تولیدکنندگان الکترونیک آسیایی به دنبال نفوذ در بخش آموزش عمومی روسیه هستند

Источник изображения: Joe Buglewicz / AP

تولید کننده تلویزیون چینی Hisense در نظر دارد تولید پنل های تعاملی را برای موسسات آموزشی در روسیه بومی سازی کند که برای شرکت در مناقصات دولتی ضروری است. فروشندگان روسی می گویند که برخی دیگر از تولیدکنندگان آسیایی نیز بومی سازی را هدف قرار داده اند.

  منبع تصویر: Joe Buglewicz/AP

منبع تصویر: Joe Buglewicz/AP

ایوان کولمانوف، عضو انجمن نمایش اطلاعات کره ای (KIDS) گفت که هایسنس در حال گفتگو با تعدادی از سازمان های روسی در مورد امکان بومی سازی مونتاژ نمایشگرهای تعاملی در کشور است. به گفته آقای کولمانوف، در میان شرکای بالقوه فروشنده چینی، امکانات مونتاژ داخلی Kraftway در Obninsk و امکانات تولید کننده تلویزیون Kvant در نظر گرفته شده است. وی همچنین خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در مناقصه های عرضه تخته های سفید تعاملی در قالب طرح ملی آموزش و پرورش شرکت کنیم، باید بومی سازی شود.

در پورتال تدارکات دولتی، بنا به درخواست «سفید تعاملی» می‌توانید حدود 4.7 هزار مناقصه را بیابید که بزرگ‌ترین آنها در سال 2020 و با اعلام برنامه دیجیتالی‌سازی آموزش برگزار شد. به عنوان مثال، بخش منطقه Sverdlovsk مناقصه ای را برای خرید پانل های تعاملی به مبلغ 228 میلیون روبل برگزار کرد. در سال 2024، مناقصه برای خرید تخته سفید تعاملی ادامه دارد. بنابراین در ماه گذشته، یکی از مدارس پایتخت مناقصه ای را برای خرید تجهیزات به ارزش 10.8 میلیون روبل اعلام کرد.

به گفته ولادیمیر کریکوشنکو، مدیر کل تولید کننده تخته های سفید تعاملی داخلی NexTouch، بازار روسیه تخته های سفید تعاملی برای مدارس 11-12 میلیارد روبل و 40 هزار دستگاه در سال است. او خاطرنشان کرد که یک قطعه در مسکو وجود دارد “با صدها میلیون روبل قابل اندازه گیری است”. آقای کریکوشنکو همچنین گفت که در حال حاضر تعدادی از تولیدکنندگان آسیایی به دنبال فرصت هایی برای استفاده از رژیم های خرید ویژه معرفی شده در روسیه برای فروش محصولات خود بدون درجه داخلی سازی مناسب هستند.






اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1101984