هیچ چیز هدفون های آن را به پشتیبانی ربات ChatGPT AI مجهز نمی کند

Источник изображения: Nothing

هیچ چیزی برنامه ای برای ادغام عمیق ربات ChatGPT AI خود با گوشی های هوشمند و هدفون خود اعلام نکرده است. به همین دلیل صاحبان این دستگاه ها به سرعت به این سرویس دسترسی خواهند داشت.


  منبع تصویر: هیچی

منبع تصویر: هیچی

با ادغام جدید، کاربرانی که دارای آخرین پلتفرم Nothing OS و برنامه ChatGPT نصب شده بر روی تلفن های هوشمند Nothing خود هستند، می توانند مستقیماً از طریق هدفون Nothing با محبوب ترین ابزار هوش مصنوعی مصرف کننده در جهان ارتباط برقرار کنند.این شرکت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد.

هدفون های جدید Nothing Ear(a) و Nothing Ear که امروز عرضه شدند، از پشتیبانی ChatGPT نیز برخوردار خواهند بود.

یک نماینده شرکت در گفتگو با پورتال The Verge خاطرنشان کرد که ChatGPT به تدریج در محصولات ادغام خواهد شد. از 18 آوریل، تلفن هوشمند Phone (2) از ربات هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. تا چند هفته دیگر، تلفن های هوشمند Phone (1) و Phone (2a) پشتیبانی یکسانی خواهند داشت.. پس از به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند از طریق هدفون Nothing به ChatGPT درخواست‌های صوتی ارسال کنند.

وبلاگ این شرکت همچنین گزارش می دهد که ویجت هایی برای اجرای ChatGPT به نسخه جدید Nothing OS اضافه می شود و عملکردی به منوی مدیریت اسکرین شات و پنجره پاپ آپ کلیپ بورد اضافه شده است که به شما امکان می دهد مستقیماً تصاویر را در یک درخواست ChatGPT درج کنید. .

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103495