عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر متوجه شدید که باتری لپ تاپ بیش از حد داغ شده، آن را خاموش کنید. اما اگر مجبور به ادامه کار هستید و باتری لپ تاپ شما از نوع جداشونده است، بهتر است لپ تاپ را خاموش کرده، باتری را خارج کنید و دوباره به ادامه کار بپردازید. اما اگر لپ تاپ دارای باتری جداشدنی نیست، باید توسط تعمیرکار بررسی شود. حتی گاهی می‌توانید با کالیبره کردن باتری لپ تاپ، مشکل را برطرف کنید. دلایل زیادی برای شارژ نشدن باتری لپ تاپ وجود دارد که رایج‌ترین آنها را در اینجا بررسی خواهیم کرد. لپ تاپ استوک مناسب برای کار های اداری قبل از اینکه لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنید باید انتظار خود و کارهایی که می خواهید با آن انجام دهید را مشخص کنید .

از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید

حفظ اتصالات Wi-Fi و بلوتوث نیز انرژی باتری را مصرف می‌کند، البته مقدار بسیار کمی. حتی اگر همه چیزهایی را که استفاده نمی‌کنید، ببندید، مرورگر قاتل باتری بزرگتری از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در مقابل وسوسه باز کردن ده‌ها تب مرورگر به طور همزمان مقاومت کنید. هنگامی که در حال مرور هستید، از سایت‌های پخش ویدیو خودداری کنید. آن‌ها معمولا به باتری زیادی نیاز دارند، هم به این دلیل که صفحه نمایش را دائما فعال نگه می‌دارند و هم به دلیل نیاز به مقدار مناسبی از قدرت پردازشی. هم ویندوز و هم macOS اکنون دارای حالت تاریک هستند که می‌تواند مصرف انرژی را نیز کاهش دهد، اما فقط در لپ‌تاپ‌هایی که صفحه نمایش OLED دارند، (صفحه‌نمایش LCD همانقدر انرژی مصرف می‌کند که سیاه را نشان دهد که سفید است).

نمایندگی اچ پی در تهران

مغزی سوکت شارژ همان خروجی مثبت و لایه دوری مغزی همان خروجی شارژر لپ تاپ با پاوربانک منفی شارژر است. در این قسمت باید پراپ منفی که معمولاً مشکی رنگ هست را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت را که معمولا قرمز رنگ هست را به خروجی مثبت شارژر متصل کنید . جواب این است که، آداپتور؛ یک منبع تغذیه است که می تواند ولتاژ بالا را جهت استفاده دستگاه‌های حساس الکترونیکی کاهش دهد. این جا به جایی ها و پیچیدن و باز کردن مرتب سیم شارژر باعث استهلاک سیم می شود. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر گرفته نشود، سیم شارژر کلا قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. توصیه می‌کنیم هنگام خرید شارژر به جنس بدنه و رنگ چاپ روی آن کاملاً دقت کنید همچنین قبل خرید شارژر حتماً از سلامت کابل شارژ آن مطمئن شوید.

  • در این قبیل از شرایط غالباً گاهی شوک وارد نمودن به باتری می تواند مشکل را به صورت موقت حل نماید.
  • مرکز ما این تضمین را به شما می دهد که بهترین و مناسب ترین قیمت و کیفیت را برای شارژر در اختیار شما قرار می دهد.
  • چنانچه لوازم جانبی همچون کول پد، دستگاه های بلوتوثی، اسپیکر و …
  • انرجایزر یوشیتا شیائومی انکر سیلیکون پاور ای دیتا راوپاور ژیپین سامسونگ هیوندای اپیسر روموس …
اگر که شارژری را پیدا کردید که آمپر بالاتری نسبت به آمپر دستگاه شما داشت ولی ولتاژ یکسان بود ، می توانید از آن استفاده کنید و آمپر بالا مشکلی برای دستگاه شما بوجود نمی آورد . آداپتور لپ تاپ هم به مانند تمامی وسایل دیگر به هوای کافی نیازمند است پس سعی کنید آن را در جایی قرار دهید که هوای کافی بتواند به آن برسد و این از داغ شدن بیش از حد آداپتور جلوگیری می کند. در صورتی که لپ تاپ شما برای راه‌اندازی بدون استفاده از باتری مشکلی داشته باشد، کاملاً واضح است که آداپتور برق لپ تاپ نیز ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ داشته باشد. پس از اینکه لپ تاپ خود را با استفاده از منبع تغذیه مستقیم راه‌اندازی کردید، باید «Windows Device Manager» را با تایپ کردن دستور «devmgmt.msc» در «Run Commander» باز کنید. یا فقط Device Manager را در «منوی استارت ویندوز» جستجو کنید.

ابتدا باید لپ تاپ خود را کاملا خاموش کنید (نه اینکه آن را در حالات Sleep یا Hibernate قرار دهید). پس از آن، لپ تاپ خود را فقط با استفاده از کابل آداپتور برق راه اندازی کنید. مطمئناً می‌توانید از هر لپ تاپی بدون وصل کردن باتری استفاده کنید. درست مانند استفاده از یک کامپیوتر رومیزی بدون UPS (منبع تغذیه بدون وقفه). حذف باتری نیز مهم است، در غیر این صورت، درایورها به درستی حذف و نصب نمی‌شوند. به طور عمده چهار دلیل رایج برای این خطا در لپ تاپ شما وجود دارد.