پی ال سی S7-1200 زیمنس PLC زیمنس

پی ال سی رک نمونه ای از انواع پی ال سی زیمنس به شمار می رود که طریقه عملکرد آن همچون پی ال سی های از نوع ماژولار است. تفاوت عمده RAK PLC با پی ال سی ماژولار، اتصال تجهیزات به ماژول مرکزی و نصب به شکل عمودی می باشد. پی ال سی برند زیمنس برای اینکه بتوانند جایگاه و نقش خود را در صنعت با موفقیت انجام دهند باید طراحی و پیکربندی مهندسی شده را طی کنند. لازم به ذکر است پی ال سی های رک برای پروژه های بزرگ بهترین گزینه انتخاب می باشند.

امروزه، در صنعت برق، استفاده از نرم‌افزارهای کنترل‌کننده و سخت‌افزار امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است. به‌طورکلی، کنترل‌کننده‌ها به دودستهمینی پی ال سیوپی ال سیتقسیم می‌شوند. به منظور محافظت بهتر از پی ال سی زیمنس در برابر تأثیرات خارجی، یک لایه روکش منسجم اضافی بر روی برد مدار چاپی در پی ال سی استاندارد شده است. برای این منظور، کارخانه تولید در کارلسروهه (آلمان)، زادگاه SIMATIC S7-400، گسترش یافته است تا شامل یک بخش پوشش UV مدرن و سازگار با محیط زیست باشد. در این زبان های برنامه نویسی PLC (پی ال سی)، دستورالعمل های مختلفی در دسترس است. از دستورالعمل‌های باینری ساده و عملیات کلمه گرفته تا کنترل برنامه با رله‌های کنترل اصلی و حتی حلقه‌های PID شده.

فروش تجهیزات و آموزش اتوماسیون صنعتی

برای گرفتن قیمت پی ال سی لوگو زیمنس حتما با واحد فروش تماس بگیرید. قیمت پی ال سی لوگو زیمنس بنا به مدل نمایشگر دار و بدون نمایشگر آن تعیین می شود. امکان پشتیبانی از کارت های سخت افزاری گوناگون، از ویژگی های برجسته پی ال سی ماژولار به شمار می رود. مضاف براین، پی ال سی ماژولار قابلیت اضافه کردن ماژول های ورودی و خروجی متعدد را برای کاربر فراهم می آورد. لازم به ذکر است که افزودن مقدار ورودی و خروجی به این نوع پی ال سی متناسب با قدرت و توان پردازنده صورت می گیرد.

  • تمامی محتوای قرارگرفته در این سایت نتیجه زحمات یکایک افراد تیم تولیدمحتوای میراکنترل است.
  • مهارت مهم دیگری که از شما به یک مهندس برق صنعتی انتظار می رود تسلط داشته باشید نقشه کشی برق صنعتی است.
  • به همین علت در برابر همه عوامل بیرونی مانند گرد و غبار و سرما و گرما و حتی در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند.
  • فرض کنید به شما گفته می شود این دستگاه را در حالتی که به برق متصل می باشد و در حالت on می باشد با 20 ثانیه تاخیر شروع به کار کند و روشن شود.مسلما در این نوع سیم کشی و سیستم مداری همچین کاری بسیار سخت و دشوار می باشد.
  • PLC S7 300 انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به آسانی قابل توسعه می‌باشد.

برای برنامه نویسی پی ال سی زیمنس قبل از سال 2010 نرم افزار SIMATIC Manager وجود داشت. در حال حاضر زیمنس آخرین نرم افزار TIA (اتوماسیون کاملاً یکپارچه) را برای برنامه نویسی PLC و همچنین طراحی SCADA، HMI و راه اندازی درایو دارد. شرکت پرشیاسرو با در دست داشتن انواع پکیج آموزشی و کلاس های مجهز به انواع plc ، اقدام به آموزش پی ال سی زیمنس در مدل های متفاوت نموده است.

مینی PLC لوگو زیمنس ورژن 8 مدل 230RC کد 6ED1052-1FB08-0BA0

باسلام با توجه به شغلم علاقمند یادگیری کامل پی ال سی هستم واقعا آموزش یا منبعی هست که صفر تا صد و آموزش بده، آموزشی که درعمل واقعا بکار بیاد نه فقط جنبه آموزشی داشته باشه. PLC در ابتدا به منظور جایگزینی سیستم های رله کنتاکتوری (مدارات فرمان رله ای) ارائه و به کار گرفته شد. در این کاربرد، هدف مورد نظر عموما کنترل ماشین آلات مختلفی بود که اکثر سنسور ها و عملکرد های آن از نوع دیجیتال محسوب می شدند اصطلاحا به این نوع پروسه ها، Factory Automation به معنای اتوماسیون کارخانه گفته می قیمت plc شود. فروشگاه تکنوکلید درسال 1369 فعالیت خود را در حوزه برق ،کنترل و اتوماسیون صنعتی آغاز نموده است.

پی ال سی S7-1200 زیمنس PLC زیمنس

Plc به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی، کامپیوتر صنعتی است که به طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. البته plc ها هم از نظر کاربری و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ، مثل دسکتاپ های اداری و خانگی نیستند. این کنترل‌کننده‌ها ورودی‌ها و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می‌کنند، سپس با توجه به برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، تصمیم می‌گیرند کدام خروجی را داشته باشند. این خروجی توسط PLC برای اجرای یک فرآیند یا خودکار کردن یک دستگاه کنترل می شود.

فروش پي ال سي هاي سري S71500زيمنس آلمان