پلنیوم باکس خرید قیمت باکس کانال ابعاد مختلف ارسال رایگان

شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد. ساخت انواع پلنیوم باکس تهویه هوادر ساخت پلنیوم باکس می بایست از عایق های صوتی و حرارتی مناسبی استفاده کرد تا کیفیت محصول بالاتر رود. پلنیوم باکس یا جعبه پخش هوا، یکی از محصولات نوظهوری است که به سبب کاربرد جذاب خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نحوه نصب هر کدام از مدل‌های جعبه تقسیم هوا با یکدیگر متفاوت بوده و بهتر است این کار توسط یک شخص دوره دیده و باتجربه انجام شود. نصب انواع دریچه هوا موجب پیچیدگی فرآیند متغیر نصب پلنیوم باکس شده است.

پلنیوم باکس خرید قیمت باکس کانال ابعاد مختلف ارسال رایگان

معمولا در کلین روم ها برای کنترل فشار هوا، تهویه و فیلتر کردن آن از سیستم کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز استفاده می کنند. پلانیوم باکس بر اساس تعداد و نوع دریچه درخواستی طراحان داخلی و بر اساس طول، عرض و ارتفاع مورد نیاز سیستم هوارسانی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. جنس آلیاژ به‌کار رفته در ساخت جعبه توزیع هوا از نوع ورق گالوانیزه یا آلومینیوم بوده و در دو حالت همراه با دریچه هوا یا دارای پنل نصب انواع دریچه هوا قابل تولید است. از پلنیوم باکس در جهت افزایش کیفیت جریان هوا باید در حد فاصل 80 الی 120 سانتی-متری یک دریچه هوا داشته باشد. می توان گفت، نحوه ی کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز، یکی از مهم ترین عوامل در تامین هوا و تمیز ماندن هوای کلین روم هاست.

پلنیوم باکس

با توجه به اینکه کارکرد اصلی تلویزیون در منازل تماشای محتواست، این دستگاه طوری طراحی شده که کاربران با کمترین زحمت بتوانند محتوای مورد نظرشان را تماشا کنند. پلنیوم باکس یک محصول سفارشی بوده که بر اساس نیازهای شما ساخته می شود. طراحی پلنیوم باکس کاری تخصصی و نیازمند مهارت و شناخت نیازهای مشتری است. برای طراحی پلنیوم باکس می بایست شرایط مشتری در نظر گرفته شده و از مواد اولیه مناسب استفاده داشت. پلنیوم باکس بسته به سفارش مشتری در انواع و مشخصات گوناگون طراحی می شود و نیاز به دانستن شرایط مشتری برای محاسبه پلنیوم باکس است. مهم ترین کاری که پلنیوم باکس انجام می دهد پخش یکپارچه و یکسان هوا در طول مسیر پیش رو است.

چون نیازمند ایجاد دریچه پلنیوم باکس و همچنین بررسی ابعاد پلنیوم باکس است. به‌منظور هوادهی یکنواخت به دریچه‌های با طول بلند مانند دریچه‌های خطی و اسلات با کاربرد دکوراتیو از پلنیوم باکس استفاده می‌شود. فیلتر باکس ها در برند ها و ابعاد متنوع در کارخانه تولید شده و به فروش میرسد. فیلتر باکس ها شامل یک بدنه ی اصلی از جنس ورقه های گالوانیزه و رنگ پودری استاتیک هستند.

کانال هوا باکس تیله پشت دریچه

طول، عرض و ارتفاع پلنیوم باکس به‌همراه اندازه دریچه‌ها در این قطعه از سیستم هوارسانی متغیر بوده و در صورت نیاز می‌توان از آن در طراحی محیط داخلی ساختمان نیز کمک گرفت. عایق الاستومری به‌کار رفته در این بخش داخلی و خارجی بدنه پلنیوم باکس از افت فشار، نشت هوا، تبادل دما محیط داخل با بیرون ساختمان و پخش صدا جلوگیری خواهد نمود. به علاوه با جلوگیری از ورود صدا از بیرون به داخل کلین روم سکوت محضی در مجموعه حاکم می گردد. این موضوع نیز توجیه دیگری برای کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیزاست. شرکت مهندسی بکتربتن تولید کننده انواع قطعات پیش‌ساخته بتنی است که محصولات پیش‌ساخته بتنی خود را با نام بکتربتن عرضه می‌نماید. این محصولات شامل انواع منهول، هندهول، باکس، کانال تأسیسات، کالورت (آبرو)، دال و فونداسیون‌های پیش‌ساخته می‌باشد.

باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کانال باکس کنند. جهت انتقال هوا با مشخصات حرارتی برودتی و همچنین درجه تمیزی معین به داخل فضای اتاق تمیز از کانال های گرد و چهار گوش استفاده می گردد ، همچنین جهت مسیر برگشت و یا اگزاست نیز ، نیاز به بکارگیری این کانالها می باشد . بطور معمول جنس این نوع کانال ها از ورقهای گالوانیزه بوده ولی در مواردی که نیاز به اتاقهای تمیز با کلاسهای باکیفیت تر باشد از کانالهای با ورق استیل نیز استفاده می گردد که هزینه بسیار بالاتری دارد . کارگاه‌های تولید کننده انواع محصولات سیستم هوارسانی محل مناسبی برای خرید ارزان‌تر خواهند بود. شرکت صنعتی نظری یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان این حوزه بوده و مشتریان می‌توانند بدون هیچگونه واسطه‌ای خریدهای ارزان‌تری داشته باشند. بسته به نوع کاربرد هر کانال، ابعاد و شکلهای مختلفی برای ساخت آنها در نظر گرفته می شود.

  • با توجه به اینکه کارکرد اصلی تلویزیون در منازل تماشای محتواست، این دستگاه طوری طراحی شده که کاربران با کمترین زحمت بتوانند محتوای مورد نظرشان را تماشا کنند.
  • انواع لوله و کابل ها و دیگر تآسیسات را می توان از این کانال ها عبور داده و از مزایای متعدد آنها بهره مند گردید.
  • شرکت مهندسی بکتربتن تولید کننده انواع قطعات پیش‌ساخته بتنی است که محصولات پیش‌ساخته بتنی خود را با نام بکتربتن عرضه می‌نماید.
  • همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند.
  • با آپارتمانی شدن ساختمان‌ها شاهد حذف پنجره‌ها و استفاده از نورگیرهای یکپارچه در قسمت‌های مختلف ساختمان خواهید بود.