یک پخش کننده ویدیوی جدید در نسخه های تلفن همراه Facebook ظاهر می شود

Источник изображения: ***

توسعه دهندگان متا پلتفرم ها از ظهور یک پخش کننده ویدیوی به روز شده در برنامه های موبایل فیس بوک خبر دادند. با کمک آن، کاربران شبکه اجتماعی با دیدن ویدیوهای عمودی، مشابه آنچه در TikTok یا Reels منتشر شده اند، راحت تر خواهند بود.


  منبع تصویر: ***

منبع تصویر: متا

پخش کننده جدید به طور پیش فرض محتوای Reels، فیس بوک را پخش می کند ویدیوهای زنده و طولانی در حالت پرتره تمام صفحه. در مرحله اولیه توزیع این نوآوری، پخش کننده در دسترس کاربران نسخه iOS اپلیکیشن فیسبوک خواهد بود در آمریکا و کانادا انتظار می رود در چند ماه آینده این ویژگی گسترده تر شود.

قبلا در فیس بوک در هنگام پخش فیلم ها از فرمت های مختلف استفاده شد. به عنوان مثال، کاربران می توانند ویدیوهای طولانی را در جهت عمودی مشاهده کنند، در حالی که برخی از ویدیوها مستقیماً در فید فیس بوک پخش می شوند. پخش‌کننده به‌روزرسانی‌شده به‌طور خودکار روی ویدیوهای عمودی تمرکز می‌کند، اما همچنین به اکثر ویدیوهای افقی اجازه می‌دهد در جهت عمودی پخش شوند. به سادگی گوشی را بچرخانید تا پخش کننده به پخش محتوا در حالت عمودی تبدیل شود.


همچنین توجه داشته باشید که پخش کننده جدید فیس بوک دستخوش تغییرات بصری شده است. یک نوار لغزنده در پایین پخش کننده ظاهر شده است که با آن می توانید به سرعت به مشاهده قسمت های مختلف ویدیو بروید. کنترل‌های جدید همچنین به شما امکان می‌دهند پخش را متوقف کنید و به قطعاتی که قبلاً مشاهده کرده‌اید بازگردید.






اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1102736