محصولات مردانه بالا پوش پیراهن آستین کوتاه فروشگاه اینترنتی امشاسپند

اگر به دنبال پیراهن آستین کوتاهی از مرغوب ترین جنس و با بالاترین کیفیت دوخت هستید جای این پیراهن در کمد لباس شما خالیست. اگر می ‌خواهید دیگران همیشه شما را به چشم یک فرد حرفه ‌ای ببینند، نباید در ملاقات ‌های کاری و موقعیت ‌های رسمی پیراهن آستین کوتاه بپوشید. این نوع لباس بیشتر به درد موقعیت ‌های دوستانه و تفریحی می ‌خورد. بهتر است پیراهن شطرنجی را همراه با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

  • ما درسایت ال سی من پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه را در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های مختلف از هر سلیقه ای، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم.
  • پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه شما باشد، پس عوامل دیگری مثل استایل یقه، سردست، پشت و … در انتخاب شما تاثیرگذار خواهند بود.
  • پیراهن آستین کوتاه، پیراهنی است که اندازه‌ی آستین آن تا بالای آرنج امتداد دارد.
  • برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید بهترین گزینه را از میان مدل های زیر انتخاب کنید.
  • بهتر است تناژ رنگی را رعایت کرده و از رنگ‌های خیلی تند و پررنگ استفاده نکنید.
علاوه بر این استفاده از گزینه جستجو هم به شما کمک می‌کند تا سریعتر به نتیجه مورد نظر خود برسید. محصولات را با دقت بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید و با کیفیت و قیمت مناسب درب منزل تحویل بگیرید. معمولا در میان انواع مدل‌های پیراهن مردانه شیک، پیراهن چهارخانه مردانه شیک گزینه‌ای است که اغلب توسط آقایان انتخاب می‌شود. به جز مدل‌های چارخانه، انواع مدل ساده و راه‌راه نیز بسیار پرطرفدار هستند. معمولا پیراهن‌های ساده و راه راه، کلاسیک هستند و برای مهمانی‌ها و مجالس رسمی مناسب به شمار می‌آیند و قابلیت همراه شدن با کراوات را نیز دارند.

پیراهن هاوایی آستین کوتاه (صورتی ساحلی)

پیراهن آستین کوتاه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباس‌ هایی است که در میان آقایان رایج است. همچنین مدل ‌های چهارخانه یا شطرنجی و مدل‌ های ساده هر یک می ‌توانند جذابیت منحصر به ‌فردی داشته باشند. اگر دوست دارید همیشه خوش ‌پوش و خوش ‌لباس به نظر برسید، حتما لازم است که چند پیراهن آستین کوتاه در کمد لباس خود داشته باشید. در این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهیم که قطعا در انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه مناسب به شما کمک لباس استین کوتاه می کند. یقه پیراهن آستین کوتاه مردانه باید به اندازه‌ای باشد که گردن آزادانه در میان یقه قرار بگیرد؛ به نحوی که فضا برای بستن کراوات و پاپیون داشته باشید.

و این گونه متوجه می‌شوید که عرض پیراهن به اندازه مناسب است . کفش و اکسسوری های اسپرت تکمیل کننده این استایل خواهد بود. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پوشاک مردانه شاندیز می باشد. بازگشت کالا فقط در صورت تایید کارشناسان پشتیبانی می‌باشد.

برای این استایل مناسب هستند.

شلوارهای کتان و جین انتخاب مناسبی برای ست کردن با این پیراهن ‌ها هستند. پیراهن‌ های تیره‌ رنگ را می ‌توانید به آسانی با انواع لباس ست کنید. بهتر است چند پیراهن تیره در میان لباس‌ های خود داشته باشید. این پیراهن ‌ها را می‌توانید هم با شلوار تیره و هم با شلوار روشن بپوشید. این لباس در میان آقایان از آن ‌جهت طرفدار دارد که هم به راحتی با انواع لباس ‌ها ست می ‌شود و هم می ‌توان در فصل‌ های گرم سال از آن استفاده کرد. پیراهن آستین کوتاه تنوع زیادی دارد و تولیدکنندگان این لباس را در طراحی‌ های اسپرت و یا طراحی ‌های رسمی تولید می ‌کنند.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47629

محصولات مردانه بالا پوش پیراهن آستین کوتاه فروشگاه اینترنتی امشاسپند

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ابتدا رنگ و سپس سایز هر محصول را مشخص نمایید و در انتها روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. پیراهن یقه‌دار با پارچه طرحدار کلاسیک، مناسب استفاده در روزهای گرم تابستان. برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

این استایل با کفش کالج و یا چرم مردانه و در صورت تمایل صندل قابلیت ست کردن دارد. اکسسوری های کلاسیک نظیر ساعت های با بند چرم، کمربند چرم و … برای این استایل مناسب هستند. ست پیراهن آستین کوتاه اسپرت با شلوار جین و کتان انجام می شود. برای اینکه استایل اسپرت داشته باشید می توانید پیراهن مردانه خود را از انواع کوتاه انتخاب نمایید.

پیراهن جیب دار آستین کوتاه رنگ سرمه ای