آموزش ساخت TEXT سه بعدی با استفاده از فتوشاپ

سالها است که از نقاشی سه بعدی به عنوان یک اتفاق جذاب در رویدادها استفاده میشود. در این روش، یک منبع نور گستردهٔ موازی در زیر یک فیلم کریستال ترانزیستوری و TFT قرار میگیرد. با قرار گرفتن این نقاشیها کنار هم مردم میتوانستند این نقاشیها را در یک محل ببینند. در کنار Gradient Overlay کلیک کردم تا گرادیان دوم را اضافه کنم و Opacity و Scale را تنظیم کردم. رنگ، شکل، مکان و بافت هر شکل جدیدی را که به طرح اضافه میکنید به راحتی میتوان تغییر داد. ارتباط بین آرتیست و مخاطب شکل میگیرد. ایمیلهایی با عنوان نقاشی سه بعدی، نقاشیهای برجسته یا نقاشیهایی که زنده میشوند بین کاربران دست به دست میشد. اینها موضوعات بسیار مهمی هستند که باعث بیشرفت و ارتقاء میشوند.

با این کار افراد بیشتری با این هنر و کاربردش آشنا میشوند. دقت داشته باشید که برای انجام پروژه های جدید ابتدا باید با تمام منوها و کاربرد آنها ابتدا آشنا شوید و بعد از آن به دنبال تمرین های حرفه ای بروید . گام اول: برای ساخت تصویر سه بعدی ابتدا تصویر مورد نظر را وارد فتوشاپ می نماییم. در عین حال باید مادربرد انتخابی حتماً از نظر درگاههای ارتباطی، شکافهای توسعه و حجم و سرعت حافظه رم قابل نصب با نیاز شما و دیگر قطعات سیستم هم خوانی داشته باشد. در مواجهه با نقاشی های سه بعدی، نکته مهم در نظر گرفتن زاویه دید مناسب برای این سبک از نقاشیها است. در صورتی که از زاویه نادرست به این نقاشی ها نگاه شود یک تصویر کاملا کشیده و بی معنی را خواهیم دید. این به خاطر جذابیت آثار سه بعدی و خطای دید است. این موزهها پر شده است از آثار سه بعدی که توسط هنرمندان مختلف خلق شده. به این دلیل هنرمندانی که به این تکنیک آثاری خلق کردند به سرعت این کار را رها کردند. آثاری با این تکنیک خلق کنند. همچنین می توانند ساختمان را با چند کلیک با بیش از ۷۰۰۰ شی سه بعدی سفارشی کنند.

فقط کافیست یک قالب را انتخاب کنید و جزئیات آن را بررسی کنید. به طور معمول در هنگام ایجاد لایه جدید، فتوشاپ آن را در بالای لایه انتخاب شده ایجاد می کند ولی با نگه داشتن کلید Ctrl (معادل کلید Command در مک) لایه جدید در پایین لایه انتخاب شده ایجاد می شود. روی نام لایه دابل کلیک کنید و نام آن را به Pop up تغییر داده و سپس کلید Enter (معادل Return در مک) را فشار دهید تا نام لایه تغییر کند. حال روی این لایه ادغام شده کلیک راست کرده و گزینه blendiong option را بزنید و سپس مقادیر آن را همانند زیر تغییر دهید.

و یا حتی اگر به دنبال یاد گیری یک حرفه جدید میگردید و مدل سازی را انتخاب کردهاید، نکاتی وجود دارند که قبل از شروع بهتر است آن را بدانید. روی لایه ی C راست کلیک می کنیم و گزینه ی (Rasterize Layer) را انتخاب می کنیم. لایه جدیدی ایجاد می شود که نام آن flat copy می باشد. در این گام ما قصد داریم تا یک سایه گرادینتی به لایه (Digital-Art copy 30) بدهیم تا اثر سه بعدی ما جلوه خود را بگیرد. همین اتفاق باعث میشود مخاطب در حالت کوری موقت در مقابل پیامها قرار بگیرد. یک لایه جدید زیر لایه سه بعدی ایجاد کنید، نام آنرا Back Shadow گذاشته، و گزینه Blend Mode آنرا روی Linear Burn قرار دهید. اگر نمیخواهید کسی را برای طراحی خانه استخدام کنید، این برنامه جزو بهترین نرم افزار های طراحی خانه است؛ به خصوص برای کسانی که علاقهمند به رنگآمیزی خانه هستند. در ادامه با بهترین نرم افزار های طراحی خانه آشنا میشویم. همان طور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، به دلیل آشنا نبودن مخاطبان با این تکنیک از آثار هنرمندان تازه وارد استقبال چندانی نشد. همین موضوع در میان هنرمندان شاخص منجر به خلق آثار بسیار جذاب و خاص شده است.

در این مقاله نحوه سه بعدی کردن متن در فتوشاپ CS6 آموزش داده شده است. بیشتر نرمافزارهای طراحی خانه مشکل هستند و یادگیری و کار کردن با آنها پیچیده است. این نرم افزار طیف گسترده ای از ابزارهای طراحی را که مخصوص معماران و طراحان داخلی ساخته شده است، ارائه می دهد. این یک روش سریع و آسان برای برجسته تر کردن لبه های دکمه است، یعنی ظاهری سه بعدی به آن می دهد. اگر ساخت متن سه بعدی با فتوشاپ برایتان زمانبر است، میتوانید از الگوهای آماده سه بعدی استفاده کنید. اسکنرهای نور ساختار یافته به جای استفاده از یک نور خطی یا نقطه لیزر از تابش الگوهای خطی ساختار یافته ایی بر روی سطح جسم مورد اسکن بهر میبرند. گرچه این روزها میزان بازدید این رسانهها افزایش یافته اما اثربخشی و نفوذ آنها به شدت در حال کاهش است.

همینطور میتوانید مجموعه اکشن فتوشاپ افکت سه بعدی را نیز در وبسایت GraphicRiver بررسی کنید. معرفی 5 ابزار 3D Model در منوی 3Dفتوشاپ CS6 عنوان یکی دیگر از مقالات زیر مجموعه بخش سه بعدی فتوشاپ می باشد . امروز در گویا آی تی قصد داریم که به آموزش بخش سه بعدی در فتوشاپ بپردازیم. نه آنکه با قصد این کار را انجام دهد. شما می توانید رنگ داخلی و حاشیه آن را با استفاده از منوهای کشویی در سمت چپ گوشه ی صفحه نمایش تغییر دهید. به عبارت دیگر می توانید به جای ترسیم خطوط با دست و خطکش از این آن استفاده کنید. شما می توانید تمام جنبه های کار مهندسی و طراحی را مدیریت کنید. اگر به دنبال نرم افزار مناسب برای طراحی هستید و یا به دنبال بهترین نرم افزار مهندسی برای یک شرکت هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که می خواهیم بهترین های نرم افزار طراحی سه بعدی را به طور اجمالی و خلاصه معرفی کنیم. Revit نرم افزاری برای مدل سازی اطلاعات ساختمان است که توسط Autodesk ساخته شده است.

اما چطور از این تکنیک در تبلیغات استفاده میشود؟ در صورتی که در طراحی دیجیتال این اتفاق با استفاده از ابزارهای موجود در زمان بسیار کمتر انجام میشود. در این مقاله 8 مورد از بهترین نرم افزار های طراحی خانه موجود در بازار معرفی شد. شما میتوانید طرح مورد نظر خود را از بین 14000 نمونه موجود در این برنامه آپلود کرده و طراحی شکل مورد نظر خود را آغاز کنید. در طراحی های حوزههای معماری، مهندسی ساختوساز و شهرسازی و نقشه کشی در فضای دو بعدی و سه بعدی کاربرد دارد. برخی از حوزه های کاری که شما برای کار با آنها بوسیله نرم افزار Solidworks نیاز به پلاگین های جانبی دارید عبارتند از : مهندسی معکوس و کار با فایل های ابرنقاط،طراحی قالب های صنعتی مانند تزریق پلاستیک،ماشینکاری قطعات. امروزه، مدل های سه بعدی که در انیمیشن، بازی، معماری، طراحی محصولات صنعتی و تبلیغات استفاده می شوند، نقش مهمی در دنیای گرافیک دیجیتال ایفا می کنند. از این برنامه ها همچنین می توان برای طراحی کاراکتر نیز بهره گرفت. همچنین بهوسیلهٔ این فناوری قطعات را میتوان بهطور خاص طراحی کرد و نیازی به مونتاژ با هندسه و ویژگیهای پیچیده برای دستگاه نیست. موزه wonder توسط هنرمند مشهور نقاشی سه بعدی به نام کورت وینر، که در بخشهای قبلی بسیار از او یاد شده طراحی و اجرا شده است.

در پنل لایه ها روی لایه متن کلیک کنید و سپس از منوی Edit گزینه Free Transform را انتخاب نمایید. برای دیدن این برنامه آنلاین نام آن را در گوگل جستجو کنید و سپس براحتی از آن استفاده نمایید. با Homestyler میتوان از دیگر کاربران به صورت آنلاین ایده گرفت. این نرم افزار دارای مدل سازی سه بعدی پیشرفته و بازار آنلاین است که همه چیز را درباره طراحی خانه آموزش میدهد. این نرم افزار CAD به دلیل توانایی ذخیره اطلاعات زیاد در مدل های سه بعدی مشهور است. این نرم افزار شبیه به اتوکد است که برای ایجاد طرح های ساختاری برای معماری بسیار مناسب است.

همچنین ممکن است پزشک متوجه خواسته بیمار شود، اما در حین جراحی تغییرات خواسته شده را اعمال نکند. این برنامه یک راه ساده برای طراحی فضای بیرونی خانه شماست که میتواند منظره بیرونی خانه را مطابق خواسته شما طراحی کند؛ از درختان و مسیرهای بیرونی خانه گرفته تا پاسیو و ایوان خانه. در ادامه این آموزش ما به شما نشان می دهیم که ساخت یک موکاپ سه بعدی ساده از یک جعبه در فتوشاپ چگونه است. حال شما دو دکمه ایجاد کرده اید- یکی در حالت بالا و در دیگری در حالت پایین- و انجام این کار خیلی ساده است. نمونههای دیگری از تبلیغات با استفاده از نقاشی سه بعدی را در عکسهای زیر ببینید. همانگونه که مشاهده می نمائید انواع مختلفی از قاب آینه ها در این مجموعه وجود دارند که نه تنها به عنوان قاب آینه کاربرد دارند بلکه به عنوان قاب تابلو یا قاب تابلو فرش یا هر کاربرد دیگری از این قبیل مناسب می باشند.

و در این رویداد بیش از هزار محتوا توسط مخاطبین در شبکههای سایت 3dmark اجتماعی منتشر شد. برای این نرم افزار به طور مکرر آپدیت منتشر می شود که همین امر باعث می شود تا ابزارهای این برنامه مرتب به روز شوند تا بتوانند کیفیت خروجی را به حداکثر برسانند. در اینجا به بررسی چند نرم افزار مناسب برای ژانر های مختلف خواهیم پرداخت. سعی کردیم جوانب و موضعات مربوط نقاشی سه بعدی را تمام کمال بررسی کنیم. از معرفی این هنر شروع کردیم. با به کار گیری FaceGen Artist می توانید تصویر انواع چهره را به صورت سه بعدی طراحی کنید و سپس از آن در نرم افزار Daz Studio بهره ببرید. شما می توانید عکس چهره مد نظرتان را به محیط این نرم افزار وارد کرده و سپس توسط این برنامه چهره را به صورت دیجیتالی و سه بعدی ایجاد کنید. طراحی سه بعدی یک تکنیک در گرافیک کامپیوتری برای تولید نمای دیجیتالی سه بعدی از هر شی یا سطحی است. البته نحوه طراحی آن نسبت به بازی سازی و فیلمها متفاوت بوده و نرمافزارهای مهندسی مخصوص به خود را دارد. در این قسمت از آموزش فتوشاپ نحوه ساخت افکت سه بعدی که شبیه کتابهای سه بعدی (وقتی کتاب را باز می کنیم شکلهایی مسطح به صورت سه بعدی نشان داده می شود) می باشد را یاد خواهیم گرفت.

اگر مدل سازی سه بعدی را به عنوان یک تفریح تازه شروع کردهاید و به تازگی پتانسیل بالای آن را کشف کردهاید. یعنی با کنار هم قرار گرفتن نقاشیهای سه بعدی یک مرکز تفریحی متفاوت به وجود آمد. در کنار این موضوع با مشکل محدودیت بوجهی تبلیغاتی مواجه بود. زوایا به صورتی خواهد بود که آشپزخانه از تمام زوایا به راحتی دیده شود. Revit یکی از نرم افزارهای طراحی سه بعدی قدرتمند است که تمام ویژگی های مخصوص پروژه های معماری را در خود دارد. به طور کل می توان گفت که نرم افزارهای سه بعدی نوعی از برنامه های گرافیکی هستند که توانایی تولید حجم ها و اجسام به شکل سه بعدی را دارا می باشند. یا یک نرم افزار طراحی معماری حرفه ای؟ با این برنامه براحتی میتوان پیادهروها و پلهای هوایی را با جزئیات بسیار طراحی کرد. این کار اصلا آسان نبوده و جزئیات زیادی را می طلبد.

توسط کمپانی اتودسک تولید شده و کاربر را از استفاده از چندین نرم افزار مختلف بی نیاز می کند. یکی از زبانهای برنامهنویسی استفاده شده در مایا مخصوص خود این نرمافزار است و کاربر میتواند با تغییر آن به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشد. این نرمافزار ویدیوها و عکسهای بیشماری جهت آموزش و ایده دادن به کاربر برای کشیدن طرح ساختمان ارائه میدهد. با این نرمافزار درها و پنجرهها را با کشیدنشان درون دیوارها براحتی میتوان به آنها اضافه کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از تک اکسپلوریست، الگوریتم یادگیری ماشینی که محققان توسعه دادهاند میتواند در عرض چند ثانیه ریزساختار دقیق سه بعدی مواد را به آنها نمایش دهد. خبر افتتاح موزههای جدید سه بعدی در نقاط دنیا هر چند ماه یک بار شنیده میشود. از سال ۲۰۱۵ که اولین نمایشگاه نقاشی سه بعدی افتتاح شد، این ماجرا دستخوش تغییر شد. تمرکز ما در این فرادرس، روی متحرک سازی در فضای سه بعدی می باشد و موشن گرافیک هایی، شامل آبجکت های سه بعدی، به صورت قدم به قدم، می سازیم. در عین دقت بسیار بالا نسبت به عملکرد ها و نیاز های مصرف کننده بسیار منعطف است.