انتخاب رشته کنکور ریاضی نحوه انتخاب رشته 1402 تهران مشاوره | darsjet

انتخاب رشته کنکور ریاضی نحوه انتخاب رشته 1402 تهران مشاوره | darsjet

برای شروع پروسه همانند آن چه در انتخاب رشته کنکور سراسری گفته شد، نیاز است که هر داوطلب با واریز مبلغ تعیین شده، اقدام به خرید کارت اعتباری نماید. توجه داشته باشید که در سال جاری به علت مشکلات پیش آمده، انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به تعویق افتاده و به هفته اول مهرماه موکول شده است. این موضوع نشان دهنده سختی قبولی در دانشگاه فرهنگیان است اما دکتر پرتوی بهترین مشاور انتخاب رشته به شما آموزش می دهد که چگونه بتوانید در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان موفق عمل کنید تا شانس قبولی بالاتری داشته باشید. بعد از طی کردن مرحله قبلی اولین جلسه شما در زمان مقرر و بدون معطلب برگزار می شود. مزیت بزرگ گروه آموزشی دکتر پرتوی در این است که جلسات انتخاب رشته کاملا بدون معطلی می باشند. در این جلسه اولویت بندی رشته ها بر اساس علاقه و شباهت رشته ها با هم و اولویت بندی دانشگاه ها و دوره ها برای شما انجام می شود تا فرم اولیه انتخاب رشته شما شکل بگیرد.

بهترین کتاب ها و منابع حسابان کنکور ریاضی 1402

در این مرحله داوطلبان کنکور سراسری با توجه به لیست دانشگاههای مورد نظر خود که همراه مشاور آنها را انتخاب کرده اند، تحقیق در رشته مورد نظر خود را در دانشگاههای مربوطه انجام می دهند. در این مرحله از مشاوره انتخاب رشته داوطلب باید در مورد شرایط علمی رشته مورد نظر خود در دانشگاه مربوطه تحقیق جامعی را انجام دهد و لیست دانشگاههای مورد نظر خود را مرتب تر نماید. پس لازم است به دقت تمام رشته‌ها و آینده آن‌ها را بررسی و تحقیق کنید و از مشاوران مجرب برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در این زمینه کمک بگیرید.

پیدا کردن یک راهنمای خوب و قابل اعتماد می تواند چراغی را در مسیر تاریک کنکور برای شما روشن بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور کند. این راهنمای خوب همه چیزهایی که گفته شد را فراهم می کند تا دانش آموز بتواند رتبه خوبی کسب کند و در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شود. اگر برای رشته های مهندسی تلاش می کنید یا برای تربیت معلم و فرهنگیان، یا برای مدیریت و حسابداری و روانشناسی، تفاوتی ندارد!

  • نحوه انتخاب به این صورت است که مثلا اگر می خواهید رشته پزشکی در رشته کنکور تجربی بخوانید رتبه شما در زیرگروه اول گروه آزمایشی ملاک قبولی خواهد بود.
  • با توجه به آمار سال های گذشته می توان به راحتی متوجه شد که قبولی در رشته های مهندسی، اصلی ترین هدف داوطلبان برای شرکت در انتخاب رشته ریاضی است.
  • بدین ترتیب هر داوطلبی که به محتوای کنکور زبانهای خارجی تسلط کافی را داشته باشد، شانس بالایی در کسب رتبه لازم خواهند داشت.
  • برای انتخاب رشته مناسب شما می‌بایست علاوه بر علایق خود شرایط قبولی در دانشگاهای مختلف را بررسی نمایید، مشاورین ما با بررسی این شرایط سعی خواهند داشت تا بهترین پیشنهاد را با توجه به رتبه ، معدل و علایق شما را برای شما آماده نمایند.
  • تا بتوانید در زمان انتخاب رشته تصمیم بهتری برای اولویت بندی رشته ها بگیرید.

پس از انتخاب رشته کنکور دکتری، داوطلبانی که موفق به أخذ پذیرش در یکی از کد رشته های انتخابی شده باشند، وارد مرحله آخر خواهند شد. در این مقاله جزئیاتی در رابطه با انتخاب رشته کنکور دکتری ارائه شده است. بعد از شرکت در کنکور سراسری، انتخاب رشته ریاضی مهم‌ترین دغدغه داوطلبان است که انتخاب رشته اصولی و مناسب می‌تواند منجر به ثمر رسیدن تلاش‌های چندساله داوطلبان و تحصیل در رشته موردعلاقه شود. برای داشتن انتخاب رشته‌ای ایدئال داوطلبان کنکور ریاضی باید شناخت کافی در مورد رتبه کسب‌شده، سهمیه داوطلب، رشته‌های بومی، رشته‌های استانی، حدود رتبه قبولی سال‌های قبل، نمره زیرگروه، شرایط پذیرش دانشگاه‌های مختلف داشته باشند. همچنین اطلاع از حدود رتبه قبولی سال‌های قبل با توجه به رتبه کسب‌شده داوطلب برای داشتن انتخاب رشته کنکور ریاضی ضروری است. در این مقاله اطلاعات لازم برای انتخاب رشته ریاضی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و عزیزان در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند در قسمت نظرات و پیشنهاد از نظرات گروه مشاور برتر استفاده کنند.

روش مطالعه فیزیک

جلسات حضوری انتخاب رشته کنکور 1402 در شعب موسسه برنا در سطح برگزار می‌گردد که به شرح زیر می باشد. همچنین با این روش به مرور انتخابات اضافی حذف میشود و سردرگمی برای انتخاب رشته کمتر خواهد شد.-مرحله سومبعد از اینکه لیستی از رشته ها مشخص شد و بررسی شد و تعدادی رشته اضافه یا از لیست حذف شد نوبت آن است که دانشگاه های مورد نظر را لیست کنیم. برنامه ریزی به شما کمک می کند تا بر اساس توانمندی های خود با یک نقشه راه به سمت هدف خود حرکت کنید.