افزودن و استفاده از کارت‌های «World» در Samsung Pay در دسترس نیست

Источник изображения: samsung.com

افزودن و استفاده از کارت های سیستم پرداخت داخلی «میر» از امروز در سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ پی از دسترس خارج شد. این شرکت کره جنوبی از قبل در مورد تغییرات هشدار داد و خاطرنشان کرد که این امر بر قابلیت افزودن و استفاده از کارت های باشگاه و کارت های وفاداری در برنامه تأثیری نخواهد گذاشت.


  منبع تصویر: samsung.com

منبع تصویر: samsung.com

برای کسانی که از Samsung Pay برای پرداخت هزینه سفر در وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، این شرکت توصیه می‌کند که به روش‌های پرداخت جایگزین، به عنوان مثال، استفاده از کارت Troika، در صورتی که در یک منطقه خاص پشتیبانی می‌شود، روی آورند.

اظهار نظر در مورد خروج Samsung Pay از بازار روسیه در Tinkoff Bank، Sberbank و VTB اظهار داشت TASS که آنها تهدید قابل توجهی از این امر برای مشتریان بانک های روسیه نمی بینند، زیرا در حال حاضر مشابه داخلی و گزینه های جایگزین برای پرداخت بدون تماس وجود دارد: QR، برچسب های پرداخت و خدمات پرداخت خود بانک ها.

به نوبه خود، سیستم کارت ملی پرداخت (NSCP) یادآور شد که دارندگان تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید نسخه 7.0 و بالاتر می توانند از برنامه پرداخت Mir Pay استفاده کنند که به طور خاص برای پرداخت بدون تماس با کارت های ملی توسعه یافته است.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1102667