Valve بازیکنان Counter-Strike 2 را از استفاده از ویژگی اتوماسیون ضد ضربه SOCD (Simultaneous Opposing Cardinal Directions) روی صفحه کلید خود منع کرده است. Razer اولین کسی بود که از Snap Tap روی صفحه کلید Huntsman V3 Pro پشتیبانی کرد. به زودی Wooting با پیاده سازی مشابه Snappy Tappy دنبال شد – اکنون Valve اعلام کرده است که بازیکنانی که از این ویژگی ها استفاده می کنند از Counter-Strike 2 اخراج خواهند شد.
اخیراً، برخی از ویژگیهای سختافزاری مرز بین ورودی دستی و اتوماسیون را محو کردهاند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که یک مرز واضح بین آنچه در Counter-Strike قابل قبول است و آنچه که نیست، ترسیم کنیم. ما دیگر به اتوماسیون (اسکریپتها یا سختافزار) که این مهارتهای اصلی را دور میزند، اجازه نخواهیم داد، و در آینده (و شروع به طور انحصاری در سرورهای رسمی Valve) بازیکنانی که مظنون به خودکارسازی چندین عملکرد با یک ضربه هستند، از مسابقات اخراج خواهند شد.”، می گوید در بیانیه دریچه.
روزنامه نگار متقاعد شد که بازیکنان واقعاً از مسابقات اخراج می شوند آستانه، اما این شرکت هنوز آماده مسدود کردن حساب ها برای استفاده از این توابع نیست. ویژگیهای SOCD Razer و Wooting به بازیکنان این امکان را میدهد تا مکانیکهای strafing خود را سفارشی کنند. به طور معمول، تغییر جهت حرکت به سمت مخالف، مستلزم رها کردن یک کلید قبل از فشار دادن کلید دیگر است – اگر هر دو را فشار دهید، دو فرمان به سادگی یکدیگر را لغو میکنند و کاراکتر تا زمانی که بازیکن یکی از کلیدها را رها کند، ثابت میماند.
SOCD به شما این امکان را می دهد که کلیدها را رها نکنید – این فرمان از دستوری که آخرین فشار داده شده است پذیرفته می شود. همانطور که توسط بازیکنان حرفه ای Counter-Strike 2 درخواست شده است، عملکرد SOCD در مسابقات ممنوع است. Wooting این ویژگی را بعد از Razer اضافه کرد – اکنون این اولین است بیان کرد، خوشحال است که Valve در برابر Snap Tap موضع گرفته و هشدار داده است که از این عملکرد و آنالوگ های آن در CS2 استفاده نکند، زیرا اکنون تهدید می کند که از بازی حذف شود.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1109727