مایکروسافت پشتیبانی از روسی و 15 زبان دیگر را در Copilot برای Microsoft 365 اضافه کرده است

Источник изображения: Microsoft

مایکروسافت اعلام کرد که به طور قابل توجهی لیست زبان های پشتیبانی شده توسط دستیار هوش مصنوعی Copilot را به عنوان بخشی از مجموعه آفیس مایکروسافت 365 گسترش داده است.


  منبع تصویر: مایکروسافت

منبع تصویر: مایکروسافت

از امروز، ما به‌روزرسانی Copilot را برای مایکروسافت 365 با پشتیبانی از 16 زبان دیگر منتشر می‌کنیم. چینی ساده، انگلیسی (ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، هند)، فرانسوی (شامل فرانسوی کانادایی)، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی (برزیل) و اسپانیایی (اسپانیایی و مکزیکی) به لیست رو به رشد پشتیبانی شده اضافه شده است. زبان های عربی، چکی، هلندی، فنلاندی، عبری، مجارستانی، کره ای، نروژی (بوکمال)، لهستانی، پرتغالی (پرتغال)، روسی، سوئدی، تایلندی، ترکی و اوکراینی.، یکی از نمایندگان مایکروسافت در وبلاگ رسمی.

در این پست همچنین به طور خاص به چینی (سنتی) اشاره شده است که قبلاً در نسخه رایگان Copilot موجود بود. اکنون در دسترس است (برای رابط کاربری)، اما برای درخواست های Copilot برای Microsoft 365 پشتیبانی نمی شود. این شرکت قول داده است که به زودی پشتیبانی کامل از این زبان را اضافه کند.

Copilot برای Microsoft 365 ممکن است تمام عبارات محاوره ای یا قراردادهای زبانی را در زبان مشخص شده درک نکند. ما دائماً در حال بهبود قابلیت‌های زبان Copilot هستیم و کاربران را تشویق می‌کنیم که بازخورد سازنده‌ای به ما ارائه دهند. ما همچنین به گسترش لیست زبان های پشتیبانی شده ادامه می دهیم و در ماه های آینده اخبار بیشتری را اعلام خواهیم کرد.”.

شرکت نیز دستورالعمل های منتشر شده، توضیح می دهد که چگونه می توانید زبان را در یک برنامه خاص موجود در بسته Microsoft 365 تغییر دهید.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1104033