نوشته سه بعدی در فوتوشاپ

برای شروع کار یک پروژه جدید با پس زمینه سفید ایجاد و در آن یک متن مشکی رنگ مانند MOVIE NIGHT ایجاد کنید. یک لایه سه بعدی جدید از یک لایه موجود ایجاد می شود، بنابراین ابتدا باید یک سند جدید در فتوشاپ ایجاد کنید. در نوار گزینه های مربوط به ابزار Type کادر رنگ را انتخاب کنید تا کادر محاوره ای Color Picker باز شود. مشاهده می کنید که کادر گفتگوی Select Template ظاهر می شود. فرمان SUBTRACT را انتخاب کنید(کم کردن استوانه ۲ از شکل ۱). از فرمان EXTRUDE همانند گام سوم برای دریافت استوانه با ارتفاع ۱۰، استفاده کنید. مقدار شدت نور (Intensity) مربوط به IBL را روی 50% تنظیم کنید. فرمان REGION را برای تبدیل خطوط به یک بلوک پیدا کنید. اگر به پنل لایه ها نگاه کنید می بینید که لایه متن ما به طور کامل تغییر پیدا کرده است و دیگر یک لایه متن نمی باشد. شما با UV Map، تکنیک های بافت گذاری، نورپردازی مبتنی بر تصویر و طراحی یک صحنه سه بعدی کامل و مستقل با اشیا سه بعدی کاملا آشنا خواهید شد.

همچنین تفاوتی ندارد که شما در چه حوزه ای از فتوشاپ فعالیت می کنید. امروزه در دنیای بزرگ کسب و کار که تبلیغات حرف اول را می زند نرم افزار های گرافیکی مثل فتوشاپ این توانایی رو دارند که اثار گرافیکی خارق العاده ای تولید کنند و با استفاده از آن ها بتونیم تبلیغات چشم نوازی بسازیم، امام ما در این مقاله قصد داریم برای کسانی که مهارت تخصصی در فتوشاپ ندارد و مبتدی هستند آموزش ساختی متن سه بعدی ۳D رو به ساده ترین شکل ارائه بدیم، تا همه بتوانند با استفاده از این این غول گرافیکی یک گرافیک تبلیغاتی ساده در حد نیاز بسازند. با این کار امکان این رو دارید که قفسه­های دکوری یا ساختار کلی سقف و دیوار آشپزخونه رو هم مثل کابینت­ها سفارش بدید. ولی شاید اگه یکی که تصمیمش این بوده این عکس که یک تصویر سه بعدی از آشپزخونه است رو ببینه و منصرف بشه که خیلی هم عالیه. ممکن است قرار دادن دایره در جای دقیق خود، مشکل باشد. برای توسعه دهندگان، چسباندن تفاسیر خطوط راهنما بهم مشکل است و در بعضی موارد لازم است که آنها از زیر ایت فشار بیرون بیایند و از خلاقیت فردی خود استفاده کنند، از انیمیشن ها کمتر استفاده کنند و ویژگیهای دکوری مد نظر خود را در طراحی اعمال کنند.

طریقه ی حرکت دادن این ابزار هم به این صورت است که با پایین نگه در مثال زیر بر روی یک لایه شیپ لایههای سه بعدی وجود دارد . برای مثال یک در نظر بگیرید که میخواهید یک جعبه چوبی را نقاشی کنیم. اثر زیر از آثار صالح سخندان به روش نقاشی دگرگون شبه سه بعدی دیجیتال است. در مثال زیر شیوه اضافه کردن و تغییر material متن و deformation سطح را نشان می دهیم. برای مثال با دستور ROTATE شما می توانید یک شی سه بعدی را حول محوری که با محور Z در USC موازی است بچرخانید. خوب این برای یک مبتدی همیشه ایده خوبی است که همه طرف شی را بکشید.

با وجود مدل سازی جامد و مرزی میتوان اشیاء را به طور یکسان طراحی و سایت 3dmark تولید کرد. طراحی 3بعدی کابینت هم همین کارو میکنه. طراحی 3بعدی کابینت چه معنایی دارد؟ اما با به وجود آمدن امکان طراحی 3بعدی کابینت، اینتصورها جنبه­ی کاملاً تصویری و ملموس به خود می­گیرن و تصویر ما رو به واقعیت پیش ساخته تبدیل می­کنن. با روی کار آمدن پرینترهای سه بعدی با قابلیت چاپ و تولید تجهیزات مختلف مانند ادوات موسیقی، وجود یک نرم افزار کاربردی و ساده برای آماده سازی طرح برای پرینتر سه بعدی و واقعیت بخشیدن به ایده های پیش پا افتاده بسیار ضروری به نظر می رسد. یک نمونه طراحی کابینت جدید و مدرن که علاوه بر چینش و طرح و اندازه­یکابینت­ها، در این طراحی­های 3 بعدی میشه نور پنجره و محیط رو هم شبیه­سازی کرد. در این متن با ایده­هایی از این طراحی­ها آشنا می­شید تا بتونید بر این اساس شمایی کلی از این اتفاق و چینش و طراحی کابینت­ها داشته باشید. تقریباً همه­ی ما قبل از خرید و چینش کابینت­ها، فضای آشپزخونه را پیش خود مجسم می­کنیم. قویاً توصیه میشود از خرید SSD های متفرقه خودداری کنید و فقط سراغ برندهای معتبر و باسابقه جهانی بروید. کلاً هر چیزی که به تصور ما قبل از خرید و سفارش کابینت کمک کنه امکان فوق­العاده ایه.

برای اینکار همه­ی وسایل رو باید همرنگ کابینت­ها بخرید. طرح 3 یعدی بالا رو میبینین که به شکل کابینت ال طراحی شده. مرحله 3: طرح خود را اضافه کنید با آماده شدن طرح صفحه، ابزار Selection را انتخاب کنید و لایه Smart Object جدید را به برگه سند موکاپ کتاب بکشید. پیشنهاد میکنم از این مقاله آموزشی استفاده کنید . در واقع طراحی چند بعدی مزیت بزرگی نسبت به طراحی مسطح ندارد،از هر دو طراحی استفاده کنید و زیباسازی حداقل را مد نظر قرار دهید.شما میتوانید سطح چند بعدی و سطح تک بعدی را به صورت جدا از هم استفاده کنیدو زمانیکه لازم بود کمی فضای طراحی را کاربر پسند و دوستانه تر کنید از طراحی چند بعدی بهره جویید.در واقع نمیشود این طور گفت که شما نمیتوانید زیباسازی را با این دو سبک طراحی ترکیب کنید بلکه بهتر است این طور مطرح شود که شما برای ایجاد یک اتفاق جدید در طراحی خود میتوانید از طراحی مسطح برای ساختار و بنیاد طرح و برای زیبا سازی و جلوه دهی بیشتر به طراحی خود از چند بعدی استفاده کنید. فرمان REGION را انتخاب کنید و کل شکل را بگیرید، سپس روی دکمه ی ENTER بر روی صفحه خود کلیک کنید .

فتوشاپ کل لایه های انتخابی را ادغام کرده و در یک لایه قرار می دهد. به طور کل می توان گفت که نرم افزارهای سه بعدی نوعی از برنامه های گرافیکی هستند که توانایی تولید حجم ها و اجسام به شکل سه بعدی را دارا می باشند. اما به لطف ویژگیهای مختلفی که دارد، با Solidworks می توان یک ساختمان را طراحی کرد و نمای خوبی از پروژه های معماری خود داشت. شما برای کسب درآمد از طریق طراحی سه بعدی میتوانید بصورت تمام وقت در شرکت های مختلفی مانند دفاتر فنی و مهندسی معماری، شرکت های انیمیشن سازی و بازی سازی، شرکت های تبلیغاتی، جواهر سازی ها، مجسمه سازی ها و… Civil 3D: جهت طراحی و ساخت، طرح های رشته مهندسی عمران مناسب است. این طرح سه بعدی آشپزخونه رو نگاه کنین! اگه مایل به استفاده­ از دوتا رنگ توی محیط آشپزخونه هستین و می­خواین ببینین دوتا رنگ با هم همخونی دارن یا نه، می­تونین از این تصویر ایده بگیرین. طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، سرویس خواب و دراور و انواع میز و کمد به همراه طراحی نقشه برش قسمت چوبی محصول و همچنین نقشه مونتاژ محصولات با اندازه سفارشی دریافتی از مشتریان عزیز. این قالبها انواع مختلفی داشته که علاوه بر اینکه در پیشبرد جراحی و افزایش دقت و سرعت جراح نقش دارند، همچنین سبب میشوند که در حین عمل، جراح خواسته بیمار را فراموش نکرده و سلیقه او را اعمال کند.

اما اگر شما بتوانید با نرم افزار آنلاینی مثل Canva لوگوی سه بعدی خود را بسازید باید گفت که لوگوی بهتری خواهید داشت نسبت به استفاده از پلتفرم هایی که فقط برای طراحی لوگو سه بعدی آنلاین ساخته شده ­اند! سانسور کردن فیلم. آموزش کار با موکا پرو در پریمیر و افتر افکت را به صورت کامل خواهید آموخت. برای پیوستن کامل به هندسه، شاید لازم باشد چند بار دستور Join را تکرار کنید. علاوه بر عوض کردن زاویه دید، شما میتوانید با راست کلیک کردن به منویی دسترسی پیدا کنید که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

رفته رفته این نرم افزار پیشرفت های چشمگیری کرد تا امروز توسط نرم افزار فتوشاپ بتوان هر تصویر هنری را خلق و طراحی کرد.اما همانطور که این نرم افزار پیشرفت کرد یادگیری این نرم افزار هم نیاز به آموزش پیدا کرد و امروز کلیک سایت کاملترین دوره آموزش فارسی فتوشاپ را در اختیار کاربران خود قرار داد.دوره جامع آموزش فتوشاپ که از صفر و بدون دانش ابتدایی بتوان با این نرم افزار شروع به کار کرد و رفته رفته وارد بازار کار شد. اتودسک برای ساده تر کردن روند شکل گیری طرح ها، کاراکترهای پیش فرضی در نظر گرفته که کاربران می توانند تغییرات مد نظر خود را روی این کاراکترها اعمال کرده تا با سرعت بیشتری، پروژه های خود را به صورت سه بعدی چاپ کنند. در حال حاضر اپلیکیشن TinkerPlay برای کاربران سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS قابل استفاده است تا بتوانید در هر زمان و مکانی ایده ها خود را به واقعیت تبدیل کنید. در اینجا گام به گام کار با AutoCAD سه بعدی برای مبتدیان آمده است که به شما کمک میکند که چگونه از دستورات در AutoCAD استفاده کنید . برای مثال شما می توانید یک هرم اولیه Solid را به مش تبدیل کنید و روی مش اصلاحات انجام بدهید.

طبیعی است که بیشترین استرس برای متقاضیان جراحی بینی، مربوط به نتیجه جراحی است، زیرا متقاضی جز تصور ذهنی، هیچ تصویر دقیقی از چهره بعد از جراحی خود ندارد. مثال اول برای آموزش ساخت موکاپ در فتوشاپ، طراحی کتاب است. در این مقاله می­خواهیم به شما نحوه ساخت طراحی لوگو سه بعدی آنلاین را یاد دهیم در واقع قصد داریم نرم افزار های آنلاین برای طراحی لوگو سه بعدی را به شما معرفی کنیم که بتوانید بدون کمترین زحمتی لوگوی سه بعدی مد نظر خود را بسازید! برای ایجاد یک دکمه 3D، بر ابزار مستطیل گرد در سمت چپ صفحه نمایش که در اینجا با رنگ قرمز به نمایش درآمده است، کلیک کنید.

وقتی تمامی تنظیمات را درست کردید، روی Render کلیک کنید تا بتوانید اثر نهایی را مشاهده کنید. روی قسمتی که طیف رنگ را نشان می دهد کلیک کنید تا لیست طیف رنگ ها باز شود. و یا اگر تمایل دارید وی سایت یا اپلیکیشن شما حالت تخیلی و خیالی به خود بگیرد توصیه ما به شما این است که انیمیشن ها و طراحی چند بعدی را انتخاب کنید. اغلب افرادی که برای درد های استخوانی و مشکلات مشابه به ارتوپد مراجعه می کنند، یکی از توصیه های احتمالی ارتوپد به آن ها استفاده از کفی پایی است که با فناوری سه بعدی به صورت دقیق طراحی شده است. برای سفارش طراحی کمد دیواری به اندازه دیوار ها، عکس فضا، اطلاعاتی درباره نیاز شما مانند جای رختخواب، جای لباس و … در روند این طراحی، مشتری یا کارفرما، اطلاعاتی رو مثل ابعاد آشپزخونه، جای لوله­های گاز و فاضلاب و سلیقه­ی شخصی خودش رو در اختیار طراح می­ذاره تا طراح، طرح­هایی را بر حسب نیاز مشتری آماده کنه. مثل ۳DROTATE که یک وسیله را پدیدار میکند که چرخش حول محور های اصلی را آسان میکند. آسان ترین فرمان برای شروع، به واسطه آشنا بودن آن ROTATE می باشد. میتونید جایی رو برای سفارش کابینت انتخاب کنید که علاوه بر کابینت، تزئینات رو هم به عهده بگیرن، مثل طراحی 3 بعدی فوق.

انتخاب بین انواع نماهای از پیش تعیین شده مثل بالا، جلو و … ویژگی multitone نرمافزار فتوشاپ، پیچیده بوده و ممکن است موارد غیرقابل انتظاری مثل هدررفت یک رول فیلامنت عزیزتان را پیش بیاورد! گاهی طراحی های 3 بعدی (تری دی) خیلی طبیعی هستند، مثل تصویر بالا که یک میز نقلی و کوچیک از جنس همون کابینت­ها وسط آشپزخونه طراحی شده. انتخاب یه دیوار رنگی یا طرح­دار برای تنوع دادن به محیط آشپزخونه می­تونه کار مفیدی باشه و رنگ دیگه­ای به کابینت­ها بده. زیستچاپ سهبعدی اصطلاحی است که در تعریف کاربرد راهکارهای چاپ سهبعدی برای تولید ساختارهای زیستی، نظیر بافتها و اعضای بدن، استفاده میشود. نرم افزار TinkerPlay با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده خود می تواند برای کودکان نیز قابل استفاده قرار گیرد و آنها ایده های خلاقانه خود را در این نرم افزار پیاده سازی کنند. ما در قسمت نهایی آموزش اتوکد سه بعدی، تعداد زیادی تکنیک جدید برای مدلسازی سه بعدی در اتوکد آموزش دادیم. متاسفانه اکنون در اینترنت پلتفرم های زیادی وجود ندارند که بصورت اختصاصی برای طراحی لوگو سه بعدی ساخته شده باشند! توانایی ترسیم خطوط منحنی خوب ، تجسم و تمرین زیادی را می طلبد. مطلبی که سایت شهرگرافیک برای شما در نظر گرفته است نحوه طراحی قاب سه بعدی در فتوشاپ می باشد.با یکی دیگر از تمرین های فتوشاپ با عنوان “آموزش طراحی قاب 3D با فتوشاپ” در خدمت شما هستم .

در واقع شما باید قبل از انتخاب یک برنامه سه بعدی، به سیستم عامل کامپیوتر خود توجه کنید. و سپس قسمت Gradient Editor را انتخاب کرده و در پنجره باز شده حالت رنگی را روی Black،White گذاشته و بر روی Colorpicker دبل کلیک کرده و برای رنگ روی ۵۰ قرار می دهیم. روی آیکون باز شدنی Gloss Contour کلیک کرده و سپس کانتوری با نام CustomContour01 را انتخاب کنید. شما همیشه میتوانید به هر حرفی بازگردید و آنرا تنظیم کنید. یک دایره در مرکز و به شعاع ۱۰ بکشید. درتینوآ شما می توانید طراحی سه بعدی ایجاد شده را پس از پایان کار به صورت پرینت شده دریافت کنید و اگر طرحی مناسب برای ایده خود نمی یابید با ما تماس بگیرید و قبل از شروع با یک مشاوره درست و اصولی با مهندسین تینوآ مشکلات احتمالی پیش رو را از بین ببیرد تا با صرفه جویی در زمان بهترین طرح را ارائه دهید.