آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین Kucoin

مقداری از سرمایه خود را به اکانت کاربری خود در بخش مارجین انتقال دهید. از آنجایی که پیگیری 24 ساعته بازار برای شما امکان ندارد، می‌توانید جهت جلوگیری از زیاد شدن ضرر، یک دستور به عنوان توقف حد مجاز بگذارید. ورودی شما تغییر می کند، مکانیسم حفاظت از حساب بلافاصله فعال می شود و شما به طور خودکار از سیستم خارج می شوید.

سرمایه‌گذاری در کدام صرافی بهتر است؟

انجام مراحل احراز هویت بسیار مهم هستند ،چرا که انجام بعضی از فعالیت ها در صرافی و همچنین بالا بردن امنیت حساب خود به این کار وابسته است . جدا از بحث‌های تحلیل بازار تا زمانی که حجم معامله یک ارز خوب باشد بعید به نظر می‌رسد که صرافی آن را حذف کند. دلیل این است که صرافی کوکوین یا هر صرافی دیگری با کارمزدهای معامله این ارزها سود دریافت می‌کنند و حتی اگر ارز خوبی نباشد تمایلی به حذف کردن آن ندارند. فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد.

پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، امکان ثبت نام در این سایت برای شما فراهم می شود. به منظور تکمیل فرم ثبت نام در این سایت، لازم است که ابتدا روش ثبت نام خود را انتخاب نمایید. می توانید از طریق ایمیل و یا شماره موبایل در سامانه ثبت نام کنید. طبق اطلاعات جدید سایت صرافی کوکوین، حداقل واریزی 5 دلار اعلام شده. بنده چند وقت پیش با صرافی کوکوین کار میکردم که برنامه گوگل اتینتکیتور از روی گوشیم پاک شد و حالا صرافی ازم احراز هویت با پاسپورت میخواد .

صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین

در صرافی کوکوین 12 سطح برای کارمزد معاملات مشخص شده‌است که هرکدام از آن‌ها براساس میزان توکن‌های KCS (توکن‌ صرافی کوکوین) و حجم معاملاتی ماهانه کاربر، طبقه‌بندی می‌شوند. پس از ورود به حساب اصلی، لیستی از ارزها و توکن‌های مختلفی که امکان برداشت و واریز آن‌ها برای شما وجود دارد را مشاهده می‌کنید و می‌توانید هرکدام را انتخاب کرده و واریز خود را انجام دهید. دلیل اول این است که ثبت نام در صرافی کوکوین در سطح اولیه، نیازی به احراز هویت و انجام فرآیند KYC ندارد و امکاناتی که در این سطح در اختیار معامله‌گران می‌گذارد، برای بسیار از افراد مناسب است.

روی دکمه‌ی Trading Password در سمت راست تصویر کلیک کنید.

آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین Kucoin

همچنین برای اتصال اینترنتی با وب سایت کوکوین سرور مجازی یا VPS به کار برید و از اتصال VPN استفاده نکنید. توصیه می شود مانند ثبت نام در بایننس از آدرس ایمیل خود استفاده کنید. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kucoin ثبت نام لطفا از صفحه ما بخواهید. حجم معاملات کوکوین حدود یک پانزدهم حجم معاملات بایننس می باشد.

کوکوین با ارائه خدمات به بیش از ۱۰ میلیون کاربر از بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه، هزینه های پایین، امنیت بالا و بیش از ۶۰۰ کوین را به شما ارائه می دهد. اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، مقاله آموزش صرافی کوکوین شما را از ثبت نام تا معامله راهنمایی می کند. لذا بهتر است که بگوییم امکان پشتیبانی از طریق صرافی کوکوین برای کاربران وجود نداشته و همین موضوع باعث می شود که ریسک معاملات انجام شده در این صرافی برای کاربران ایرانی بالا برود. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما با دقت به انجام معاملات خود، در این صرافی معامله انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید که بخواهید با پشتیبانی این صرافی تماس حاصل فرمایید. صرافی های ارزدیجیتال ایرانی امکانات پیشرفته ای ندارن و همچنین از ارزهای زیادی هم پشتیبانی نمی کنند و اکثر معامله گران از صرافی های ایرانی برای خرید و فروش تتر استفاده میکنند. الان سرچ کردم و چیزی که متوجه شدم این بود که باید از منو Buy Crypto وارد بخش Fast Trade بشی و اونجا یورو رو تبدیل کنی به تتر با شبکه های پرداختی که قرار داده.

در حال حاضر احراز هویت کاربران در این صرافی اجباری نمی باشد. برای انجام خرید و فروش در صرافی کوکوین بعد از انجام عملیات انتقال ارز روی گزینه ترید کلیک کنید. در این بخش با انتخاب گزینه limit محدوده قیمتی که دوست دارید را وارد کنید و order خود را ثبت کنید.

پس ایمیل را وارد کرده و روی دکمه‌ی Send Code کلیک کنید. برای هر بار انجام معامله‌ی فیوچرز در صرافی کوکوین باید یک پسورد تنظیم کنید. روی دکمه‌ی Trading Password در سمت راست تصویر کلیک کنید. حساب کاربری شما با فعال کردن احراز هویت دوعاملی ایمن‌تر شد. سرمایه گذارانی که قصد ترید و خرید و فروش در صرافی KuCoin دارند پیش از هرکاری باید برای ثبت نام و عضویت در صرافی اقدام کنند.