حمل و نقل دریایی ارسال بار با کشتی 09123431627 | transemartlogistics

حمل و نقل دریایی ارسال بار با کشتی 09123431627 | transemartlogistics ما در جهان کالا از همان ابتدا که شما ارسال بار با کشتی را انتخاب می‌کنید با مشاوره تخصصی و رایگان در کنار شما هستیم و در کنار شما با خدمات کامل و تخصصی و منصفانه مان می مانیم تا کالایتان به مقصد مورد نظر برسد. در کراس استافینگ محموله به صورت مستقیم به سمت مقصد منتقل و بارگیری نمی شود و قبل از آن در کشتی دیگری بارگیری و سپس به مقصد اصلی انتقال می یابد. بعضی از افراد که کشتی و قایق برای خود خریداری می کنند به جای جا به جایی و تفریح با وسیله خود، آن را به دیگر سازمان ها و شرکت ها اجاره می دهند؛ به این کار همانطور که گفته شد چارترینگ می گویند. ، بهینه سازی هزینه انتقال محموله های کوچکتر از یک بار کامل در قالب حمل ونقل یکپارچه، با توجه به کاهش موجودی انبارها از طریق تحویل متوالیست.

حمل فله با کشتی

مواد معدنی همچون گوگرد، زغال سنگ، انواع کانی از جمله کالایی است که معمولا به صورت فله بارگیری می‌شوند. لازم به ذکر است که مناسبترین شیوه حمل برای این نوع کالا حمل دریایی محسوب می‌شود. مستقرشدن بار روی کشتی و جایگذاری کالاهای حجیم تنها به وسیله کانتینرها صورت می‌گیرد، شما برای انتخاب کانتینر باید ببینید که چه نوع کالایی را با چه میزان حجمی و با چه میزان کلاس خطری می‌خواهید بر روی کشتی مستقر کنید. این روش حمل معمولاً برای بنادری که امکان حمل کالا به صورت مستقیم از بندر مبدأ تا بندر مقصد میسر نیست، استفاده می‌شود. در این نوع حمل، محموله به صورت کانتینری از کشتی اول تخلیه و در کشتی دوم بارگیری می‌شود. در این نوع حمل کانتینر و محموله آن ثابت است و تنها کشتی عوض می‌شود.

مزایای حمل‌ و نقل دریایی

طول یک کانتینر 20 فوتی 6 متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن 2.30 متر است.

حمل و نقل با وزن بیش از 500 کیلوگرم از طریق حمل و نقل http://transemartlogistics.com هوایی غیراقتصادی است. حمل و نقل فله خشک، مورد استفاده برای برخی از اقلام خاص، که به جای سفر در یک کانتینر در انبار کشتی سپرده می شود. بلکه حمل بار را به هر جایی که صاحب کالا درخواست دهد، انجام می‌دهند.

  • بار دریایی از کشورهای آسیایی مثل چین و دبی به صورت مداوم وارد می‌شود.
  • به طورکلی مانیفست یا فهرست کل بار، مشخصات کلی کالا ( تعداد بسته ها، تعداد نگله ها و……) را نشان می دهد و تأکید اصلی روی بسته ها است.
  • این انتقال را برای کالایی با وزن بالا باارسال بار هوایی مقایسه می‌کنید؛ شما می‌بینید وقتی وزن و حجم بار بسیار بالاست قیمت ارسال بار از راه دریا بسیار کمتر از ارسال بار هوایی است.
  • همچنین اگر حجم بار شما به اندازه یک کانتینر 20 یا 40 فوت باشد میتوانید لوازم خود را به صورت کانتینر دربست ارسال کنید.
  • روند جابجایی افراد، کالاها و غیره به‌وسیله قایق،کشتی و سایر شناورها از روی دریاها، اقیانوس‌ها، دریاچه‌ها، کانال‌ها و رودخانه‌ها حمل دریایی نامیده می شود.

خطرات خسارت و فقدان کالا به محض خروج از عرشه کشتی بر عهده خریدار می باشد . مالک کشتی متعهد است کشتی را به گونه‌ای آماده برای دریانوردی، در زمان و مکان تعیین شده در اختیار اجاره کننده قرار دهد، در غیر این صورت اجاره کننده می‌تواند به خاطر تخلف مالک کشتی قرارداد را فسخ کرده و مطالبه خسارت نماید. به علاوه مالک کشتی باید کشتی را بیمه کند و دستمزد خدمه کشتی را که در استخدامش قرار دارند، بپردازد. هزینه تامین آذوقه برای خدمه، تعمیر و نگهداری کشتی و تهیه گواهی‌های مختلف کشتی بر عهده مالک است. در مقابل، اجاره کننده علاوه بر اجاره بها، به طور معمول باید مخارج سوخت کشتی در دریا و بندر را بپردازد. هزینه‌های مربوط به عوارض بندری و فانونس دریایی، عبور از کانال، اجاره یدک کش و هر نوع مالیات و عوارض متعلق به کالا بر عهده اجاره کننده است.

انواع کانتینر از نظر حجم