مایکروسافت شروع به توصیه جدی به ارتقا به ویندوز 11 کرده است – حتی در رایانه های شخصی پشتیبانی نشده

مایکروسافت شروع به توصیه جدی به ارتقا به ویندوز 11 کرده است - حتی در رایانه های شخصی پشتیبانی نشده

مایکروسافت به تبلیغات مزاحم معروف است که به مردم می‌گوید چیزی را امتحان کنند، مانند ارتقاء به نسخه جدید سیستم عامل. کاربران ویندوز 10 شروع به دریافت نوتیفیکیشن های تمام صفحه کرده اند که پشتیبانی از سیستم عامل رو به پایان است. پیشنهاد شده است که مشکل را با ارتقاء به ویندوز 11 حل کنید، اما همه نمی توانند این کار را انجام دهند.

منبع تصویر: Woopinah9/Reddit

یکی از کاربران Reddit با نام مستعار Woopinah9 توضیح داد که چگونه هنگام کار بر روی رایانه خود، یک اعلان باز شد که از او برای استفاده از ویندوز 10 تشکر می کرد و نشان می داد که پشتیبانی از سیستم عامل به زودی به پایان می رسد. متأسفانه رایانه او شرایط لازم برای ویندوز 11 را نداشت، بنابراین این پیام برای او مسخره به نظر می رسید.

رایانه شخصی شما را نمی توان به ویندوز 11 ارتقا داد، اما تا پایان پشتیبانی در 14 اکتبر 2025، به دریافت وصله های ویندوز 10 و به روز رسانی های امنیتی ادامه خواهد داد.، در این پیام آمده است.

در بهترین سنت‌های مایکروسافت، نمی‌توانید این اعلان را ببندید – به سادگی دکمه مربوطه وجود ندارد، اما «بیشتر بدانید» و «بعد به من یادآوری کن» وجود دارد. مورد دوم ممکن است نشان دهد که کاربران آن را بیش از یک بار مشاهده خواهند کرد.

مایکروسافت قبلاً یک برنامه پشتیبانی گسترده از ویندوز 10 را برای مشاغل اعلام کرده است که به لطف آن مشتریان شرکتی حتی پس از پایان پشتیبانی از سیستم می توانند به روز رسانی های امنیتی را دریافت کنند. هزینه چنین “اشتراک” در سال اول 61 دلار برای هر دستگاه خواهد بود و در هر یک از دو سال آینده دو برابر خواهد شد. برای مدارس، پشتیبانی گسترده هزینه بسیار کمتری خواهد داشت: 1 دلار برای هر دستگاه در سال اول و 4 دلار در سال سوم. پیش از این، مایکروسافت گفته بود که برای اولین بار در تاریخ چنین فرصتی را در اختیار کاربران عادی قرار می دهد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است و در اطلاعیه ای مبنی بر پایان قریب الوقوع پشتیبانی از ویندوز 10، نیز خبری در این مورد وجود ندارد. .

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1103154