مجموعه کتابهای نایاب قدیمی علوم غریبه و خفیه 

مرا از تبعیدی که بیمار است، از مشکلاتی که امروز مرا می بلعد و از شیاطین و انرژی های شیطانی که امروز می خواهند ایمان مرا به تو بیازمایند، نجات دانلود خرید بهترین کتاب علوم غریبه بده. شنگ قوی برای درخواست پیشرفت برای من، سعادت من، جذب همه چیزهای خوب و آنچه از من خواسته شده است به من داده شود، با شنود تو برای خدا. پیوندی که با این دو خدا ایجاد شد به این دلیل بود که سانتا باربارا سر بریده مرده بود، اما زمانی که این رویداد رخ داد، رعد و برق ناگهان اصابت کرد و تمام جلادان او را کشت. زمانی که می‌خواهید اریشا جنسیت مذکر را متمایز یا برجسته کنید، به کلمه مرد اشاره می‌شود، با مشابه آن که در باورهای کاتولیک سانتا باربارا از جنسیت مؤنث است. هنگامی که ترجمه دعا به پدر شانگو انجام می شود، تا در خانه به او کمک کند و همیشه از او محافظت کند، حتی اگر شجاع باشد. در کار کمکم کن تا غذای اصلی باشد و درآمد خوبی به من بدهد.

شمع را روشن کنید، سپس سیب را بردارید و یک سوراخ در مرکز آن باز کنید تا دانه ها را بردارید، جایی که سوراخ را باز کردید، باید زمین سیاه را بگذارید و دوباره آن را در وسط میز قرار دهید، در حالی که تمام کارها را انجام می دهید. این دعاها باید همراه با یک تشریفات باشد تا درخواست شما توسط شانگو برآورده شود. شما باید لباس هایی با رنگ های قدیس بپوشید، این لباس سفید و قرمز است که از جمعه یا شنبه برای هفت روز متوالی شروع می شود. شما باید افکار خود را مثبت داشته باشید، بدانید که وقتی به این اوریشا دعا می کنید چه می خواهید بپرسید، به یاد داشته باشید که از او بخواهید که برد، پیروزی، پول و هر چیزی که فکرش را می کنید به دست آورید. از طرف دیگر وقتی نیاز به جذب پول دارید همیشه می توان درخواست کرد، نیازی نیست منتظر بمانید تا آب شما را غرق کند، با این دعا به شنگو نر می توانید زندگی راحت یا راحتی داشته باشید، یعنی به طوری که شما هرگز کمبود پول.

کتابهای رایگان

براتی در کتابش اشاره می‌کند که دین زرتشتی همچون اسلام،‌ مخالف خرافات است و خیلی سخت به جادوگران و اهل خرافات می‌تازد. این دین مخالف خرافاتی است که در اثر فعالیت‌های تورانیان در ایران رواج یافته بود. این محقق همچنین اشاره می‌کند که در اوستا (کتاب مقدس زرتشتیان)، جادوگران دیو نامیده می‌شوند. علوم غریبه قبل از ساسانیان هم در ایران رواج داشتند، با این تفاوت که بُعد خرافی آن‌ها بالا بود و به جادوگری گرایش داشت.

بد نیست این توضیح را هم اضافه کنیم که علم حروف از شاخه‌های علم سیمیاست که احمد البونی و ابن عربی هر دو آثاری در این زمینه نوشته‌اند. در این زمینه می‌توان به کتاب «حروفیه» نوشته فاتح اسلو اِر مراجعه کرد که چند سال پیش با ترجمه داود وفایی توسط نشر مولی به چاپ رسید و در آن درباره این نهضت و عقایدش اطلاعاتی ارائه شده است. توضیح خلاصه آن‌که در مناطق جنوبی ایران برخی از بادها را همچون روح و جن می‌پندارند.

بسیاری به نظریه خلقت معتقدند و برخی دیگر نظریه تکامل را دلیل منطقی وجود انسان ها می دانند. ابن الندیم، محمد، الفهرست، انتشارات امیرکبیر، تهران، ۱۳۶۶ش. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. طبق افسانه ای از خاخام Chaim Vital شناخته شده است که در زمان تلمود، حکیمان بیش از همه بر روی آگاهی از عمق حکمت تورات کار می کردند.

لذا مجموعه فوق صرفا برای مطالعه و اطلاعات عمومی جمع آوری شده پس در نحوه استفاده از این علوم نهایت دقت را داشته باشید. به تعبیر نویسنده کتاب «بادهای افسون»، علوم غریبه در ایران در دو ساحت،‌ قابل بررسی است. ساحت اول در قالب اشیای طلسمی می‌گنجد و ساحت دوم مرتبط با متن‌های غریب است.

دانلود کتاب گوهر شب چراغ (محمد حسن نیستانکی نائینی) نسخه کامل دو جلد بصورت پی دی

یکی از بزرگترین مجموعه کتابهای علوم غریبه در جهان روی اینترنت قرار می‌گیرد. کتابخانه «ریتمن» در هلند مجموعه کتابهای علوم خفیه خود را به عنوان بخشی از «پروژه گشایش هرمسی» به شکل دیجیتال در اختیار عموم می‌گذارد. کتابی که براتی درباره این علوم نوشته، زبان روان و ساده‌ای دارد و مخاطب عام به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کند.

مجموعه کتابهای نایاب قدیمی علوم غریبه و خفیه کمال‌الدین حسین بن علی سبزواری (۸۴۰ ه‍ ق سبزوار – ۹۱۰ ه‍ ق هرات) مشهور به مولانا حسین واعظ کاشفی، نویسندهٔ پرکار، عالم جامع‌العلوم، منجم، مفسر قرآن، ریاضی‌دان و واعظ تأثیرگذار در عصر تیموریان بود. عمده شهرت او به واسطهٔ نگارش مقتل روضه الشهدا است که در دوران صفویه برای اجرای تعزیه و روضه‌خوانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. کاشفی تخلص او بود و از آنجا که به وعظ و نصیحت مردم می‌پرداخت به واعظ مشهور شد. زندگی نامه شیخ بهاء الدین عاملی معروف به شیخ بهایی از علمای بزرگ جهان تشیع. دانلود کتاب هذا کتاب جفر جامع و جفر کبیر و جفر صغیر عن امام علی تعالی علیه. در تاریخ اسلامی، علوم غریبه ابتدا شامل سِحر، پیشگویی با ستاره‌ها (احکام نجوم یا تَنجیم)، چشم‌زدن و شُعبده‌بازی بوده، سپس پنج علم یونانی کیمیا، لیمیا، هیمیا، سیمیا و ریمیا به آنها اضافه شد.