سامسونگ در ماه فوریه از اپل پیشی گرفت و عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند را پس گرفت

سامسونگ در ماه فوریه از اپل پیشی گرفت و عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند را پس گرفت

نشریه کره جنوبی The Korea Times به نقل از کارشناسان و تحلیلگران صنعت نوشت: سامسونگ پنج ماه پس از از دست دادن آن به اپل، عنوان خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده گوشی های هوشمند دوباره به دست آورده است. بر اساس آخرین داده ها، موفقیت این شرکت با فروش بالای گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 24 با عملکرد بالا و مجهز به فناوری های هوش مصنوعی همراه است.

سامسونگ در سپتامبر گذشته عنوان بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند جهان را به اپل از دست داد. با این حال، سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24، مجهز به ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلف، از زمان عرضه خود در ژانویه امسال با واکنش مثبتی در بازار مواجه شده‌اند. بر اساس تحقیقات کانترپوینت، سامسونگ در ماه فوریه 19.69 میلیون گوشی هوشمند فروخت و سهم بازار خود را به 20 درصد افزایش داد و از اپل که تنها 17.41 میلیون گوشی هوشمند با 18 درصد سهم بازار در مدت مشابه فروخت، پیشی گرفت. تحلیلگران بازگشت سامسونگ به رتبه اول را به فروش بالا در بازارهای آمریکا و اروپا نسبت می دهند.

سامسونگ با تصاحب 20 درصد از سهم بازار جهانی که به سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 در ایالات متحده و اروپا پاسخ مثبت داد، جایگاه اول را دوباره به دست آورد.کیم روک هو، تحلیلگر Hana Securities، اظهار داشت.

سازنده گوشی های هوشمند گلکسی با 34 درصد سهم، جایگاه خود را به عنوان رهبر در بازار اروپا حفظ کرد. علاوه بر این، این شرکت به افزایش قابل توجه فروش در بازار ایالات متحده اشاره کرد که به طور سنتی تحت سلطه محصولات اپل است، جایی که سامسونگ سهم خود را از 20٪ در ژانویه به 36٪ در فوریه افزایش داد. به نوبه خود، سهم اپل از بازار ایالات متحده از 64 درصد به 48 درصد در مدت مشابه کاهش یافت.

به طور سالانه، سامسونگ برای اولین بار در 13 سال گذشته جایگاه اول را در بازار جهانی گوشی های هوشمند از دست داد و سال گذشته آن را به اپل از دست داد. طبق گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، سهم اپل در سال 2023 20.1 درصد بود، در حالی که سهم سامسونگ از 21.7 به 19.4 درصد کاهش یافت.

در ژانویه، سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 24 را با ویژگی‌های هوش مصنوعی و قابلیت‌های دوربین پیشرفته عرضه کرد. داده ها نشان می دهد که این شرکت تا پایان ماه فوریه 6.53 میلیون دستگاه از این مدل دستگاه را در سراسر جهان فروخته است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی‌شده سامسونگ با گلکسی اس 24 شامل ترجمه بلادرنگ به 13 زبان در حین تماس و همچنین Circle to Search می‌شود که جستجوی هر چیزی را روی صفحه‌نمایش دستگاه آسان می‌کند. فقط با حرکت انگشت خود در یک حرکت دایره‌ای. روی نمایشگر

به نوبه خود، دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 24 اولترا اخیراً توسط مجله آمریکایی Consumer Reports به عنوان بهترین دوربین شناخته شد. این نشریه ماهانه 87 امتیاز به آن داده است که یک امتیاز بالاتر از امتیاز دوربین گوشی هوشمند آیفون 15 پرو مکس است. رتبه سوم به گوشی هوشمند گلکسی اس 24 پلاس تعلق گرفت که در همین امتیاز 85 امتیاز کسب کرد.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1102845