intelion Data Systems به این منبع گفت RBCبا توجه به اینکه این لایحه به‌روزرسانی شده امکان شکل‌گیری رویه اجرایی و تنظیم همه جانبه موضوعات مربوط به تولید و گردش ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند، با اشاره به اینکه این نسخه نهایی نیست و برخی مفاد سند هنوز نهایی نشده است.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103940