یک توسعه دهنده مستقل زمانی که متوجه شد ناشر آن را از فروش خارج می کند، بازی خود را رایگان کرد

Источник изображения: Steam (Guilherme Prado)

Owen Deery، توسعه‌دهنده مستقل کانادایی، بخشی از استودیوی مستقل Fire Face Corporation، اخیراً متوجه شد که بازی Small Radios Big Televisions متوقف می‌شود و تصمیم گرفت کاری در مورد آن انجام دهد.

  منبع تصویر: Steam (Guilherme Prado)

منبع تصویر: Steam (Guilherme Prado)

رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ در نوامبر 2016 بر روی رایانه شخصی (بخار) و PS4. این پروژه توسط Adult Swim Games منتشر شد که به نوبه خود بخشی از گروه برادران وارنر است. کشف.

هفت سال پس از انتشار، برادران وارنر. کشف اطلاع داده شد دیری که او قصد دارد رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ را از فروش در فروشگاه های دیجیتال حذف کند. در پاسخ، توسعه دهنده یک نسخه رایانه شخصی ساخت رایگان از وب سایت خود دانلود کنید.

  در حالی که بازی از قفسه های مجازی حذف نشده است، Deary همچنان به دریافت حق امتیاز از فروش ادامه می دهد (منبع تصویر: Steam)

در حالی که بازی از قفسه های مجازی حذف نشده است، Deary همچنان به دریافت حق امتیاز از فروش ادامه می دهد (منبع تصویر: Steam)

رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ ظرف 60 روز از فروشگاه های دیجیتال ناپدید می شوند. دلیل خاص حذف بازی توسط برادران وارنر. Discovery نامی برده نشد و خود را به عبارت محدود کرد “تغییر در تجارت”.

در گفتگو با توسعه دهنده بازی دیری اخطار برادران وارنر را فراخواند. کشف افسرده کننده: من به بازی بسیار افتخار می کنم، اما می دانم چرا آنها این کار را کردند. بازی‌های شنای بزرگسالان مدت‌هاست که از کار افتاده است و تمام افرادی که من در آنجا کار کردم مدت‌هاست که از بین رفته‌اند.”.

در مورد خود بازی، تلویزیون‌های بزرگ رادیوهای کوچک از شما دعوت می‌کند تا در جستجوی نوارهای ویدئویی (در مجموع بیش از 30 نوار) ​​حاوی جهان‌های مجازی بی‌پایان، کارخانه‌های متروکه را کاوش کنید. در Russian Steam این پروژه 279 روبل هزینه دارد.

نوارهای ضبط شده را مطالعه و تحریف کنید تا تمام اسرار پنهان روی آنها را کشف کنید. پازل ها را حل کنید و الگوهای راهروهای پیچ در پیچ این یکپارچه های خالی را کشف کنید. آیا می توانید راهی برای خروج پیدا کنید؟ – توضیحات بازی را می خواند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.



منبع: https://3dnews.ru/1101320