پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد

برای تولید این لباس از 50 درصد پلی استر و 50 درصد الیاف نخی استفاده شده است. پیشنهاد می شود برای طول عمر و حفظ کیفیت این محصول موارد زیر را رعایت فرمایید. با دمای کم اتوکشی شود و از خشک کن و سفید کننده به هیچ عنوان استفاده نشود. شما عزیزان می توانید در راستای حمایت از پوشاک باکیفیت ایرانی، بصورت اینترنتی و با چند کلیک ساده این پیراهن زیبا و باکیفیت را از فروشگاه معتبر و شناخته شده دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. قبل از خرید پیراهن مردانه نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها خریدی رضایت بخش خواهید داشت. یک پیراهن رسمی مردانه دارای آستین‌های بلند و یقه پوشیده است.

همگی دارای قیمت های مختلفی دارند ولی حتما توجه داشته داشته باشین که ارزان قیمت ترین مدل از پیراهن های مردانه را پیراهن های با الیاف پلی استر تولید شده که این الیاف به هیچ وج برای استفاده از در فصل های تابستان پیشنهاد نمی شود. پیراهن آکسفورد یک پیراهن است که تنخور عالی دارد و معمولا با طرح و مدل ساده دوخته می‌شود و مدل یقه آن ساده و زیبا است. پیراهن آکسفورد آستین بلند است و در دوختن آن از انواع پارچه‌های نخی و کتان و غیره استفاده می‌شود. پیراهن آکسفورد، پیراهنی است که تمام آقایان به داشتن آن در کمد خود نیاز دارند.

پوشیدن پیراهن‌های کبریتی با دو جیب و یا حریر نیز مورد توجه قرار گرفته است. الیاف نخی و پشم به کار رفته در پیراهن‌ها جز الیاف طبیعی بوده و اجناس پلی استر، پلی کتان و پلی ویسکوز با مواد شیمیایی تهیه می‌شوند. رنگ مورد علاقه خود را در استایل های خود جای دهید و رنگی که با پوست شما سازگاری بهتری دارد را نیز بیابید تا بتوانید به کمک آن بهترین تیپ ها را برای خود بسازید.

پیراهن مردانه، تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای انتخاب پیراهن مردانه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه هم به شما توصیه می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. در لیست زیر می توانید انواع پیراهن مردانه را مشاهده فرمایید.

پیراهن های اسپرت از جنس نخ و الیاف پنبه تولید می شود و همین ویژگی تنفس پذیری را به پیراهن می دهد. این ویژگی باعث می شود که جریان هوا به راحتی درون پیراهن نفوذ کند و یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای فصول گرم سال باشد. برند Levi`s را همه به شلوارهای جین‌ و پیراهن‌های جین آن می‌شناسند. شهرت این برند در زمینه پوشاک اسپرت مردانه باعث شده است که هنگام خرید پیراهن مردانه جین یا اسپرت یکی از اولین انتخاب‌های هر خریدار باشد.

  • اندازه خیلی مهم است و بهتر است پیراهن مردانه که متناسب با فرم بدن شماست را سفارش دهید.
  • از زمان های خیلی قدیم انسان بدن خود را می پوشانده، اما امروز بحث پوشاک پیچیده تر شده و تیپ و استایل فرد را شکل می دهد.
  • پیراهن مردانه، تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم.
  • به همین دلیل ما دلیل دیگر که کاربرد بسیار پیراهن مردانه در زندگی روزمره است را شرح می دهیم.

با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. مقالات و توصیه‌های “زیبامون” برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند. یکی از مزایای خرید از تونت شاپ امکان مشاوره قبل از خرید است که میتوانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید. با عبور دادن متر از زیر بغل و وسیعترین قسمت سینه قیمت پیراهن مردانه ارزان اندازه گیری کنید.

پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد

بنابراین در خرید پیراهن مردانه باید به این سایزها توجه کرد. اگر تصمیم به خرید پیراهن مردانه شیک به صورت آنلاین را دارید کار برای شما کمی حساس تر می شود. چرا که در خرید حضوری می توان لباس را تن زد و اندازه و سایز آن را به دقت بررسی کرد. ولی در خرید آنلاین این امکان وجود ندارد شما میتوانید با گرفتن همه اندازه های خود بهترین خرید آنلاین را انجام دهید و مدتها از لباسی که به صورت آنلاین خریده اید لذت ببرید.