اپل ادعاهای اپیک مبنی بر اینکه قوانین جدید اپ استور ناقض قوانین ضد تراست است را رد می کند

اپل ادعاهای اپیک مبنی بر اینکه قوانین جدید اپ استور ناقض قوانین ضد تراست است را رد می کند

جمعه گذشته، اپل بیانیه ای را به دادگاه ارسال کرد که در آن اتهامات اپیک گیمز مبنی بر نقض حکم دادگاه برای تنظیم اپ استور و اهانت به دادگاه را رد کرد. به گفته Epic، سیاست جدید اپل قوانین ضد تراست را نقض می کند.

Epic ماه گذشته در یک پرونده قضایی اعلام کرد که اپل “نقض آشکار” این حکم است، زیرا سیاست جدید آن از توسعه دهندگان 27 درصد کارمزد برای پرداخت های خارج از اپ استور دریافت می کند، که سازنده بازی های ویدیویی می گوید آن را به گزینه های پرداخت جایگزین پیوند می دهد “نه” از نظر تجاری قابل دوام است». Epic همچنین ادعا می کند که اپل از اطلاع رسانی برخی از برنامه ها در مورد سایر روش های پرداخت برای کالاها به کاربران جلوگیری کرده است.

اپل در شکایت خود به قاضی ناحیه ایالت اوکلند، ایوون گونزالس راجرز، که ریاست دادخواست اپیک 2020 را بر عهده داشت، سازنده بازی های ویدیویی را متهم کرد که تلاش کرده است:ابزارها و فناوری های اپل به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد” به گفته شرکت کوپرتینویی، Epic از دادگاه می خواهد کهعملیات تجاری اپل را به گونه ای کنترل کرد که سودآوری آن (Epic) را افزایش داد

لازم به ذکر است که اتهامات اپیک مورد حمایت متا قرار گرفت پلتفرم‌ها، مایکروسافت، ایلان ماسک، X و Match Group، که ماه گذشته به قاضی راجرز گفتند که اپل “نقض آشکار” دستور دادگاه است.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103266