درک بازیهای FromSoftware، از جمله Elden Ring، با دنیای باز گسترده و محتوای داستان محور، بدون راهنمای راهنما دشوار است. آنها این را در خود استودیو درک می کنند.
در یک مصاحبه PC Gamer هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس FromSoftware تأیید کرد که استودیو از علاقه طرفداران خود به راهنماها و ویدیوهای چند ساعته برای توضیح طرح آگاه است.
“البته، بازیکنان به بررسی راهنماها می پردازند، زیرا جوامع آنلاین آنها اطلاعات زیادی در مورد اسرار و استراتژی های (موثر) جمع آوری کرده اند. ما انتظار این را داریم”میازاکی گفت.
FromSoftware نمیخواهد کسانی را که دوست دارند بازیها را با راهنماهای باز انجام دهند، سرگرم کند: ما سعی نمی کنیم کسانی را که در طول مسیر کتابچه ها را می خوانند راضی کنیم. البته این یک سبک بازی کاملا معقول است و ما به (این رویکرد) احترام می گذاریم.”.
برای این موضوع، ما سعی می کنیم خود را با کسانی که “نابینا” بازی می کنند و می خواهند به طور طبیعی به همه چیز برسند وفق دهیم. اگر آنها نتوانند این کار را انجام دهند، ما هنوز چیزی برای کار داریم.»میازاکی توضیح داد.
گسترش Shadow of the Erdtree برای Elden Ring که هفته آینده منتشر شد، قبلاً یک وظیفه غیر پیش پا افتاده را برای بازیکنان ایجاد کرده است: برای دسترسی به DLC، باید دو رئیس جدی را شکست دهید، و همه هنوز موفق به انجام این کار نشده اند.
Elden Ring در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ برای رایانههای شخصی (Steam)، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و S منتشر شد. این بازی رتبهبندی بالایی کسب کرد، جایزه اصلی The Game Awards 2022 و بیش از 25 میلیون نسخه فروخت.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1106462