روش ایجاد افکت متن سه بعدی حروف توپر در ادوبی فتوشاپ

لایههای شناور که هندسه آنها مقدار z ندارد در ابتدا با ارتفاع صفر نمایش داده میشوند. برای نمایش در حالت سه بعدی، لایه ها باید دارای اطلاعات ارتفاع (z) باشند. می توانید اشیاء سه بعدی از پیش ساخته را اضافه کنید یا با تنظیم ارتفاع و اکستروژن آنها را سه بعدی کنید. در سمت راست پنجره در قسمت Materials می توانید بافت هایی را برای تکمیل مدل سه بعدی انتخاب کنید. وقتی یک لایه سه بعدی را انتخاب می کنید، همه ابزارهای مدیریت مدل سه بعدی تبدیل می شوند. همچنین با استفاده از ابزارهای زیادش امکان طراحی محوطه بیرون از خانه مثل استخر رو هم بهتون میده. از آنجایی که دادههای سطحی معمولاً به سطح زمین اشاره میکنند، میتوان از آن به عنوان یک سطح نظری نیز استفاده کرد، مانند شطرنجی از گسترش آتش پیشبینیشده، دمای دریا، یا طرح زمین معماری.

3. امکان ارائه ی جزییات بیشتر از محصول برای حوزه های کاری مانند مکانیک و مهندسی و… طراحی محصول: طراحی صنعتی می تواند با روش منطقی در این زمینه ها همکاری و مداخله داشته باشد و خلاقیت کامل یک محصول را به عهده بگیرد یا می تواند ظاهر یک محصول موجود را از حالت فعلی به طرحی جدید تبدیل کند. فرمت داده همچنین می تواند به عنوان راهی برای طبقه بندی انواع داده ها استفاده شود. برای حل این مشکل کاربران مجبور بودند از برنامه اضافی به نام Camera Raw استفاده کنند. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا پرونده هایی را که می توان با فناوری چاپ سه بعدی مانند STL ، OBJ و ۳MF استفاده کرد ، ایجاد و وارد کنند. 4. ایجاد اشیاء سه بعدی. طراحی سه بعدی چیست؟ نرم افزار اسلایسر چیست ؟ Homestyler یک نرم افزار طراحی خانه بسیار قدرتمند است که قابلیتها و امکانات بسیاری را ارائه میدهد. بیل مکانیکی خزنده بر روی چرخ های زنجیری قرار دارد و رایج ترین نوع آن بیل مکانیکی هیدرولیکی است. کاربران به راحتی می توانند نقشه های دو بعدی و سه بعدی را ترسیم کنند. این فناوری به محققان کمک میکند ایدههای خود را بهراحتی تصویرسازی کنند و بهتر بتوانند تحقیقات خود دربارهٔ فضای ماوراء جو زمین را کامل کنند.

در این قسمت از آموزش اتوکد سه بعدی، یک دایره به شعاع ۱۷ واحد در بالای شکل ایجاد سایت 3dmark کنید. در هر بار که از لایه کپی می گیریم، لایه کپی شده در بالای لایه های دیگر قرار می گیرد. لطفا با انتخاب هر یک از بخش های فوق، درخواست خود را بدون واسطه به شرکت سازنده ارسال نمایید. 1. کدام شیء سه بعدی را نمی توان در منوی سه بعدی انتخاب کرد – New Shape From Layer (شکل جدید از لایه)؟ ابزارهای سه بعدی فتوشاپ در قسمت آخر نوار ابزار مستقر شدند و هر کدام از دو گروه دارای زیر گروههای مخفی هستند. 2. گروه دوم شامل ابزارهای مشابه است، فقط اگر موقعیت خود جسم در گروه اول تغییر کند، این گروه شامل ابزارهایی برای تغییر موقعیت دوربین است. ابزارهای گروه اول شامل 5 زیرگروه است که برای تغییرات موقعیت شیئ استفاده میشوند. 1. گروه اول برای تغییر موقعیت یک جسم سه بعدی استفاده می شود.

نوع صفحه نمایش IPS بوده و وضوحی برابر با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را در اختیار شما قرار میدهد که نرخ تازه سازی آن هم ۶۰ هرتز است. کار کردن در نرم افزار زیبراش مانند به دست گرفتن خمیر و شکل دادن و در آوردن اشکال با آن است. مدل ها اشکال سه بعدی اولیه هستند. ما از چند ابزار اساسی در فتوشاپ مانند ابزار دایره ، ابزار قلم مو و سبک های لایه استفاده خواهیم کرد، ترکیب آنها با تکنیک های آسان و خلاقانه برای ایجاد یک گرافیک که می توانید آن را در آیکون ها ، اینفوگرافیک ها و سایر پروژه های طراحی متناسب کنید.

تری دی مکس یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های طراحی سه بعدی است. میز بالابر با مکانیزم قیچی میزی است که برای بالا بردن یا پایین آوردن بارهای سنگین استفاده می شود. در کل می توان گفت با استفاده از آن شما می توانید مقیاس کلی طرح را درک کنید. با ابزار 3D Object Pan، می توانید یک شی 3 بعدی را به صورت افقی یا عمودی حرکت دهید. برای حرکت دادن یک جسم در امتداد یک محور، نوک محور را انتخاب کرده و در جهت دلخواه حرکت کنید. از منوی 3D – Repousse، Edit In Repoussé (ویرایش در پنجره تعقیب) را انتخاب کنید.

با این مهارت علاوه بر اینکه میتوانید خیلی راحت تر در شرکت های مختلف استخدام شوید میتوانید این پلاگین ها و اسکریپت ها را در سایت های مختلف بفروش برسانید. به عنوان مثال شما میتوانید پلاگین هایی بنویسید که عملیات کپی گرفتن از آبجکت ها را ساده تر میکند و یا دکمه ای قرار دهید که بتواند منوهای نرم افزار را مخفی کند تا محیط بیشتری در مانیتور برای طراحی داشته باشیم. استفاده از دوربین و مانیتور این روش را بسیار ساده میکند. بیایید با گزینه های اصلی سه بعدی برای ایجاد ساده ترین اشیاء سه بعدی از یک یا چند تصویر شروع کنیم. تمام اشیاء سه بعدی (سه بعدی) که می خواهیم ایجاد کنیم باید ابتدا در فتوشاپ در مقیاس خاکستری ترسیم شوند. یک لایه سه بعدی جدید از یک لایه موجود ایجاد می شود، بنابراین ابتدا باید یک سند جدید در فتوشاپ ایجاد کنید. بنابراین، هر تصویری را باز کنید و گزینه مکعب را برای ایجاد یک مکعب سه بعدی انتخاب کنید. بعد از باز کردن تصویر موردنظر اگر به پنل لایه ها نگاه کنیم می بینیم که تصویر ما به عنوان لایه Background قرار گرفته است. فرورفتگی های بسیار عمیق به پایه نشان می دهد که رنگ فرورفتگی ها باید سیاه یا بیشتر روی قطعه کار باشد.

البته در مواقعی که شیئ سه بعدی هم در صفحهی کاری شما موجود نباشد، این ابزارها باز هم غیر فعال هستند که باید از فهرست 3D یک شیئ بسیازید، یا به داخل برنامه وارد کنید. خوب، کسانی که همچنان معتقدند که نیازی به قابلیت های سه بعدی برنامه ندارند، می توانند با خیال راحت از قسمت های زیر درس بگذرند. می توانید اشیاء سه بعدی موجود را پردازش و ترکیب کنید، اشیاء سه بعدی جدید ایجاد کنید، بافت های سه بعدی ایجاد و ویرایش کنید، و اشیاء سه بعدی را با تصاویر دو بعدی ترکیب کنید. ارائه پروژه به صورت حرفه ای و کار شده با نرم افزار هم در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند، هم قابلیت ادیت یا حذف و اضافه کردن بدون تغییرات کلی و پایه ای دارد و هم ظاهر بهتر و حرفه ای تری از شما برای مخاطبین ایجاد خواهد کرد. در سمت چپ پنجره، در قسمت Repousse Shape Presets، مجموعه ای از پیش تعیین شده از پروفایل های اکستروژن مختلف وجود دارد. لایه های شناورخود مکان خود را در فضای سه بعدی تعریف می کنند زیرا هندسه برداری، ویژگی ها یا تنظیمات سطح آنها حاوی مقادیر z است.

برای انجام این کار، منتخبی از سوراخ آینده را در سطح جلویی ایجاد کنید. آرتیستهایی که این سبک از نقاشی را اجرا میکنند کار بسیار دشواری را انجام میدهند. اما تا زمانی که شما پایه و اصول هنرهای بصری که همان طراحی و تئوری های رنگ هستند را به خوبی فرا نگیرید مطمئنا در کار با این برنامه ها نیز دچار دشواری و ضعف خواهید شد. عکس های ارسالی با فرمت jpg و نقشه ها با فرمت pdf است. این اطلاعات ممکن است مستقیماً در لایه ذخیره شود یا ممکن است از لایه های دیگر به دست آید. از همین رو ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 دو کاناله با فرکانس ۳۰۰۰ یا ۳۲۰۰ مگاهرتز مطلوب است. تناسب میان مادربرد با پردازنده، کارت گرافیک و حافظه رم را رعایت کنید. به کارت گرافیک با پشتیبانی OpenGL نیاز دارد. برای صاف کردن یا کشش مدل در امتداد محور، یکی از مکعب های رنگی که روی محور قرار دارد را بکشید. در قسمت پایین پنجره، در بخش (محدودیت های داخلی)، در لیست کشویی Type (Type) سوراخ (سوراخ) را انتخاب کنید. حالا بر روی شکل گزینه Layer Style در زیر کادر لایه ها راست کلیک کنید و از کادر باز شده گزینه Gradient Overlay را انتخاب نمایید.

موارد زیادی وجود دارد که میتوان با استفاده از فتوشاپ خلق کرد. تراک ها در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و برای عملکرد مناسب به یک سطح صاف نیاز دارند. بعد از این تعداد به ازای هر تغییر جزئی ۲۵% و به ازای هر تغییر کلی ۵۰% هزینه ی مدلسازی به جمع هزینه ها اضافه می گردد. وقتی در ArcGlobe بزرگنمایی یا کوچکنمایی می کنید، وضوح سطح کره زمین بسته به فاصله از دوربین تغییر می کند. به طور پیش فرض، ArcGlobe لایه های جدیدی را به عنوان لایه های drape اضافه می کند. داده های ارتفاعی، مانند مجموعه داده های زمین و داده های شبکه نامنظم مثلثی (TIN). می توانید از رسترهای تک باند، TIN و مجموعه داده های زمین به عنوان لایه های ارتفاعی در ArcGlobe استفاده کنید.

برای اینکه بتوانیم همان را دوباره بسازیم، باید به صورت زیر آنالیز کنیم: بالا و پایین شکل دارای یک قطر متوسط نسبت به کل شکل است، به این معنی که روی قطعه کار باید یک رنگ متوسط باشد (نه خیلی تیره، نه زیاد). شما باید خودتان وقتتان را مدیریت کنید و از آن استفاده کنید نه اینکه دیگران این کار را برای شما انجام دهند. در شبکه محور “X” (قرمز)، حرکت به سادگی از چپ به راست انجام می شود. ابزار ” شیء سه بعدی کشویی” به شما امکان می دهد یک شی را بکشید، با حرکت دادن سند به بالا با این ابزار انتخاب شده، شی سه بعدی را دور می کند، و با حرکت مکان نما به پایین، مدل سه بعدی را نزدیکتر می کند. برای کشیدن یک شی با علامت ” شیء سه بعدی کشوییشما باید موس را در یکی از این محورها در حالی که کلید Alt را نگه دارید حرکت دهید. اولین سربرگ Text Front Inflation Material را انتخاب کنید، روی آیکون تکسچر Diffuse کلیک کرده، Replace Texture را انتخاب کنید، و اولین تصویر الگویی را که میخواهید استفاده کنید را از بین آنهایی که در ابتدای این آموزش ذخیره کردید انتخاب کنید. روی آیکون Set shape stroke type (تنظیم نوع شکل حاشیه) کلیک کرده، Align را به Outside تغییر دهید.

پنجره Repousse باز خواهد شد. برای این کار در داخل ناحیه انتخاب راست کلیک کرده و از لیست باز شده گزینه Perspective را انتخاب می کنیم. ابزار ” چرخش شی 3 بعدیبه شما امکان می دهد یک جسم سه بعدی را در فضا بچرخانید. ابزار را انتخاب کنید، آن را به سمت جسم بگیرید، دکمه سمت چپ ماوس را نگه دارید و شروع به چرخش کنید. ابزار ” چرخش یک جسم سه بعدی” به شما امکان می دهد یک جسم سه بعدی را حول یک محور بچرخانید. برای بزرگنمایی، روی فلش های سمت راست کلیک کنید. اما نرم افزار بعدی که شاید بتوان گفت جنبه های هنری بیشتری نسبت به مکس را دارا می باشد نرم افزار زی براش است. امکانات این نرم افزار به حدی گسترده است که ممکن شما از بسیاری از آن ها استفاده نکنید، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا تمام قابلیت های آن در پرو ژه شما استفاده می شود یا بهتر است سراغ برنامه ای دیگر بروید. یک لایه دایره انتخاب کنید ، سپس دوباره روی لایه جدید بروید و قلمو را اضافه کنید. بعد از انتخاب گزینه Perspective کادری شبیه کادر Free Transform در اطراف نوشته ظاهر می شود و تفاوتی که وجود دارد این است که ما روی پرسپکتیو کار می کنیم.

اگر سیستم شما استاندارد OpenGL ندارد، فتوشاپ فقط از نرم افزار رندر ray tracing استفاده می کند. با این حال، اگر میخواهید یک تصویر را همراه با دادههای دیگر نمایش دهید، همه لایهها باید دارای سیستم مختصات یکسان باشند یا به طور کامل به صورت مکانی ارجاع داده شوند. سپس، لایه جدید را به زیر لایهها برای خود جعبه منتقل میکنیم. در نهایت با استفاده از لایههای اصلاحی و بافتها روی رنگبندی و پسزمینه طراحی خود کار کردیم و برخی بارقههای نورانی نیز برای تکمیل جلوه به آن اضافه کردیم. با استفاده از این ابزار می توانید عملیات های مختلفی را بر روی شی سه بعدی خود انجام دهید، در این مورد، یک لایه سه بعدی – بزرگنمایی، بزرگنمایی، چرخش و حرکت دادن. ArcGlobe از مجموعه داده های ارتفاعی مختلف در ترکیب های مختلف برای ایجاد یک سطح ارتفاعی واحد و بدون درز استفاده می کند. N یک سند جدید با ابعاد ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل ایجاد کنید. باید توجه داشته باشیم که این نقاشیها فقط از یک زاویه به شکل حجم دار و سه بعدی دیده میشوند.