شماره تماس هتل های شیراز تماس با ما | ariabooking

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است. سایر امکانات و خدمات شامل اینترنت بی سیم پرسرعت، خودپرداز، خشکشویی، کافی نت، ویلچر، روزنامه و … عاطفه احتشام فر عزیز در صورت مشاهده چنین مواردی با قسمت خانه داری هتل تماس حاصل فرمایید و درخواست تعویض و نظافت قسمت هایی که مد نظرتان هست را بفرمایید. مونا عزیز در صورت وجود مشکل در نظافت اتاق لطفا با واحد خانه داری تماس حاصل فرمایید تا نظافت مجدد انجام گردد.

تور اصفهان

شماره تماس هتل های شیراز تماس با ما | ariabooking

هتل چمران شیراز برای این کار یک مجموعه ورزشی کامل را در نظر گرفته است که شامل استخر، جکوزی و یک سالن‌ بدنسازی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته است. در کنار این‌ها هتل چمران شیراز خدمات سلامتی و رفاهی بی‌نظیری را ارائه می‌‎کند، که نه تنها در بین مسافران، بلکه در بین ساکنین شیراز نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. برای مثال حمام مغربی هتل چمران شیراز با یک ماساژ طولانی و شست و شوی سر و بدن به روش قدیمی‌ها می‌تواند خستگی یک پرواز طولانی یا یک روز شلوغ را از تن شما بیرون کند. علاوه بر این هتل چمران شیراز با برگزاری تورهای شیرازگردی کار شما را در دیدن شیراز پرآوازه و زیبا بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید اتاق‌های هتل چمران را به صورت حضوری یا آنلاین رزرو کنید.

سوئیت دوتخته (یک خوابه)

بله، یک استخر سرپوشیده دارد که سانس صبح مختص خانم‌ها و سانس عصر به آقایان اختصاص داده شده است. متاسفانه این اقامتگاه در لیست هتل‌های مورد تأيید شرکت شما نیست. هتل‌های مورد تأيید شرکت شما در زمان جست‌و‌‌‌‌‌‌‌‌جو با برچسب “تأيید شده” قابل شماره تلفن هتل شناسایی هستند. مهتا عارف عزیز بسیار ممنونیم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید. همکاران ما در ساعات اداری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر آماده ارائه خدمات بصورت تلفنی هستند.

پس برای خرید و هماهنگی این خدمات و سرویس ها با کارشناسان هتل یا تور ما مشورت کن. رهی نویی عزیز سلام، خوشحالیم که اقامت خوب و دلپذیری را در هتل بزگ شیراز داشتید. ایستگاه سلامت هتل چمران با ارائه خدماتی خاص مانند آروماتراپی یا ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی، میکرو ماساژ، ماساژ با ماهی و حمام مغربی پذیرای مسافران است. تور مشهد یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین تورهای داخلی می باشد.

  • بوکینگ خدمات سفر و گردشگری شامل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید تور و پکیج مسافرتی، رزرو هتل داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را به آسانی برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
  • تا فرودگاه بین المللی شیراز در حدود ۱۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد که با ماشین ۱۶ دقیقه طول میکشد.
  • عاطفه احتشام فر عزیز در صورت مشاهده چنین مواردی با قسمت خانه داری هتل تماس حاصل فرمایید و درخواست تعویض و نظافت قسمت هایی که مد نظرتان هست را بفرمایید.
  • پرسنل مجرب با رفتارهای دوستانه و امکانات مدرن، هتل چمران را به یکی از بهترین هتل های شیراز تبدیل کرده است.

شما با فشار دادن دکمه سبز به هتل اعلام می‌کنید نیاز به نظافت دارید، و با فشار دادن دکمه قرمز به کارکنان هتل می‌گویید، که فعلا به خدمات آن‌ها نیازی ندارید. هتل ۵ ستاره لوکس چمران از مرتفع ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران بوده که در بهترين نقطه ي آب و هوايي مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف آن واقع شده است. هتل یار علاوه بر ارزان ترین قیمت رزرو، بالاترین درصد تخفیف را نیز تضمین می کند.

تماس با ما