خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

تتر همچنین دارای یک شبکه بلاک چین ۱۰۰ درصد ایمن و آزمایش شده است و از این رو برای سرمایه‌گذاران بسیار ایمن است. عدم شفافیت بسیاری از رمزارزها دلیلی بوده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز به بازار ارزهای دیجیتال تمایل نشان نداده‌اند. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. عامل دیگری که می‌تواند بر قیمت تتر تاثیرگذار باشد، قانون گذاری‌ها و سیاست‌هایی است که دولت‌‎ها در برابر دلار یا کل بازار ارزهای دیجیتال در پیش می‌گیرند. برای مثال، زمانی که دادستان کل نیویورک دست به اقدامات قانونی بر علیه شرکت تتر زد، قیمت این ارز تا ۳ درصد کاهش داشت.

برای خرید تتر در بازارهای داخلی و صرافی‌های ایرانی با تومان، حداقل مقداری برای سرمایه گذاری وجود دارد. این حداقل سرمایه برای خرید تتر در صرافی‌های مختلف، مبلغ متفاوتی در نظر گرفته شده است. در این شرایط توصیه می‌کنیم برای خرید تتر در ایران، از صرافی‌های ایرانی کمک بگیرید.

  • این ارز دیجیتال، پلی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.
  • بایننس یو اس دی، یو اس دی کوین و دای از مهم‌ترین رقبای تتر به حساب می‌آیند.
  • براک پیرس یک کارآفرین مشهور است که تعدادی از پروژه های برجسته را در صنایع رمزنگاری و سرگرمی بنیانگذاری کرده است.
  • شرکت پشتیبان و توسعه دهنده تتر کارشناسان مجربی را در بخش پشتیبانی از مشتریان به کار گرفته است که پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند.

خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

این تردید‌ها در سال 2017 زمانی که برداشت‌ها به طور موقت به حالت تعلیق درآمدند نیز اوج گرفت. تتر روزانه توسط میلیون‌ها کاربر بلاک چین برای تجارت، پوشش ریسک و تراکنش در شبکه‌های مختلف بلاک چین، بدون نیاز به یک واسطه شخص ثالث مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کدنویسی تتر درج شده که هر زمان نهاد مربوطه بخواهد قادر به فریز کردن تتر در کیف پول اشخاص می‌باشد.

خرید تتر (USDT) فروش و قیمت لحظه ای Tether + معاملات آنی

تتر در سال 2014 به عنوان یک کوین واقعی وارد بازار شد اما بعد از آن گذشت چند ماه، به عنوان یک رمز ارز با پشتوانه یا همان استیبل کوین تغییر برند داد. تتر ابتدا از سال 2015 و بر روی بلاکچین بیت کوین قابلیت خرید و فروش داشت اما اکنون از پلتفرم اتریوم، Omni، پروتکل‌های نقدینگی ، ترون، ایاس ، سولانا، الگوراند و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. تتر یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا است، به این معنا که ارزش هر تتر با دلار برابری می‌کند و در دسته‌ی استیبل‌کوین‌ها قرار می‌گیرد. معامله‌گران هنگام ریزش قیمت ارزهای دیجیتال، دارایی خود را به تتر (دلار) تبدیل می‌کنند تا از کاهش سرمایه خود حفاظت کنند. در ایران نیز برخی افراد به‌جای دلار تتر خریداری می‌کنند تا علاوه‌بر حفظ ارزش پول، از خطرات نگهداری دلار در خانه در امان بمانند.

بعدها نام این کوین به USTether تغییر کرد و در نهایت به USDT تغییر نام یافت. ارز تتر بعداً به روز شد و قابلیت کار بر روی بلاک چین های اتریوم (ERC-20)، ترون، EOS، الگوراند و OMG را به دست آورد. رمز ارز تتر از اولین ارزهای رمزنگاری شده می‌باشد که تاکنون بسیار موفق بوده است.

سلرز نیز در چندین شرکت و سازمان ارزهای دیجیتال دیگر مانند Bitfinex، Factom، Synereo و MaidSafe Foundation کار کرده و بیش از ۶ سال عضو بنیاد OMNI بوده است. USDT به عنوان ارز پایه جفت ارز معاملاتی استفاده می‌کنند و به معامله‌گران اجازه می‌دهند بدون تبدیل کریپتو به فیات از نوسانات قیمت جلوگیری کنند. به راحتی میتوانید از صرافی تبدیل، ارز تتر یا همان usdt را در سریعترین زمان ممکن خریداری کنید. تتر، علی‌رغم داشتن مشکلات زیادی در گذشته، همچنان یک ارز دیجیتال بسیار پایدار بوده که به دلیل پشت سر گذاشتن مشکلات خود، حداقل تا کنون، قدرت و اعتبار خود را حفظ کرده است. از آنجایی که تتر به یک صندوق ارز فیات متصل است و ۱۰۰ درصد توسط ذخایر تتر تضمین شده است، می‌تواند ارزش خود را حتی زمانی که به زیر ۱ دلار رسیده است خرید تتر حفظ کند. هنگام انتقال تتر در هر یک از شبکه‌های نام برده، هزینه تراکنش از موجودی شما کسر می‌شود که کارمزد انتقال نامیده می‌شود.

نمودار قیمت تتر و نرخ برابری تومان

آنها گزارش های شفافیت روزانه ارائه می دهند و مقدار کل ذخایر دارایی و موجودی (یا همان مقدار دلاری در گردش) خود را لیست می کنند. در زمان نوشتن این مطلب چیزی حدود 71 میلیارد توکن USDT در گردش است. اگرچه USDT بزرگترین توکن رمزنگاری تتر است، اما دارای توکن‌هایی است که به یورو، یوان و طلا متصل هستند.

در تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله تتر اقدام کنید. Bumbera همچنین می‌گوید یک دلیل خوب برای داشتن یک استیبل کوین مانند USDT، این است که با استفاده از این رمز ارز اگر بخواهید پول خود را در ارزهای دیجیتال نگه دارید، از نوسانات جلوگیری خواهید کرد. از این نظر اگر قصد خرید تتر را دارید باید بدانید که این رمز ارز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیسب.