طراحی داخلی طلا فروشی

از دیگر ابزارهای مهم و اساسی جهت افزایش امنیت طلافروشی، استفاده از شیشههای ضد سرقت در بخش ویترین و همچنین درب ورودی فروشگاه است که طراحان داخلی در زمان راه اندازی این مجموعه بایستی به آن توجه کنند. ویترین طلا فروش از جنس ام دی اف یکی از متریال های خوب برای اجرای ویترین طلا فروشی است. تمامی موارد ذکر شده از متریال ام دی اف در طراحی ویترین طلا فروشی است که سبب شده تا اغلب طراحان داخلی از آن برای ویترین های داخلی فروشگاه استفاده نمایند. فواید استفاده از ویترینهای ام دی اف در طراحی دکوراسیون طلا فروشی را نام ببرید؟ توجه به این که چه نوری برای فراهم کردن روشنایی عمومی در این محیط موردنیاز است تعیین میکند از چه نوری برای طراحی استفاده کنیم، و این بیشتر از هر مورد دیگری بسته به ارتفاع سقف شما دارد. گروه پایا دکور , دکوراسیون داخلی طلا و جواهری طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهراتفروشی در تهران با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.مشاغل مختلفی که برای ارائه و نمایش محصولات و کالا های خود به مشتریان فضایی را به عنوان مغازه و محل کار در نظر می گیرند؛ باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اینکه بتوانند از این فضا نهایت استفاده را ببرند و فروش حضوری کالا ها برایشان سود و بازدهی کافی داشته باشد، لازم است حتما به دکوراسیون مغازه و فروشگاه خود اهمیت دهند.

در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی، ویترین شامل ویترین های جلوی مغازه و قفسه بندی های داخل می باشد. نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون طلا فروشی در نظر گرفت مانند شکل، ارتفاع، متریال، ارتفاع و فرم ویترین از تاثیر بسیار بالای در دید مشتری خواهد داشت. به همین علت، طراحی دکوراسیون این مجموعه به عنوان یکی از سختترین پروژههایی است که طراحان باید پروسههای متعددی را پشت سر بگذارند تا به نتیجه مطلوبی برای طراحی داخلی طلا فروشی تحت نظر مجربترین و با سابقهترین طراحان داخلی برسند. در دکوراسیون داخلی این سری از فروشگاهها و بخشهای متعدد آن، پیش از در نظر گرفتن فاکتور زیبایی این فضا باید به امنیت موجود در آن اهمیت زیادی دهیم تا از بروز سرقت فروشگاه پیشگیری کنیم. در طراحی داخلی طلا فروشی باید به چه مواردی توجه کنیم؟ در این صورت لازم است که طراحی دکور محیط داخلی را به نوعی تعیین نمایید که مورد توجه این قشر قرار بگیرید. از این رو باید عوامل استاندارد برای طراحی ویترین را در نظر بگیرید تا هم موارد امنیتی رعایت شود و هم مشتریان بتوانند دید مناسبی بر روی طلا و جواهرات ویترین شما داشته باشند. همان طور که اشاره کردیم، از موارد مهمی که در طراحی داخلی طلا فروشی باید به آن توجه کنیم، امنیت فروشگاه است.

توجه خانم ها بیشتر معطوف به زیبایی و زرق و برق است و یک طراح حرفه ای باید از این امور روانشناسی اطلاع کافی داشته باشد. هدف اصلی این است که طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات فروشی شما با مناسب ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی شود و به گونه ای باشد که علاوه بر تطابق با سلیقه و خواسته های شما، توجه مشتریان را نیز به خود جلب کند. ویترین مغازه طلا فروشی مانند دکور داخلی اهمیت زیادی دارد. زمانی که نورپردازی به صورت درست باشد، همه جزییات کالا از پشت شیشه ویترین و از جهات مختلف، قابل رویت می باشد.

همچنین با نورپردازی جذاب نیز می توانید آنها را به نمایش بگذارید و بیشتر در معرض دید قرار دهید. انواع متریالهای بکار برده شده در کف مغازه را نام ببرید؟ طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی به عنوان یکی ار شیک ترین و لوکس ترین مراکز تجاری و یا بازار شناخته شده است. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن طراحی نظارت و اجرای مغازه جواهر فروشی لوکس انجام شده است . 5. استفاده از نورپردازی حرفه ای و بهره مندی از ال ای دی، چراغهای آویز لوکس و مجلل و همچنین تجملاتی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. البته بایستی متذکر شد که پارامترهای دیگری از جمله هزینه نصب و همچنین کلیه لوازم جانبی که زمان اجرای طرح مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی قیمت تمام شده متریال کف مغازه طلا فروشی نیز تاثیرگذار است. در صورتی که سرامیکهای چینی در مرتبه یک قرار داشته باشند، علاوه بر کیفیت لعاب بسیار بالا، دارای بدنه مقاومی نیز هستند که این امر سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سرامیک های درجه دو شده است. زیرا لامپهای هالوژنی و همچنین هالیدی دارای کیفیت پایین تری هستند و از همه مهمتر حرارت تولیدی زیادتری را به همراه دارند که این امر میتواند سبب بروز مشکلات متعدد در سیستم روشنایی و برق کشی طلافروشی ایجاد نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده، مبحث دیگری که در طراحی این فروشگاهها باید به آن دقت زیادی داشته باشیم، امنیت این مجموعه است که از تمامی موارد ضروریتر است. وقتی افراد در مقابل کانتر و قفسه ها قرار می گیرند باید همه اصول طراحی داخلی نیز رعایت شود. نصب شیشههای لمینت یا ضد ضربه، دوربینهای مدار بسته و همچنین به کارگیری از دربهای ریموتی میتواند از پارامترهای دیگر در هزینه طراحی دکوراسیون مغازهها به شمار آید. به طور معمول به کارگیری از رنگهایی نظیر سبز، صورتی و قرمز که تمامی آنها در طیف رنگهای شادی قرار دارند، برای دکوراسیون داخلی طلافروشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

توجه داشته باشید که بهتر است این عناصر را در تناسب با شکل و رنگ اجناس انتخاب کنید تا در هماهنگی کامل با آن ها قرار گرفته و زیبایی بیش تری ایجاد کنند. رنگ بندی دیوارها و دکور : در انتخاب رنگ ها به هارمونی توجه داشته باشید. در و دیوارها باید طوری رنگ آمیزی و طراحی شوند که بر جذابیت و جلوه طلا و جواهرات بیافزاید. به عنوان مثال در گام نخست باید توجه کنید که، در طراحی داخلی طلافروشیها زیبایی و امنیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ویترین بایستی به گونه ای طراحی شود که نه تنها باعث مکث افراد در پیاده رو گردد، بلکه باعث جلب توجه افرادی که در خودرو در حال حرکت هستند نیز شود. ویترین این مکان باید به نحوی باشد که مشتریان برای دیدن آن نیاز نداشته باشند که حتماً طلا و جواهرات از ویترین خارج شوند تا در معرض دید قرار گیرد. به این ترتیب نصب و طراحی آن به مطلوبترین شکل ممکن از اهمیت شایانی برخوردار است که طراحان داخلی باید نسبت به آن توجه زیادی داشته باشند. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی توجه به نورپردازی آن است. نکته مهم در این است که مغازه طلا فروشی که جذب مشتری بیشتری را دارد، با بهره مندی از متخصصین طراحی داخلی مغازه تمامی اصول و قواعد طراحی داخلی طلا فروشی را در نظر گرفته اند که این موضوع می تواند اساسی ترین امر در راندمان فروش مشتریان باشد.

یک سوالی که خیلی وقت ها مشتریان از طلافروش ها می پرسند این است که عیار طلایی که می خریم چقدر باشد؟ در یک فروشگاه طلا فروشی، ویترین فروشگاه نقش مهمی را بازی میکند. ممکن است در نگاه نخست، استفاده از نورهای آفتابی در بخش نورپردازی ویترینهای موجود در فروشگاههای طلافروشی، سبب درخشش و با ارزش شدن الماسهای درون ویترین شود. رنگهای روشن سفید، آبی و سبز از دیگر رنگهایی هستند که در فضای طلا فروشی به کار برده میشوند. نورپردازی در کنار رنگهای لاکچری و همچنین کلاسیک که حس خرید و نیاز را در خریداران برمیانگیزد، از رنگهایی به حساب میآیند که اولویت نخست طراحان داخلی در طراحی این فروشگاهها است. از آنجا که خصلت وجود انسان حس رضایتمندی و ارزش است، پس این حس را با استفاده از چیدمان مبلمان راحت و زیبا در مشتریان خود ایجاد نمایید. اگر شغل شما جواهر و طلا فروشی است، قطعا در دسته ی مشاغل خاص قرار می گیرید.

همانطور که گفتیم به همان اندازه که زیبایی و کیفیت طلا هایی که ارائه می دهید، اهمیت دارد؛ نمای بیرونی، نمای داخل و ویترین یک مغازه ی جواهر و طلا فروشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از دیگر متریالهایی که در طراحی داخلی طلافروشی در بخش کف مغازه مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به سرامیک اشاره کرد. از متداولترین شیشه ای که در اغلب موارد ساخت و سازهای کلی مورد استفاده قرار می گیرد (شیشه آنیل) است. زمانی که طراحی براساس اصول و شرایط استاندارد صورت گیرد؛ تعداد ورود مشتریان به مغازه بیشتر می شود و مسلما این امر منجر به افزایش فروش و سود بیشتر می گردد. یه طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه روشن کردن و بنمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهم ترین موارد در طراحی داخلی یک مغازه جواهر فروشی هستند. در این بخش شما میتوانید با اسفاده از کفپوشهای چوبی، رنگ آمیزی مناسب سقف با نورپردازی زیبا، محیط فوق العاده جذابی را ایجاد کنید تا ویترین از این طریق مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

در قسمت فوق گفته شد که نور و روشنایی تأثیر زیادی در طراحی و دکوراسیون طلا فروشی دارد. این ویترین باید قسمت های مختلفی داشته باشد تا بتوان طلا و جواهرات را به تفکیک و در دسته بندی های مختلف به نمایش گذاشت. اما با ضربات بسیار سختتر، شکستن آن ها به راحتی صورت می پذیرد که باید متذکر شد، این شیشه ها گزینه مناسبی برای طراحی داخلی طلا فروشی ها به شمار نمی آیند. اساساً برخورداری از محیط های خالی در این فروشگاه ها که توسط گل و گیاه و یا اثرهای هنری طراحی شده اند، سبب می شود که ذهن هر مخاطبی را به خود جذب کند و به این ترتیب راحت تر بتوانند جواهرات مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

3. استفاده از رنگ بندی لاکچری و همچنین کلاسیک نیز میتواند در طراحی داخلی طلافروشیها نیز تاثیرگذار باشد. با این حال، مواد اولیه نامرغوب نیز در بازار وجود دارد و برای کاربردهایی که از امنیت چندانی برخوردار نیستند، مورد استفاده قرار می گیرند. اگر طراحان داخلی در این حرفه اموری درخشان و حرفه ای را کسب کرده باشند، مشهور و معروف میشوند و در صنف حرفه و پیشه خود به خوبی آنها را میشناسند. رنگ این مکان ناید به گونهای باشد که جذابیت و درخشان بودن طلا و جواهرات را از بین ببرد. همان طور که میدانید، اکثر مشتریان طلافروشیها بانوان هستند که زیبایی بصری برای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تولیدکنندگان این محصولات برای چسبندگی بیشتر این لایهها به یکدیگر از (PVB) استفاده میکنند که این امر سبب میشود تا در زمان ضربه و یا شکسته شدن شیشهها بدون تفکیک از یکدیگر تنها در محل خود خرد شوند. به این ترتیب نخست دید هر مشتری به این جواهرات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش را نیز به مراتب افزایش می دهد. ارتفاع آن نیز می بایست از سطح کف مغازه بالاتر باشد و یک اختلاف ارتفاعی با جایگاه مشتری داشته باشد؛ این مساله باعث ایجاد تسلط بیشتر فروشنده نسبت به محیط می گردد.