نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی

نصب شیشه ساختمانی اجرای شیشه ساختمانی خرید شیشه ساختمانی

در عین حال می تواند فضای داخلی ساختمان را با تابش خورشید نورانی و گرم کند. انواع شیشه در طیف وسیعی از محصولات ارائه شده اند که شما می توانید از هر کدام از آن ها ، مطابق با نیاز معماری خود در رنگ ها ، سبک ها ، اندازه ها و ضخامت های مختلف استفاده کنید. انواع شیشه ساختمانی سکوریت ، برای ایجاد یک محیط امن و مقاوم در برابر سارقان و آسیب های احتمالی طراحی شده اند.

در موقع تمیز کردن شیشه‌ها باید دقت شود که لطمه‌ای به سطوح شیشه، بطانه و زهوار شیشه وارد نیاید. ابعاد رسمی این کاشی‌ها معمولاً 20×20 یا 15×15 سانتیمتر مربع می‌باشد و ابعاد واقعی آنها 19/8×19/8 یا 14/8×14/8 سانتیمتر مربع است و در محل‌هایی به کار برده می‌شود که بخواهند از کف محوطه یا خیابان، نور زیرزمین را تأمین نمایند. این یراق آلات باید از فلزات یا آلیاژهایی تهیه گردند که علاوه بر قابلیت تحمل فشارهای وارده، در مقابل زنگ‌زدگی نیز مقاومت کافی داشته باشند. در صورتی که ابعاد شیشه بزرگ باشد، در نقاط لازم، ارتعاش‌گیر با ابعاد مناسب نصب شود.

  • شیشه درجه ۱ به دلیل کیفیت و استحکام بالایی که دارد، قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهد.
  • این شیشه‌ها به قطر 3 الى 4 میلیمتر تهیه می‌شود و بیشتر برای محل‌هایی که نور باید عبور کند ولی طرف دیگر دیده نشود مورد مصرف قرار می‌گیرد.
  • خطاهای فرایند را در بالادست نشان می دهد که می توان آنها را اصلاح کرد.
  • در موقع تمیز کردن شیشه‌ها باید دقت شود که لطمه‌ای به سطوح شیشه، بطانه و زهوار شیشه وارد نیاید.

این شیشه ها نور را انعکاس می دهند و نقش مهمی در کاهش حرارت ایفا www.zymaco.net می کنند. هنگامی‌ که از ظرافت شیشه در کنار استحکام فلز استفاده شود می‌توان آثاری مستحکم، ظریف و زیبا پدید آورد. روشنایی داخل ساختمان یکی از ویژگی‌های مهم معماری در ساخت معماری ساختمان است. شیشه‌ در ساختمان بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است، چون زیبا و مدرن بودن شیشه در ساختمان امکان ایجاد طرح‌های خاص و تقاضا برای استفاده از شیشه‌ را افزایش چشمگیری داده است. این شیشه نشکن نیز، تا حد زیادی امنیت ساکنان را تضمین می کند.

شیشه آینه ای ( شیشه رفلکس یا انعکاس دهنده)

وسایل نقلیه مدل اولیه از قالبهای گسترده ای برای پوشاندن مناطقی که در غیر این صورت قرار دارند استفاده می کردند. با كوچكتر شدن قالبها تا حد عدم وجود چندین مدل فعلی، فریت نقش بیشتری در پوشاندن مناطق ناتمام خودرو داشت. ثانیاً ، فریت تخریب اشعه ماورا بنفش چسب های اورتان را مهار می کند.

مزایا و معایب نرده شیشه ای

سطح بیرونی این نوع شیشه برخلاف شیشه های سند بلاست که در روی سطوح آن ممکن است فضاهای خالی وجود داشته باشد، به صورت یکدست و یکنواخت مات شده و هیچگونه فضای خالی و شفافی بر روی آن دیده نمی شود. منظور از خاصیت انتقال گرمایی شیشه، میزان گرمایی است که از طریق آن انتقال داده می شود. اگر شیشه به خوبی عایق بندی شده باشد میزان انتقال گرما پایین می باشد. از ویژگی شیشه های خود تمیز شونده می توان به فتوکالیستی و هیدروفیلی بودن آن ها اشاره کرد.

این شیشه‌ها به قطر 3 الى 4 میلیمتر تهیه می‌شود و بیشتر برای محل‌هایی که نور باید عبور کند ولی طرف دیگر دیده نشود مورد مصرف قرار می‌گیرد. شیشه جام مات همان شیشه معمولی است که بر اثر ساییدن خشن با فشار ماسه ریزدانه سیلیسی یا با استفاده از اسید فلوئور که باعث خورندگی شیشه می‌شود آن را مات می‌کنند. نوعی از شیشه‌های جام نیز وجود دارد که شیشه‌های جام کشیده نام دارد که این شیشه کاملاً صاف نیست و نور را می‌شکند و از پشت آن جسم به شکل اصلی دیده نمی‌شود.