فضاها روی دسکتاپ آیفون ظاهر می شوند – iOS 18 به شما امکان می دهد نمادها را به ترتیب تصادفی قرار دهید

فضاها روی دسکتاپ آیفون ظاهر می شوند - iOS 18 به شما امکان می دهد نمادها را به ترتیب تصادفی قرار دهید

توسعه دهندگان اپل به کار بر روی iOS 18 ادامه می دهند، که باید بزرگترین به روز رسانی در تاریخ آیفون باشد. نسخه جدید پلتفرم نرم افزاری تعداد زیادی نوآوری را به ارمغان خواهد آورد که یکی از آنها قابلیت شخصی سازی انعطاف پذیر دسکتاپ خواهد بود.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، مطمئن است که اپل یک دسکتاپ خواهد ساخت “قابل تنظیم تر”. از جمله موارد دیگر، کاربران می‌توانند آیکون‌های برنامه را مطابق با ترجیحات خود روی صفحه مرتب کنند. این بدان معنی است که برای اولین بار، اپل اجازه می دهد آیکون ها با فاصله بین آنها گروه بندی شوند.

iOS 18 آینده بیهوده به عنوان بزرگترین به روز رسانی سیستم عامل قرار نمی گیرد، زیرا نوآوری های زیادی را به همراه خواهد داشت. تمرکز اصلی بر روی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. اپل همچنین ممکن است ربات هوش مصنوعی Gemini گوگل را در سیستم عامل ادغام کند. اپل در تلاش است تا از نظر ادغام فناوری‌های هوش مصنوعی در محصولات خود با دیگر غول‌های فناوری پیشی بگیرد. به گفته مارک گورمن، iOS 18 دارای بسیاری از ویژگی های مبتنی بر شبکه عصبی خواهد بود که “به کاربر کمک می کند تا فعالیت های روزانه خود را مدیریت کند”.

پیش از این، اطلاعاتی در رسانه ها ظاهر شد که اپل در حال کار بر روی بهبود دستیار صوتی Siri، عملکرد ایجاد لیست های پخش با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در Apple Music، ابزارهایی برای تعامل با اسناد در iWork و موارد دیگر است. به احتمال زیاد، iOS 18 به عنوان بخشی از رویداد سالانه WWDC در ماه ژوئن معرفی خواهد شد، و سیستم عامل به طور کلی در سپتامبر، زمانی که آیفون 16 به عموم مردم ارائه می شود، در دسترس خواهد بود.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1102230