خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر-خرید بک لینک گلدلینک

برای آنکه در لینک سازی خارجی لازم است به صورت طبیعی عمل کنید به همین دلیل لازم است از بک لینک های نوفالو (no-follow) نیز استفاده کنید. اگر می‌خواهید بک لینک‌های باکیفیت به وب سایت خود دریافت کنید، نباید از قدرت روابط عمومی دیجیتال غافل شوید. ژورنالیست‌ها معمولاً از اتفاقاتی که در روابط عمومی برندها می‌افتد برای پوشش دادن اخبار و وقایع استفاده می‌کنند.

طبیعتاً ازآنجایی‌که فقط لینک‌های فالو ارزش وب‌سایت منبع را به وب‌سایت لینک شده انتقال می‌دهند، لذا برای بهبود سئوی وب‌سایت‌های خود باید به دنبال گرفتن بک‌لینک‌های فالو باشید. درعین‌حال، اینکه فقط لینک‌های فالو داشته باشید می‌تواند از دید موتورهای جستجو غیرطبیعی به نظر برسد. درواقع، لینک‌های نوفالو هم می‌توانند به طور غیرمستقیم بر رتبه شما تأثیر بگذارند. دوستان عزیزم در این مقاله بی نظیرترین تکنیک ها را به عنوان آموزش ساخت بک لینک به شما شرح می دهیم. اگر مقالات من را دنبال کرده باشید بارها با عبارت آسمان خراش مواجه شده اید و می دانید که این نام الگوریتم های خاص سئو امیر قمصری است.

به‌علاوه، احتمال لایک گرفتن و به اشتراک‌گذاری اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از سایر انواع محتوا است. این استراتژی بیشتر برای وب‌سایت‌هایی کاربرد دارد که سابقه و جایگاهی دارند و نام آن‌ها در حوزه فعالیتشان تا حدی شناخته شده است. در این حالت به سراغ وب‌سایت‌هایی می‌روید که نام وب‌سایت یا برند شما را در مقالات خود ذکر کرده‌اند، اما به شما لینک نداده‌اند.

اکثر این سایت ها ضعیف و اسپم می باشند و قرار گرفتن لینک شما در کنار این لینک ها ریسک بالایی دارد. PageRank را پیاده سازی کردند؛ یک سیستم سلسله مراتبی که برای ارزیابی بهترین منابع در اینترنت از نظر بک لینک طراحی شده است. به عبارت دیگر، اگر A دارای 10 پیوند بیشتر از B باشد، از وب سایت B بالاتر می گیرد.

البته لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر از اعتبار بیشتری برخوردار میشوند. هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند. آیا می خواهید بک لینک هایی که سایت شما دارد را تجزیه و تحلیل کنید؟ یا شاید می خواهید به بک لینک های یک رقیب نگاه کنید؟ این ابزارهای آنالیز بک لینک عالی به شما کمک خواهند کرد.

از کلمات کلیدی دقیق استفاده شده باشدبا این سه نکته، گوگل می‌فهمد که سایت لینک شده چه محتوایی دارد و برای چه کلمه کلیدی باید رتبه‌بندی شود. با این که وبسایت به تنهایی در کیفیت بک‌لینک تاثیرگذار است، اما خیلی وقت‌ها دیده می‌شود بک‌لینک صفحه‌ای از یک وبسایت نه چندان مشهور و مهم خیلی قوی‌تر تاثیر گذاشته است. دلیل این تاثیرگذاری بیشتر رتبۀ صفحه در کلیدواژه یا همان رنک صفحه است. برای پیدا کردن این گپ یا فرصتی که برای گرفتن بک لینک وجود دارد، می‌توانید از ابزارBacklink Gapاستفاده کنید. در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند.

در ادامه بعد از اینکه چند ماهی گذشت، در عین اینکه هنوز تولید محتوا و لینک سازی میان آنها در جریان است، گهگاهی از آنها به سایت خودتان هم بک لینک میدهید. عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اید. این صفحات از سایت دیجی کالا، هم از شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال های زیادی گرفتند و هم سایت های مختلف در سطح وب (از جمله خود من در سایتم) بارها به آن بک لینک دادند. پیشنهاد میکنم برای اینکه متوجه شوید دقیقا منظورم از انتشار گزارش چیست، به این گزارش دیجی کالا از سال 99 سر بزنید و کیفیت و جذابیتش را بررسی کنید. این صفحه یکی از همان گزارش هایی است که بک لینک های خیلی زیادی دریافت کرده. گوگل برای مقابله با سئوکارهای کلاه سیاه و اشتباهاتی که آنها میکنند، یک الگوریتم قدرتمند به اسم پنگوئن معرفی کرد.

خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر-خرید بک لینک گلدلینک

اگر بخواهم به شکل دقیق تر بگویم؛ این لینک برای سایتی که به آن لینک داده شده به عنوان یک inbound link یا لینک ورودی محسوب میشود و برای سایت مبدا که دهنده لینک است، یک لینک خروجی یا External link است. ایجاد پست مهمان در سایت‌هایی که اجازه نوشتن مطلب را می‌دهند می تواند به گرفتن بک لینک و بهبود رتبه شما کمک کند. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از عناوین عمومی مانند “کلیک کنید” یا ” ادامه مطلب ” در لینک‌های خود استفاده نکنید. و بجای آنها از ” کلمه کلیدی“؛ “کلمه کلیدی به همراه متن دیگر“؛ “ نام وب‌سایت” (متن حاوی نام برند)؛ “آدرس وب‌سایت“؛ “نام برند” و… استفاده کنید. پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط خرید backlink گلدلینک فارسی باشه. استراتژی لینک بیلدینگ به سیاست کلی وب سایت شما بستگی داره، اما پیشنهاد من اینکه بیشتر بر روی صفحات خاص و پرمحتوای سایت تون مانور بدید.

حالا الگوریتم‌های گوگل خیلی پیشرفته‌تر شده اما هنوز هم بک‌لینک‌ها بیشترین تاثیر را در رتبه‌بندی دارند. بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند. گوگل و بینگ دو موتور جست و جوی قدرتمندی هستند که سعی دارند وبسایت هایی را که لینک خریداری می کنند یا لینک می فروشند به شدت مجازات کنند. برای مثال یکی از سایت هایی که EAT بالایی دارد ، ویکی پدیا است. این سایت تخصص های زیادی در خود ارائه کرده از طرفی اعتبار و اعتماد بالایی نزد وبسایت های دیگری دارند به طوری که لینک های زیادی از سایت های دیگر دریافت می کند.