دستگاه پوشیدنی آویز برای ضبط همه دیالوگ ها و پردازش آنها با استفاده از هوش مصنوعی معرفی شد

Источник изображения: Limitless

استارت آپ Limitless یک دستگاه پوشیدنی نسبتاً غیرمعمول با هوش مصنوعی معرفی کرد – آویز. این یک وسیله جانبی متصل به لباس یا آویز است که صدای هر اتفاقی را که در اطراف آن اتفاق می افتد ضبط می کند و متعاقباً به تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی کمک می کند.

  منبع تصویر: Limitless

منبع تصویر: Limitless

بنیانگذار و مدیر عامل Limitless Dan Siroker محصول مشابهی را در گذشته راه اندازی کرده است – برنامه Rewind هنگام نصب روی رایانه، اقدامات کاربر را ثبت می کند. ایده کلی آویز بی حد و حصر جدید به قدری شبیه است که در ابتدا این آویز را اینگونه می نامیدند: آویز به عقب. این وسیله جانبی داده‌ها را از محیط اطراف کاربر به صورت بلادرنگ در فضای ابری جمع‌آوری می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد بعداً از دستگاه‌های دیگر به آنها دسترسی پیدا کنید. Rewind هنوز وجود دارد و حتی می تواند با آویز کار کند و قابلیت های آن را گسترش دهد.

ما عمدتاً روی جلسات متمرکز بودیم. آماده سازی، تبدیل آنچه گفته شد به متن، برجسته کردن پایان نامه ها”سیروکر توضیح داد. محصول جدید با پرداخت 20 دلار در ماه، صحبت های کاربر و همکارش را ضبط می کند و سپس آنها را به متن تبدیل می کند و خلاصه ها را جمع آوری می کند. اما جالب‌تر این است که این دستگاه می‌تواند به سوالات مربوط به دیالوگ‌هایی که ضبط کرده پاسخ دهد. به عنوان مثال، می توانید از Limitless بپرسید که این یا آن شخص چه گفته است، یا مشخص کنید که پروژه در چه مرحله ای است. علاوه بر این، محصول جدید می تواند به ایمیل و تقویم دسترسی داشته باشد.

Siroker همچنین در مورد ارتباط آشکار با Ai Pin اظهار داشت:ما به جای اختراع مجدد چرخ با پروژکتورهای لیزری، به ایده «کمتر بیشتر است» پایبند هستیم” این شرکت قصد دارد پشتیبانی از محصولات Limitless را به همه برنامه های روزمره اضافه کند.

“البته، ما همه قابلیت ها را با روح Perplexity و OpenAI خواهیم داشت، اما قدم بعدی واکنش به اقدامات کاربر نیست، بلکه پیش بینی آنها است. اگر به ایمیل و پیام‌های Slack شما دسترسی داشته باشیم، پس از رسیدن پیام‌های جدید، می‌توانیم داده‌های شناخته شده را تجزیه و تحلیل کنیم و یک پیش‌نویس پاسخ آماده کنیم.”Siroker توضیح می دهد. به گفته وی، گام بعدی عوامل هوش مصنوعی خواهند بود که بر اساس اطلاعات دریافتی Limitless، وظایف مختلفی را برای افراد انجام خواهند داد.

پیشنهاد فعلی Limitless چندان غیرعادی به نظر نمی رسد. بسیاری از استارت آپ های مدرن ابزارهای جلسات مشابهی را ارائه می دهند. شرکت‌ها در تلاش هستند تا کاربران را متقاعد کنند تا با چند دلار جدا شوند تا جلسات خود را کمی کارآمدتر کنند. Siroker به موفقیت اطمینان دارد زیرا او از قبل پایه و اساس را در قالب Rewind دارد.

آویز در ماه آگوست به فروش می رسد و ممکن است روند را به نفع Limitless تغییر دهد. این دستگاه 99 دلاری طوری طراحی شده است که همیشه در کنار کاربر باشد—طبق گفته Siroker، یک بار شارژ به مدت 100 ساعت دوام می آورد. در حین ضبط، یک LED ویژه روشن می شود و نرم افزار داخلی به شما امکان می دهد صداهای جدید را از ضبط فیلتر کنید تا زمانی که صاحبان آنها اجازه ضبط را بدهند (اما این حالت به طور پیش فرض خاموش است). همه چیز ضبط شده در سرورهای Limitless آپلود می شود و از طریق برنامه ها در دسترس است.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103308