دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

سپس قاب های بریده شده را به یکدیگر را مونتاژ کرده و پره های دریچه طبق اندازه برش زده میشود. سپس طبق فاصله استاندارد به صورت افقی و یا عمودی در کنار یکدیگر قرار داده میشود. چون باید پره ها باید متحرک باشند به وسیله سیم مفتول و با فشار مناسب محکم می شوند.

بهترین دریچه کولر چیه؟

اگر قصد خرید دریچه کولر چوبی را دارید، بهتر است بدانید که قیمت دریچه کولر چوبی بسیار متغیر است. با توجه به تنوع این محصول، قیمت تمام‌شده دریچه‌های چوبی به طرح، رنگ و اندازه آن‌ها بستگی دارد. اگر قصد خرید اینترنتی دریچه کولر چوبی دارید، می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه و بهترین نوع را انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان برای خرید انواع دریچه کولر با واحد فروش و پشتیبانی گروه صنعتی تهویه کارا در ارتباط باشید.

طراحی نقشه گرمایش از کف

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و کارکردهای این دریچه ها مقالات ما را در وبسایت دنبال کنید. همچنین این نوع دریچه‌ها این قابلیت را دارند که بر روی دیوار یا روی سقف نصب شوند بطوریکه با استفاده از پیچ مخصوصی که می‌توانید تهیه کنید، محل نصب را بصورت دلخواه انتخاب کنید. و منعی در استفاده از این دریچه کولر در محیط های گوناگون وجود ندارد. برخی از دریچه ها به صورت گرد طراحی و ساخته می شوند و برخی دیگر به شکل چهارگوش.

دریچه کولر از انواع جنس، ابعاد و ویژگی‌های ظاهری خاص تشکیل شده است. هر کدام از دریچه‌های کولر به پخش بهتر جریان هوای خنک در محیط مورد استفاده کمک شایانی خواهند نمود. خصوصاً در ابتدای روشن کردن کولر که تنها مسیر مستقیم دریچه خنک شده و رفته رفته شاهد کاهش دمای فضای داخلی خواهید بود.

خرید دریچه کولر آلومینیومی یا چوبی؟

دسته دمپر های دریچه های آهنی بر روی قاب فرم نصب می شود که به کمک آن می توان میزان پرتاب هوا را تنظیم نمود. دریچه کولر زیر فن کوئل یک تکه در ابعاد خاصی تولید و اجرا دریچه کولر می شود. معمولا دریچه کولر زیر فن کوئل یک تکه یا به اصطلاح عام یک دره در ابعاد کوچک فقط قابلیت اجرا دارد. در ابعاد بزرگ تر می بایست برای دریچه کولر زیر فن کوئلی دو درب تعبیه نمود که به آن دریچه کولر زیر فن کوئل دو تیکه یا دو دره می گویند. نکته ی حائیز اهمیت در هنگام نصب توجه به تراز بودن دریچه کولر با سطح سقف می باشد. برای این مدل دریچه کولر، دمپر از نوع ثابت در نظر گرفته شده است.

  • پره های افقی دریچه های آلومینیومی که در بخش پشتی دریچه می باشند نیز متحرک بوده و به راحتی می توانند ورودی هوا را مسدود نمایند.
  • علت استفاده از این فلز در ساخت شان مقاومت بسیار بالای آن‌ها در برابر رطوبت است.
  • اگر دقت کرده باشید، مشکل اصلی کولرهای آبی، ایجاد رطوبت بالا و گرد و غبار است.
  • اما در صورتی که ساکن منطقه آب و هوایی خشک هستید؛ با نصب این دریچه در قسمت پایانی سیستم خنک‌سازی هوا از کیفیت مناسب آن بهره‌مند شوید.
  • همچنین از نظر محل نصب و استفاده این محصول نیز میتوان آن را به دو دسته سقفی و دیواری تقسیم بندی نمود.
  • به دلیل دایر شدن فروشگاه های اینترنتی امروزه خرید دریچه کولر آسان است.
در بیشتر مواقع از دو محصول پر طرفدار برای کاربری کولر آبی استفاده می گردد. بهترین و مناسب ترین دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوای قابل تنظیم دمپردار و همچنین دریچه خطی دمپردار می باشد. که افراد با توجه به نظر شخصی شان محصول مور نیاز خودشان را خریداری می نمایند. ثبت و دریافت دریچه کولر در تهران دما به راحتی انجام می گیرد. با تماس گرفتن با شماره تماس های شرکت تهران دما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به انواع دریچه کولر آلومینیومی،چوبی و آهنی را دریافت نمایید. کارشناسان تهران دما از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی مشتریان عزیز می باشند.

در تولید این دریچه از ورق آلومینیوم استفاده شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. به دلیل اینکه آلومینیوم جز دسته فلزات سبک وزن است این نوع دریچه ها وزن بالایی ندارند. همواره با ارائه تخفیف های مناسبتی در کنارتان هستیم، تا بتوانید محصولات خود را با قیمت کمتری تهیه بفرمایید.