این هفته، در تاریخ 4 آوریل، رویدادی به مناسبت بیستمین سالگرد برند DIGMA برگزار شد که در آن این شرکت نتایج را جمع بندی و دستگاه های جدیدی را ارائه کرد. به طور خاص، این شرکت در مورد راهاندازی مجدد برند در مقیاس بزرگ صحبت کرد که در سال 2020 آغاز شد، به عنوان بخشی از آن، تیمهای محصول و مهندسی به طور قابل توجهی بزرگ شدند، فرآیندهای تولید سادهتر شدند و معیارهای انتخاب فناوریها برای ایجاد دستگاهها تغییر کردند. .
این امر باعث شد تا سطح ایرادات محصول به 1% برای برند کاهش یابد و همچنین طی سه سال گذشته در محدوده محصول 70% تجدید نظر شود.
در ابتدای راهاندازی مجدد، DIGMA تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه در بازار لپتاپ، مانیتور و SSD متمرکز کرد که به همین دلیل گردش مالی آن 3 برابر شد. فروش لپ تاپ در سال 2023 50 درصد رشد کرد و به 100000 دستگاه در سال رسید. امسال، سبد محصولات DIGMA شامل بیش از 40 دسته محصول، از تبلت ها گرفته تا دستگاه های هوشمند خانگی است.
در طول ارائه، محصولات جدیدی از برند مادر و زیربرند برتر DIGMA PRO ارائه شد. این شرکت از عرضه دسته بندی محصولات جدید و اولین سری از تلویزیون های 4K شامل مدل های صفحه نمایش UHD و QLED+ با نرخ رفرش 120 هرتز و همچنین شروع فروش مدل های جدید نت تاپ و توسعه برنامه ریزی شده خبر داد. سری لپ تاپ های حرفه ای با مدل های Parvus M، Pactos و Fortis.
امسال قرار است خط مانیتورهای هر دو برند با مدلهای جدید که برای فعالیتهای روزمره و حرفهای و همچنین بازیها مناسب هستند، گسترش یابد. دسته مونوبلاک DIGMA و DIGMA PRO نیز به روز رسانی خواهند شد که با سه مدل جدید – Action، Optimum و Vision تکمیل خواهند شد. این برند همچنین قصد دارد رهبری را در جایگاه های سنتی خود حفظ کند و در 10 برند برتر لوازم الکترونیکی و مانیتور خودرو باقی بماند.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1102870