Palworld – ما همه ایده ها را جمع آوری خواهیم کرد! پیش نمایش / بازی ها

Первые появления рейдовых противников выглядят эффектно… и немного вторично

ژانر. دسته بازی نقش آفرینی، اکشن
ناشر جفت جیبی
ناشر در روسیه خیر
توسعه دهنده جفت جیبی
حداقل الزامات پردازنده Intel Core i5-3570K 3.4 گیگاهرتز / AMD A8-7680 3.5 گیگاهرتز، 16 گیگابایت رم، کارت گرافیک با پشتیبانی DirectX 11 و حافظه 2 گیگابایت، به عنوان مثال NVIDIA GeForce GTX 1050 / AMD Radeon RX 570, SSD، اینترنت 40 اتصال، سیستم عامل ویندوز 10/11
الزامات توصیه شده پردازنده Intel Core i9-9900K 3.6 GHz / AMD Ryzen 9 3900X 3.2 GHz، 32 گیگابایت رم، کارت گرافیک DirectX 11 و حافظه گیگابایت، مانند NVIDIA GeForce RTX 2070 / AMD Radeon 5700 XT
تاریخ انتشار 19 ژانویه 2024 (دسترسی زودهنگام)
بومی سازی متن
محدودیت سنی از 12 سالگی
بستر، زمینه PC، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S
سایت رسمی

پخش شد کامپیوتر

خبر موفقیت خارق‌العاده Palworld مانند بهمن به گیمرهای سرتاسر جهان ضربه زده است و آن را در هفته‌های اخیر به عنوان ستاره اصلی اخبار تبدیل کرده است. در اینجا رکوردهایی برای فروش، اوج عملکرد آنلاین، و میزان محتوای رسانه ای شخص ثالث ایجاد شده توسط بازیکنان تحت تأثیر وجود دارد. تیک توک، الگوهای رفتاری و جریان ها – همه چیز در انبار موجود است. طبق معمول، هیچ اتفاق نظری وجود ندارد: برخی پروژه Pocketpair را تحسین می کنند، برخی بازی را نسبتاً خام و دست و پا چلفتی می دانند، در حالی که برخی دیگر آن را یک کاردستی غیراصولی می دانند که تمام بهترین چیزهایی را که از پروژه های دیگر گرفته است و چیز جدیدی برای بازیکنان به ارمغان نمی آورد. و به طور کلی همه آنها حق دارند.

  اولین ظهور دشمنان حمله به نظر دیدنی است... و کمی مشتق شده است

اولین ظهور دشمنان حمله به نظر دیدنی است… و کمی مشتق شده است

#ما همه بازی ها را جمع می کنیم!

Palworld، مانند اکثریت قریب به اتفاق بازی ها، از مجموعه ای از ایده های موجود تشکیل شده است. درست است، در اینجا به نوعی به وضوح توجه را جلب می کند، و من حتی در مورد مفهوم “هیولاهای جیبی” صحبت نمی کنم. رابط کاربری (به عنوان مثال، نشانگرهای دما)، طراحی صدا و بسیاری از عناصر بازی به معنای واقعی کلمه به جدیدترین “زلداس” اشاره دارد، سبک بصری کلی و سیستم رزمی افکار Fortnite را تداعی می کند، و مکانیک هایی مانند کاردستی و کاوش در جهان مستقیما از “بقا” گرفته شده است. بازی های سال های اخیر مانند Valheim، V Rising و دیگران.

همه اینها اگر بر اساس یک چشم انداز و ویژگی های بازی طراحی می شد، مناسب بود. اما، افسوس، در Palworld هیچ حسی از ترکیب هماهنگ از بازی و عناصر سمعی و بصری وجود ندارد – آنها اینجا هستند زیرا در پروژه های موفق دیگر وجود دارد. همین دوستان (که توجه رسانه‌ها را به این پروژه جلب کردند) شبیه پوکمون‌هایی هستند که کمی از نو ترسیم شده‌اند، که این پروژه را از چهره و هر گونه منحصربه‌فردی محروم می‌کند.

  آتش بهترین دوست ماست: می توانید در یک شب سرد خود را با آن گرم کنید و غذا بپزید

آتش بهترین دوست ماست: می توانید در یک شب سرد خود را با آن گرم کنید و غذا بپزید

حتی در ساختار دنیای بازی، احساس هر نوع ثابت یا منطقی از ساخت سخت است. بیوم ها، مکان ها، مخالفان، نبردها، ظاهر یک روایت – همه اینها با یکدیگر سازگاری ضعیفی دارند، که باعث ایجاد احساسات متفاوت در هنگام شناخت ضربه جدید می شود. گویی آنچه ما به آن نگاه می کنیم یک اثر هنری محکم نیست، بلکه ترکیبی از ایده ها است که بنا به درخواست برخی هوش مصنوعی منتشر شده است. Palworld شبیه یک نمونه اولیه به نظر می رسد که مکانیک های “برهنه” و منابع موقتی از کتابخانه های رایگان روی آن آویزان شده است و آن را با برخی از اهداف بازی مرتبط می کند.

#به طور کلی، ما همه چیز را جمع می کنیم!

با این حال، همانطور که در بالا ذکر کردم، اساس کار گرفته شد ایده ها بهترین نمایندگان صنعت، و بنابراین Palworld به طور کلی سرگرم کننده برای بازی است. گیم پلی یک چرخه آشنا را دنبال می کند: جمع آوری منابع، ساختن و ساختن، کاوش و مبارزه، و البته تکرار. برای هر اقدام، بازی امتیازهای تجربه‌ای را به شما می‌دهد که سطوح جدیدی را باز می‌کند و همراه با آن‌ها ماشین‌های جدید با ساختمان‌ها، دستور العمل‌ها و سایر چیزهای مفید در خانه ارائه می‌شوند.

  با هر سطح، شما همچنین این فرصت را دارید که خود را تقویت کنید: سلامتی خود را افزایش دهید، قدرت حمله یا مثلاً استقامت خود را افزایش دهید.

با هر سطح، شما همچنین این فرصت را دارید که خود را تقویت کنید: سلامتی خود را افزایش دهید، قدرت حمله یا مثلاً استقامت خود را افزایش دهید.

ماشین‌های جدید به شما کمک می‌کنند کارها را سریع‌تر بسازید یا مواردی را که قبلاً غیرقابل دسترس بودند بسازید. به عنوان مثال، تجهیزات جدیدی که در هنگام حمله به کارتان می آید: اگر دوست ندارید در اثر سقوط آسیب ببینید، یک گلایدر بسازید؛ اگر از مردن در هنگام ملاقات با دشمنان خسته شده اید، زره قوی تر و سلاح های کشنده تری دریافت کنید. با این حال، یونیفرم‌های باکیفیت همیشه نوشدارویی نیستند – مکان‌ها به طور معمول به سطوح تقسیم می‌شوند و بهتر است بدون دستیابی به سطح مورد نیاز وارد بسیاری از گوشه‌های این دنیا نشوید. علاوه بر این، پس از مرگ، تمام کالاهای به دست آمده بر روی بدن سرد باقی می ماند. تعادل محلی مناطق، به نظر من، به خوبی اجرا نمی شود – شما به طور مداوم با نیاز به بالا رفتن در مکان های “آسان” برای پیشرفت بیشتر مواجه هستید. یعنی با عصبانیت آسیاب کنید: با راهزنان محلی بجنگید، منابع را استخراج کنید و ساختمان بسازید، یا فصل شکار را برای حیوانات بامزه ای که به عنوان آتش شناخته می شوند باز کنید.

به طور کلی، آتش تنها عنصری از بازی است که به یک گیم پلی نسبتا معمولی و خسته کننده تنوع می بخشد. حیوانات در سراسر جهان باز پراکنده شده اند و ما باید همه آنها را جمع آوری کنیم، قبل از اینکه آنها را در پوک بال محلی قرار دهیم، مطمئن شویم که با آنها مبارزه می کنیم. نبردها در زمان واقعی انجام می شود و بنابراین در بیشتر موارد زمان زیادی نمی برد – به استثنای نزاع ها با هیولاهای حمله ویژه که واقعاً باید سخت کار کنید.

  دوستان را می توان بر اساس ویژگی های غیرفعال آنها به مشاغل اختصاص داد.  بیایید بگوییم حیوانی که بتواند یک درخت را کند، برای... بریدن یک درخت ایده آل است

دوستان را می توان بر اساس ویژگی های غیرفعال آنها به مشاغل اختصاص داد. بیایید بگوییم حیوانی که بتواند یک درخت را کند، برای… بریدن یک درخت ایده آل است

آتش سوزی ها اهداف زیادی دارند. به عنوان مثال، آنها را می توان در پایه کار کرد، که حداقل به نوعی به اتوماسیون فرآیندهای معمول کمک می کند. در نبرد، توپ های آتشین نیز مفید هستند، و در مواقع ضروری، به خصوص اگر برخی از افراد با توانایی های خاص، از جمله توانایی استفاده از سلاح گرم را ارتقا دهید – نه چندان کمکی قدرتمند در جنگ ها، بلکه فقط یک ویژگی بسیار خنده دار است (با این حال، طرفداران پوکمون چنین هستند شما تعجب نخواهید کرد). شما همچنین می توانید نژادهای پرنده را پرورش دهید – برای این کار، یک مرتع برای خرما بسازید و یک ملاقات انفرادی بین این دو نفر ترتیب دهید.

به طور خلاصه، دوستان واقعاً دلیل اصلی برای امتحان Palworld هستند. با این حال، به نظر من، این کافی نیست، به خصوص اگر بازی های محبوب “بقا” دیگری را انجام داده باشید. و مکانیک بازی تا کنون بسیار نابرابر مدیریت شده است: اکشن ناشیانه است، کاردستی کشیده شده است، دنیای باز عظیم نسبتاً خالی و بدون چهره است. تا کنون، Palworld شبیه یک نمونه اولیه امیدوارکننده به نظر می رسد، یک نسخه نمایشی عمومی (و پولی) که هنوز به یک بازی کامل تبدیل نشده است. و به لطف علاقه عمومی و جکپات، Pocketpair از هر فرصتی برخوردار است تا پروژه دسترسی اولیه خود را به یک الماس واقعی تبدیل کند.

ویدیو:

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.



منبع: https://3dnews.ru/1099689