بازی هایی که به پلتفرم لینکدین می آیند

Источник изображения: QuinceCreative/pixabay.com

شبکه اجتماعی حرفه ای مایکروسافت لینکدین بیش از 1 میلیارد کاربر دارد. توسعه دهندگان این پلتفرم به دنبال افزایش مدت زمانی هستند که افراد در لینکدین صرف می کنند. برای این کار آنها قصد دارند بازی ها را در شبکه اجتماعی ادغام کنند.

  منبع تصویر: QuinceCreative/pixabay.com

منبع تصویر: QuinceCreative/pixabay.com

ما در مورد پازل هایی مانند Wordle صحبت می کنیم که در اینترنت بسیار محبوب شده است. در مرحله اولیه، سه بازی Queens، Inference و Crossclimb در دسترس کاربران لینکدین قرار خواهند گرفت. محققان به بازی ها در کد پلتفرم اشاره کردند و حتی چندین تصویر را در اینترنت منتشر کردند که رابط پازل را نشان می داد.

  منبع تصویر: techcrunch.com

منبع تصویر: techcrunch.com

یکی از نمایندگان این شبکه اجتماعی تایید کرد که این شرکت روی یکپارچه سازی بازی ها کار می کند، اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد. ما در حال آزمایش بازی‌های پازل به لینکدین هستیم تا کاربران بتوانند از آن لذت ببرند، روابط را بهبود بخشند و امیدواریم فرصت‌های شبکه‌ای جدید پیدا کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید”این منبع به نقل از یکی از نمایندگان لینکدین می گوید. وی همچنین اضافه کرد که در تصاویر منتشر شده در اینترنت می توانید رابط کاربری بازی ها را مشاهده کنید، اما تا زمان راه اندازی آنها ممکن است ظاهر پازل ها تغییر کند.

  منبع تصویر: techcrunch.com

منبع تصویر: techcrunch.com

بازی‌ها هم از نظر درآمد و هم از نظر جذب مخاطب، مرتباً در میان محبوب‌ترین برنامه‌ها در موبایل و رایانه شخصی قرار می‌گیرند. پازل ها همیشه بسیار محبوب هستند و پروژه Wordle گواه این موضوع است. نیویورک تایمز در سال 2022 Wordle را خریداری کرد و اواخر سال گذشته اعلام کرد که این بازی هنوز میلیون ها کاربر دارد. با این پیش‌زمینه، جای تعجب نیست که توسعه‌دهندگان لینکدین با یکپارچه‌سازی بازی‌ها تلاش می‌کنند پلتفرم خود را جذاب‌تر کنند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1101852