
بروزرسانی: 23 تیر 1404
Tales of Gracces f Remaster - این برای چیزی نبود که آنها او را به یاد آوردند. بررسی / بازی ها
ژانر | بازی -بازی بازی |
ناشر | سرگرمی Bandai Namco |
توسعه دهنده | شرکت Tose با مسئولیت محدود |
حداقل الزامات | Intel Core i3-8100 3.6 گیگاهرتز / AMD Ryzen 3 2300x 3.5 گیگاهرتز ، 4 گیگابایت رم ، کارت ویدیو با DirectX 11 و 1 گیگابایت حافظه ، مانند Nvidia Geforce GTX 550 TI / AMD Radeon HD 7770 ، 12 GBA در دیسک سفت و سخت |
الزامات توصیه شده | پردازنده Intel Core i5-8400 2.8 گیگاهرتز / AMD Ryzen 5 2600 3.6 گیگاهرتز ، رم 4 گیگابایتی ، کارت ویدیویی با DirectX 11 و 1 گیگابایت حافظه ، مانند Nvidia Geforce GTX 560 TI / AMD Radeon HD 7790 |
تاریخ خروج | 17 ژانویه 2024 |
بومی سازی | متن |
صلاحیت سنی | از 12 سال |
سکو | PC ، PlayStation 5 ، PlayStation 4 ، Xbox Series X ، Xbox Series S ، Xbox One ، Nintendo Switch |
سایت رسمی |
ما بازی کردیم باکس سری س.
امسال Tales of Series سی ساله خواهد شد. به سالگرد ، انتشارات Bandai Namco تصمیم گرفت یکی از سریال های مورد علاقه طرفداران بازی ها را که در سیستم عامل های قدیمی گیر کرده بود ، به یاد بیاورد-در ابتدا ، در سال 2009 ، به نینتندو Wii رفت ، سپس به پلی استیشن 3 منتقل شد ، اما به دلیل ویژگی های دوم برای تشخیص بازی در جایی که احتمالاً آسان نبود. اکنون ما Tales of Gracces F Remastered داریم - یک نسخه بهبود یافته و کامل از JRPG ، که به روسی نیز ترجمه شده است. این تنها درک این مسئله است که آیا بازی در آن پس از یک سری داستان ها ، به ویژه داستان های باشکوه بوجود آمده ، منطقی است.
⇡#همه چیز بد است
شخصیت اصلی Asbel Lant ، پسر پروردگار روستای لانت بود که قرار است پدرش را بر عرش جایگزین کند. آغاز بازی در مورد کودکی Asbel و برادر کوچکترش هوبرت می گوید: ما تقریباً با تمام قهرمانانی که پس از آن با ما همراه خواهند بود ، آشنا می شویم. در میان آنها ، نوه باتلر از عمارت پروردگار و دختر مرموز با لباس های عجیب و موهای بنفش ، که حافظه خود را کاملاً از دست داد. یک الگوی کلاسیک و حتی برای یک شخصیت JRPG ، اما فقط در نگاه اول - پیشینه سوفی (همانطور که بچه ها تصمیم می گیرند آن را صدا کنند) در طول بازی بسیار جالب است.

با سوفی ، همه به سرعت موفق به یافتن یک زبان مشترک می شوند ، حتی اگر به نظر می رسد دختر از این جهان نیست
در کودکی ، Asbel با شاهزاده ریچارد ، پسر پادشاه آشنا شد و برای او دوست واقعی شد و قسم می خورد که همیشه به او کمک می کند. اما برخورد بچه ها با یک هیولا وحشتناک همه چیز را وارونه کرد: کسی درگذشت ، کسی ناپدید شد و برادر کوچکتر به طور کلی به خانواده دیگری داده می شد. Asbel ، که چند روز ناخودآگاه دراز کشیده بود ، به دلیل تمام این اخبار از دست داد و تصمیم گرفت که خداوند نشود-خانواده را ترک نکرد و وارد آکادمی شوالیه شد. هفت سال بعد ، ما ASBEL بالغ را کنترل کرده ایم و به تدریج با قهرمانان آشنا ، اما بلوغ ملاقات می کنیم - برخی از آنها نه آنطور که تصور می کردیم بزرگ شدند.
ورود به دوران کودکی بچه ها ممکن است کمی طولانی به نظر برسد ، اما درک این طرح ضروری است. این امر به ویژه برای افشای ASBEL ، نظرات بازیکنانی که در مورد آنها از هم جدا می شوند ، بسیار مهم است که اکنون آنها متفاوت خواهند بود. این مردی است که می خواهد از همه محافظت کند ، می خواهد به همه کمک کند ، در مورد دوستی ابدی صحبت می کند ، اما او دارد همه چیز دائماً خراب است. او با پدرش نزاع می کند ، از اتاقی که والدینش او را قفل می کنند فرار می کند ، به دنبال ماجراجویی روی سر او می گردد و هر بار که تمام این کار ضعیف تمام می شود ، به همین دلیل او به ناامیدی می افتد و می کشد. بگویید ، او می خواهد به بهترین وجه انجام دهد ، اما مثل همیشه معلوم می شود. این بزرگترین وینر در تاریخ JRPG نیست ، اما نباید انتظار داشته باشید که به یاد داشته باشید و عاشق شوید.

در بیشتر موارد ، گفتگوی های اختیاری در نقاط حفاظت در دسترس است ، بنابراین از دست دادن آنها دشوار است
اما از نظر بقیه قهرمانان ، داستان های گریس به اندازه بهترین قسمت های داستان های خوب است. اگرچه داستان اصلی کم و بیش قابل پیش بینی است ، فیلمنامه نویسان بارها و بارها قلاب های کوچک را پرتاب می کنند ، که برای آن می خواهید بیشتر بازی کنید ، سپس شخصیت یک عبارت عجیب و غریب را رها می کند که هیچ کس معنایی را به هم نمی زند ، وقتی که هست می سوزد لمس شده توسط کسی و در مورد آن به سرعت آن را در داخل بازی فراموش می کند ، و شما به یاد می آورید و منتظر توضیح هستید. به علاوه ، مکالمات اختیاری وجود دارد که برای این سریال آشنا هستند ، که توسط یک دکمه جداگانه راه اندازی می شوند. در آنها ، قهرمانان حتی بهتر باز می شوند - مانند همه داستان های ، شما سعی می کنید چنین مکالمات را از دست ندهید ، به خصوص اگر این شرکت را دوست دارید.
⇡#زیبایی در دعوا
Game -Plain Tales of Grace یک JRPG با بودجه کلاسیک از آن دوره است. مکانهای خطی با یک دسته از دیوارهای نامرئی ، نیاز به بازگشت بارها به مکانهای آشنا و قرار دادن در اینجا و آنجا ، سینه ها یا اشیاء درخشان ، که از آن پس چیزی را تولید و فروش خواهید کرد. در مقایسه با نسخه PS3 ، بازی بهتر به نظر می رسد ، اما این ، البته ، سطح نسخه های مدرن نیست-از همه ، ما یک Remaster داریم ، نه یک بازسازی. در عین حال ، یک سبک دلپذیر Animas-Multe به خوبی حفظ شده است ، بنابراین احساس اینکه شما به نوعی مربا بازی می کنید ، بوجود نمی آید.

به هر حال ، نقاط حفاظت به معنای واقعی کلمه "چیزهای آبی" خوانده می شوند. حتی لازم نیست چیزی را توجیه کنم!
آنچه گیم پلی بسیار خوب است ، یک سیستم جنگی است ، زیرا حداقل (حداقل در ابتدا) می خواهم در تمام نبردها با هیولا که در مکان ها قدم می زنند شرکت کنم. دعوا در زمان واقعی اتفاق می افتد ، اما شما نمی توانید آزادانه در عرصه بازی حرکت کنید - شخصیت فقط به جلو و عقب می رود. برای حرکت به پهلو ، او باید دوباره به سمت خود برگردد - این به شما کمک می کند تا حمله را گول بزند و موقعیت خود را تغییر دهد ، اگر مثلاً بخواهید از پشت به دشمن ضربه بزنید. هنوز هم در حال حرکت به جلو و تندرست و همچنین مسدود کردن حملات است. همه اینها شبیه شمشیربازی است - شما فقط با حملات به حریف و "مربا" نمی پردازید ، بلکه از نظر روش خسارت وارد می کنید ، گول می زنید ، ترک می کنید تا نفس بکشید و غیره.
در اینجا هیچ مانا وجود ندارد ، در عوض ، صحنه های عمل برای تکنیک ها صرف می شود. هرچه بیشتر دکمه حمله را فشار می دهید ، امتیاز بیشتری صرف می شود ، زیرا از تکنیک ها در کلاس بالاتر استفاده می شود. و عینک ها نه تنها منفعلانه ، بلکه با فرار های موفق ترمیم می شوند ، که بار دیگر نه تنها با ضربات را بمباران می کند ، بلکه با عاقلانه به هر نبرد نزدیک می شود - حتی وقتی با خفاش های ساده ملاقات می کنید ، که بارها پیروز شده اند. این بازی همه مکانیک ها را بسیار خوب و به صورت دسترسی توضیح می دهد - اگرچه صفحه های تمرینی بعد از هر نزاع دوم کمی حوصله دارند ، اما لازم است که درک کنند که سیستم جنگی چقدر غنی است و از قابلیت های غنی برخوردار است.

پرندگان پرواز آزاد در اتاق ها - این طبیعی است
جالب ترین ویژگی آن با عناوین همراه است - همه قهرمانان کوه کاملی از عناوین منحصر به فرد دارند که با شرکت در نبردها پمپ می شوند. این عنوان دارای پنج سطح است و با رسیدن به هر یک از آنها ، هر دو جایزه منفعل و مهارت های فعال را باز می کنید. و از همه مهمتر - هنگام تغییر عنوان ، همه پاداش ها و مهارت های کسب شده حفظ می شوند. یعنی شما یک عنوان را به طور کامل پمپ کرده اید ، به دیگری تغییر یافته و چیزی از دست ندادید - آن را بیشتر بارگیری می کنید ، بنابراین بارها و بارها آن را تکرار کنید ، زیرا لیست عناوین با سرعت بسیار خوبی رشد می کند. این گزینه ها و تکنیک های حتی بیشتر را باز می کند - سپس برای مدت طولانی روی منو می نشینید و آنها را همانطور که می خواهید قرار می دهید و ترکیب ترین ترکیبات را با هم ترکیب می کنید.
همچنین عملکردی از نبرد اتوماتیک وجود دارد - نه تنها همراهان شما می توانند با خودشان بجنگند ، بلکه شخصیت اصلی نیز هستند. به نظر شما تقلب؟ هنگامی که سعی می کنید این گزینه را روشن کنید ، یک به علاوه غیر منتظره را پیدا می کنید - این به شما امکان می دهد تا ببینید که کدام ترکیبات توسط هوش مصنوعی استفاده می شود. این کاملاً معقول است - و از حملات فرار می کند و برای بازگرداندن عینک عمل به سمت آن می پرید و حتی انیمیشن حملات را لغو می کند (بله ، این نیز اینجاست). شما می توانید از این طریق به کل بازی ادامه دهید ، اما در بعضی مواقع تمایل به تکرار مستقل از این دسته کوچک موسیقی جاز وجود دارد-به ویژه اگر من در مورد هیچ امکاناتی حدس زده ام.

با وجود جلوه های ویژه ، درک آنچه در صفحه رخ می دهد آسان است
حتی در مزایای نامشخص ، می توانید جلوه های موجود را قبل از شروع بازی ضبط کنید. پیشنهاد می شود شامل افزایش سلامت ، کاهش قیمت در یک فروشگاه ، چندین بار در پمپاژ و سایر پاداش ها شتاب داشته باشد. برخی از گزینه ها دارای یک پایین دوتایی هستند - به عنوان مثال ، شما دو برابر بیشتر از آسیب ها به مخالفان مراجعه می کنید ، اما مخالفان شروع به ضرب و شتم بیشتر می کنند. با این حال ، اساساً این پاداش ها اثرات منفی ندارند ، و در اینجا خودتان باید تصمیم بگیرید که آیا بازی با چنین تنظیماتی برای شما جالب خواهد بود. برخی از آنها می توانند خاموش شوند ، اما برخی از پاداش ها نمی توانند حذف شوند - فقط در صورتی که دوباره شروع به عبور کنید.
اگر داستانهای Gracces F را دقیقاً مانند یک Remaster ارزیابی کنید ، در اینجا تغییرات دلپذیر کافی وجود دارد ، اما آنها بازی را به طور کامل نمی چرخانند. شما می توانید درگیری ها را با هیولا در مکان ها خاموش کنید - حتی اگر آنها را بریده اید ، نبرد آغاز نمی شود. آخرین مهارت های مورد مطالعه اکنون به رنگ سبز رنگ شده است به طوری که یافتن آن آسان تر است. در مورد محتوایی که به طور غیرقابل برگشت از دست می دهید ، اگر بیشتر در این طرح بروید ، اکنون نماد نماد را گزارش می کند. اما نکته اصلی - از این پس ، می توانید بلافاصله نبرد شکست خورده را مجدداً راه اندازی کنید ، و قبل از آن اجازه داده می شود تا در منوی کاراکترها حفر شود: مهارت های خود را دوباره تنظیم کرده و تجهیزات را تغییر دهید. کارفرمایان کاملاً خشن هستند ، بنابراین غالباً در یک سطح پیچیدگی متوسط \u200b\u200bمی میرند و این گزینه باعث می شود دعواهای پیچیده تحریک کننده کمتری باشد.

اره
***
Tales of Gracces f Remastered در درجه اول برای کسانی که اصلی را بازی نمی کنند جالب خواهد بود - برای بازیکنان آشنا در اینجا مطالب جدیدی وجود دارد. اما از آنجا که قبلاً این پروژه فقط در Wii و PS3 در دسترس بود ، برای اکثر طرفداران مدرن این سریال ، این تقریباً یک بازی جدید است. از لحاظ بصری ، چشمگیر نیست ، و طرح در مکان ها قابل پیش بینی و پیش بینی است ، اما اول از همه ، آنها این سریال را برای شخصیت های به یاد ماندنی که می خواهید زمان بیشتری را با آنها بگذرانند ، دوست دارند و این یک سفارش کامل است. و یک سیستم جنگی عالی ، که باعث می شود ما به روشی جدید به نبردها نزدیک شویم ، گیم پلی را هیجان انگیز می کند. برجسته ترین Remaster نیست ، اما بخش بسیار خوبی از این سریال مورد علاقه بسیاری است.
مزایای:
- طرح اصلی قابل پیش بینی ، اما به لطف شخصیت های زیبا و جذاب ، دنبال کردن آن جالب است.
- سیستم جنگی بسیار عمیق با قابلیت های زیادی ؛
- نوآوری های کوچک ، اما مناسب در یک Remaster (مانند امکان شروع مجدد نبردهای شکست خورده).
نقص ها:
- شخصیت اصلی می تواند بحث در مورد بی ارزش او را خسته کند.
- اغلب شما باید از همان مکان ها بازدید کنید.
گرافیک | حتی با وجود گرافیک های پیچ خورده ، قابل توجه است که بازی به دور از جدید نیست ، اما سبک بصری به خوبی حفظ شده است. |
صدا | لحظات موسیقی بسیار پاتوس هستند ، اما همیشه در موضوع به نظر می رسد. صدا و سیمای انگلیسی و ژاپنی هم وجود دارد. |
یک بازی | یک طرح اصلی جالب و سرگرمی جانبی اختیاری برای بسیاری از شبها به پایان می رسد. همچنین درک همه پیچیدگی های سیستم جنگی بسیار هیجان انگیز است. |
زمان تخمینی عبور | حدود 60 ساعت برای طرح و خیلی بیشتر - برای عبور 100 ٪. |
بازی جمعی | ارائه نشده است |
تصور کلی | یک یادگر شایسته JRPG خوب. او بازی را به طور قابل توجهی به روز نکرد ، اما این مورد نیاز نبود ، شخصیت ها و یک سیستم جنگی عمیق هنوز هم داستان های نعمت ها را به یکی از بهترین های این سریال تبدیل می کنند. |
ارزیابی: 8، 0/10
بیشتر بخوانید ای سیستم ارزیابی
ویدئو:
[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=k0fvwa8t9ya[/embed]
اگر متوجه یک اشتباه شده اید ، آن را با ماوس انتخاب کرده و روی Ctrl+Enter کلیک کنید.
منبع: https://3dnews.ru/1117202