ویدئو وال چیست؟

دات پیچ فاصله ی بین پیکسل هارا می گویند. به فاصله مرکز به مرکز دو پیکسل مجاور هم بر حسب واحد میلیمتر، گفته میشود. ویدیو وال با استفاده از نوع خاصی از تنظیمات سخت افزاری برای نمایش محتوا استفاده میشود. شرکت تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ، وارد کننده نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک و ارائه کننده کلیه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات ، سرویس و نگهداری و ارائه مشاوره رایگان توسط کادری مجرب در تهران و کلیه شهر های کشور می باشد. شرکت میدان تایمز در شهر نیویورک ساخته شد. تا ژوئن ۱۹۳۹ برنامههای تلویزیونی منظم الکترونیکی با ۴۴۱ خط نور در شهر نیویورک و لوس آنجلس و تا ماه نوامبر در ایستگاه جنران الکتریک در «سچنکتاری» در دسترس بود. LED ها به لامپ های اضافی نیاز ندارند: وضوح و روشنایی تصویر باعث می شود تا پنل ها حتی در فضای باز در نور روز نصب شوند. اگر کم بودن فاصله خطوط بزل برای شما اهمیت دارد ویدئو والهای LCD نمیتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند؛ اما اگر فضای محدودی دارید یا کم بودن آلودگی صوتی و حرارتی برایتان مهم است، این نوع ویدیو وال انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که در ساخت ویدئو والهای LCD از تکنولوژی نوین و جدیدتری استفاده شده است و باعث شده تا نمایشگر فضای کمتری اشغال کند و همچنین از آلودگی حرارتی و صوتی مدل دیگر پیشگیری شود.

ویدئو وال از اسکرینهای LCD، LED، تلویزیونهای معمولی و پروژکتور با اشکال مستطیلی تشکیل میشود. تلویزیونهای شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت ها تشکیل میشود. ۲-نصب: پنلها و سختافزارهای دیگر در کنار هم نصب شده و یک تصویر نهایی و یکپارچه تولید میشود. تمام تلاش ما تولید محصولاتی با کیفیت و خدماتی درخورمشتریانمان بوده است. که پس از دریافت نمودن نمایندگی فروش ویدیو وال ال جی در ایران، ویدئووال های خود را با نام تجاری ویدئو وال پنتوس تولید میکند. وقتی از ویدئووال صحبت میشود، یکی از اولین مشکلاتی که به ذهن میرسد، ارگونومی اتاق کنترل و نحوه نشستن اپراتورها و فاصلهی آنهاست. قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگیها تعیین میشود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است. البته باید در نظر داشت نرمافزارهای مختلف قابلیتها، ویژگیها و کاراییهای متفاوتی دارند. یکی از مهمترین وجوه تمایز در برندهای مختلف یک ویدئووال، پارامتر بزل(بزل مرز بین اسکرین و فریم مانیتور) هست. میتوان گفت موقعیتهای شغلی مختلف برای پیشرفت به دیده شدن در بین مخاطبین هدف نیاز دارند و این هدف تنها با تبلیغات مختلف محقق میشود.

مدیریت محتوای نمایشگر در ویدئو وال به عهده نرم افزار می باشد. پس اگر به جنبه تبلیغاتی و درگیرکردن مشتری به ویدئو وال نگاه میکنید، این گزینه پیشنهاد میشود. نمایشگرهای شهری در دنیای امروزی به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در قالبی زیبا و مدرن تبدیل شده, که روز به روز در حال گسترش در محیط شهری است. ویدیووال مجموعهای از نمایشگرهایی هستند که محتوا را بصورت دائم روی مانیتور نمایش میدهند. ویدئو وال و نمایش تصاویر روی یک مانیتور هنگامی راضیکننده هست که جزئیات تصویر، با کیفیت بالا قابل مشاهده باشد. کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند. برای انتخاب مدل باید از قسمت Card Model مدل مورد نظر را انتخاب کنید. تلویزیون شهری یکی از زیباترین و البته پرکاربردترین المان هایی زیبایی است که در قسمت های مختلف شهر استفاده می شود.

این مقاله صرفا جنبهی معرفی داشته و محتوای آن توسط سفارشدهنده نگارش شده است، همیار آیتی مسئولیتی در قبال صحت عملکرد وبسایت معرفی شده نمیپذیرد. در ادامه بهطور مختصر به معرفی دورههای این آموزشگاه میپردازیم. در پیکربندی نوع دوم به هیچ نرم افزار رایانه ای خاصی نیاز نیست. کنترل کنندههای مبتنی بر نرم افزار انعطاف پذیری بیشتری با قابلیت اجرا و نمایش برنامهها روی ویدیو وال ارائه دارند. تغییرات اسکیوال لایت در یک سامانهٔ کنترل نسخهها به نام فسیل ذخیره میشود که خود مبتنی بر یک پایگاه داده اسکیوال لایت است. برای مثال در یک پروژه که برای دیسپچینگ اجرا شد، دقیقا به دلیل وجود آنالیزهای مهم دیتا، بهترین راهکار استفاده از Video Wall بود. NCT منابع تغذیه و کابل های مرتبط فروش کنترلر های ویدئو وال VIDEO WALL شرکت الکترو تصویر افزار پویش ارائه دهنده ویدئو وال های واقعا Full HD با یونیت های قابل ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری میباشد.

مصرفکنندگان خرید از فروشگاههایی را ترجیح میدهند که نمایشگر داشته باشد. این آپشن ویژه ی کسانی هست که نسبت به خرید و تبلیغات مجموعه خود اقدام کرده اند و به مرور زمان رویه کاری خود را تغییر داده اند. برای جزییات و رزولیشن بهتر و بالاتر که تاثیرگذاری بیشتری را خواهد داشت. هر چه این فاصله کمتر باشد، تصویر با جزییات بیشتری دیده میشوند. بدون سیستم عامل os، با استفاده از تراشههای پردازش ویدیویی با یک یا چند ورودی ساخته میشوند که محتوا را برای تحویل به چندین نمایشگر تقسیم کند. هر صفحه نمایشگری از تعداد زیادی پیکسل تشکیل میشود و این پیکسل ها در فواصل مختلفی به مقیاس میلی متر به شکل منظم در تمام جهات کنار هم قرار میگیرند ، در تلویزیون شهری دات پیچ به این فاصله های مختلف دات پیچ تلویزیون شهری میگوییم که به طور مخفف به ان پی هم میگویند . عموما برای یک هدف خاص، شبیه کنترل از راه دور برای استفاده از تلویزیون های قدیمی استفاده میشود.

وی با استفاده از تصاویر در مقیاس کوچک (۵/۲ × ۱۲ اینچ) و در مقیاس بزرگ (۳۰ × ۲۴ اینچ) در مسیری بین واشینگتن و نیویورک و از ویپانی تا نیوجرسی، سیستمهای تلویزیونی را آزمایش اس اس آی لایت کرد. دامنه کنترلی گسترده و متنوع بین اپراتور و دستگاه. متنوع بوده و بر حسب نیاز، انتخاب می شوند. بیلبوردهای تبلیغاتی اتوبان ها و آزاد راه ها – محل برگزاری کنسرت ها —————————————- Video Wall Displays ویدئو وال (نمایشگرهای تصویری دیواری) قابلیت چیدمان منظم ماتریسی و یا غیر منظم نمایشگر ها و توانایی چیدمان نمایشگر ها تا 330 اینچ (400 اینچ) قابلیت کاربری بسیار ساده همراه با مزایای کنترل با سیم و بدون سیم ورودی های صوتی و تصویری با فرمت و کیفیت های متفاوت توانایی نمایش یک یا چند پارچه تصاویر پخش همزمان و غیر همزمان ویژگیهای فنی: – دارای ورودی های RGB, Composite, Component, VGA, Firewire, HDMI, DVI – قابلیت پخش تمام فایل های صوتی و تصویری و برنامه های کاربردی در ویندوز ، مکینتاش و آندروید – قابلیت نصب نمایشگر ها بر روی سطوح تخت ، منحنی و زاویه دار به شکل مکعب یا استوانه – دارای نرم افزارهای مدیریت همزمان خروجی های مختلف با تعدد پنجره ها و چیدمان متنوع تصاویر – امکان اتصال به انواع پروژکتورهای صنعتی و دستگاههای پخش و کامپیوتر های صنعتی و قابل حمل.

این ال ای دی ها دارای سه رنگ اصلی آبی ، قرمز ، سبز هستند که با درکنار هم قرار گرفتن آنها پیکسل ها شکل می گیرد. نیازمند یک رایانه اختصاصی دارد که دارای سیستم عامل یا یک سرور با کارت گرافیک خاصی دارد. یک ویدئو وال که توسط نرم افزار مدیریتی پشتیبانی شده است، برای نمایش انواع مختلف محتوا بصورت همزمان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این امکان را میدهد تا محتوا را تغییر دهند، چیدمان را عوض کرده و گزارش دهی داشته باشند. نرم افزار مدیریت محتوا به کسب و کارها این امکان را میدهد تا محتوای نمایش داده شده را شخصیسازی کنند. زیرا اطلاعات بیشتری را از محصول به مشتری میدهد. برای این کار به تمامی LED ها در سطر های اول و نهم ، فرمان روشن می دهیم و سپس آن سطرها را همزمان درایو می کنیم . اول از همه ، قفسه نصب شده است: از براکت های فلزی تشکیل شده است که به صورت ضربدری متصل می شوند. بیشترین شباهت مربوط به ابعاد وسیع هردو نمایشگر است که با قرار گرفتن ماژول ها در کنار هم محدودیتی در ابعاد ندارد.(همچنین پنل های تلویزیون شهری به صورت متری ارائه میشود.) بنابراین ویدئو وال ها کیفیتی بسیار بالاتر دارند.

در این مقاله تلاش میکنیم در مورد قیمت، خرید، آموزش و فروش ویدیو وال صحبت کنیم. این تلویزیونها نسبت به تلویزیونهای خانگی تفاوت چشمگیری دارند و حتی سیستم پخش و نمایش آنها متفاوت است. ویدئو وال VIDEO WALL سیستم های نمایشی فوق عریض صنعتی به صورت یکپارچه فروش کنترلر های ویدئو وال های صنعتی VIDEO WALL کنترلرهای: 1 به 4 1به 9 1به12 1به16 1به32 1به64 و طراحی سیستم های مانیتورینگ مراکز فرمان بنا به نیاز مشتری تا ویدئو وال های 700 اینچ تحویل در کمترین زمان و بهترین قیمت آخرین قیمت پیشنهادی را از ما دریافت کنید. پس هر کسب و کاری میتواند از این سیستم برای بهبود امتیازات رضایت مشتری خود استفاده کند.

برد کنترل بعد از ماژول از مهم ترین قطعات تابلو روان است که دارای پورت ورودی است ، این قطعه که در واقع همان motherboard تابلو می باشد اطلاعات مختلف را به ماژول ها داده و آنها را دریافت می نماید. می توانید مجموعه کاربرانی را که بیشتر علاقه مند به محصولات شما هستند هدف قرار دهید ، و تبلیغات خود را در مکان مناسبی نصب نمائید. این مانیتورها غالبا از مجموعه دستورالعملهای پیشرفته x86 استفاده میکنند. چون برخی از این تصاویر برای تبلیغات، برخی برای آنالیز دیتا و برخی نیز برای بیزینس خود استفاده میکنند. برای اطلاع از قیمت تابلو روان، سایز و نوع آن مهم است. فروشگاه اینترنتی گرسوز با بهره گیری از تجربه ارزشمند سال های متمادی در زمینه عرضه تابلوهای تبلیغاتی در قالب فروشگاه جهان نما و نمایشگاه دائمی پارساتابلو در قلب بازار لوازم الکتریکی تهران (لاله زار) و دارا بودن کارگاه های تخصصی و مجهز جهت ساخت تابلو روان، اقدام به معرفی انواع محصولات شامل انواع ماژول LED، انواع بردهای کنترلی، پاور و قاب های مورد نیاز و سایر لوازم جانبی نموده است.

مانیتور ها یا پنل ها باهم بهعنوان یک نمایشگر بزرگ برای نمایش محتوای دیجیتال یا محتوای ویدیویی عمل میکنند. تلویزیون شهری اصطلاحی است که به تابلو های بزرگی گفته می شود که در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، بزرگراه ها، پارک ها و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب شده و به صورت کاملا رنگی تصاویر ویدیویی را پخش می کند. از حالت صفحه نمایش دیوار ویدیویی (wall screen mode) و حالت صفحه نمایش شبیه سازی (clone screen mode) پشتیبانی کنید. با توجه به این که فرکانس تصویر در حالت نرمال 1920 بوده و این میزان تا 3840 هرتز قابل افزایش می باشد، این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم و حتی slow motion، بدون هیچ نویز تصویری از نمایشگر ویدئو وال فیلمبرداری شود. ویدیو وال یک صفحه نمایش بزرگ است که شامل چندین پنل ثابت در کنار هم میباشد. مراکز کاربرد ویدئو وال بسیار وسیع است. بزل یا لبه در ویدیو وال ها به نسبت مانیتورهای صنعتی بسیار کمتر است. با گذر زمان، با توجه به از دست رفتن دیتای مهم در لبه و حاشیهی مانیتورهای صنعتی، طرفداران ویدیووالها بیشتر شدند. کافی است به بخش ویدئو وال وبسایت نمارنتر مراجعه کنید تا با انواع ویدئو وال، تکنولوژی و کاربردهای آنها بیشتر آشنا شوید.

نکته: برای برخی مکانها تکرار محتوا به این شکل میتواند مفید باشد، ولی هدف کلی، ایجاد تصویر یکپارچه از محتوا در کل ویدیو وال است. بهرحال این به خودی خود یک تکرار است و نتیجه مشابه تصویر زیر را برای هر پنل را ایجاد میکند. گیرندههای تلویزیونی آمریکا با این سیگنال یک سیستم ۶۲۵ خطی با بُرد(Field) ۵۰ را ایجاد کردند که به یک استاندارد در آلمان مبدل شد. ویدیو وال ترکیب دو یا چند صفحه نمایش یا پنل است که با آرایشی موزاییکی درکنار هم نصب شدهاند. عمر مفید ویدئو وال حدود ۱۰۰ هزارساعت است. برای بهبود محتوای نمایش داده شده به نرم افزار خاصی نیاز است. تنها در 13 درصد استفاده از ویدیووال نصب شده دارای نرم افزار مدیریتی هستند. شرکت الکترو تصویر افزار پویش ارائه دهنده ویدئو وال های واقعا Full HD با یونیت های قابل ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری میباشد.

در مجموعه آموزش اتوکد شما با دستورات اولیه، دستورات ترسیمی و ویرایشی ، لایه بندی ، ترسیم پولان ، ترسیم نما ، ترسیم برش ، ترسیم وال سکشن و غیره آشنا خواهید شد. در این صورت نوشته ی آن نامشخص و مبهم نشان داده خواهد شد. این مانیتور های بزرگ این قابلیت را دارند که بصورت ۲۴ ساعته و مداوم روشن بمانند تا کار نمایش تصاویر را برای کاربر انجام دهند بدون اینکه از کیفیت آنها کاهش یابد. هر قدر دات پیچ ماژول LED کوچکتر باشد کیفیت تصویر ماژول بهتر است چرا که پیکسل ها در ماژول به هم نزدیک تر بوده و تعداد پیکسل بیشتری در واحد سطح گنجانده می شود . حال آنکه سایر تجهیزات نمایش تصاویر عموما از متریال و اجزا با کیفیت کمتر ساخته می شوند. از این رو استفاده از تجهیزات با کیفیت و قابل اطمینان همراه یکی از دغدغه های طراح این سیستم ها می باشد. مونتاژ کلیه تجهیزات باید به درستی انحام گیرد تا در ساخت تابلو روان خود موفق عمل کرده باشیم.