مایکروسافت بازی‌های شخص ثالث را در یک ارائه جدید نشان می‌دهد – پیش‌نمایش Xbox Partner کجا و چه زمانی تماشا شود

Источник изображения: Capcom

پس از Sony Interactive Entertainment و Nintendo، Microsoft Gaming آماده شدن هم برای برگزاری اولین ارائه بازی های استودیوهای شخص ثالث در سال 2024 – رویداد Xbox Partner Preview نام داشت.


  منبع تصویر: Capcom

منبع تصویر: Capcom

سازمان دهندگان Xbox Partner Preview بیش از ده ها تریلر جدید برای بازی های توسعه دهندگان شخص ثالث، از جمله Capcom، Electronic Arts و Nexon را وعده داده اند. این نمایش حدود نیم ساعت به طول خواهد انجامید.

پروژه های تایید شده برای نمایش شامل بازی اکشن ژاپنی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess (Capcom)، metroidvania Tales of Kenzera: Zau (EA) و اکشن RPG هاردکور The First Berserker: Khazan (Nexon) است.

  منبع تصویر: Atlus

منبع تصویر: Atlus

علاوه بر این، جریان پیش‌نمایش شریک Xbox ممکن است دارای Metaphor: ReFantazio (قبلاً Project Re Fantasy)، یک نقش‌آفرینی فانتزی از Atlus و توسعه‌دهندگان کلیدی جدیدترین Persona باشد.

واقعیت این است که اخیرا در فروشگاه دیجیتال ایکس باکس روشن شد تاریخ انتشار احتمالی ReFantazio 11 اکتبر (در بخش هنگ کنگ) است ذکر شده دوازدهم). این بازی برای پاییز 2024 اعلام شده است. Atlus احتمالا در حال آماده سازی یک اعلامیه رسمی است.

  منبع تصویر: ایکس باکس

منبع تصویر: ایکس باکس

پخش پیش نمایش Xbox Partner در تاریخ 6 مارس ساعت 21:00 به وقت مسکو آغاز خواهد شد. می توانید پیشرفت ارائه را از طریق کانال های رسمی ایکس باکس در سرویس ها دنبال کنید یوتیوب و تکان دادن.

به عنوان بخشی از قسمت فوریه پادکست رسمی، Microsoft Gaming اعلام کرد که چهار نسخه انحصاری Xbox را بر روی پلتفرم های رقیب منتشر خواهد کرد. معلوم شد که آنها Pentiment، Hi-Fi Rush، Grounded و Sea of ​​Thieves هستند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.



منبع: https://3dnews.ru/1101203