لوله خرطومی فلکسی سایز 13 حلقه 25 متری فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد. تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند.

لوله خرطومی فلکسی سایز 13 حلقه 25 متری فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. می‌توان از این لوله برای محافظت از سیم‌ها ان هم در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌های باز استفاده نمود. همچنین این نوع لوله‌ها بسیار مقرون به صرفه جهت استفاده در فضاهای سربسته هستند. بازه مقاومت این نوع لوله‌ها در برابر حرارت و دما بین منفی ۲۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۱۰ درجه سانتی گراد متغیر است.

برای نمونه لوله فلکسیبل هوا برزنتی در مکش هوایی که شامل گرد و غبارهای کم وزن‌اند بسیار مناسب است. همچنین این نوع لوله برزنتی برای انتقال گاز‌های تولیدی در صنایع و کارخانه‌ها به دلیل مقاومت بالای پارچه به جهت انتقال هوای گرم بسیار مناسب است. در این نوع لوله بر خلاف سایر لوله‌های فلکسی هرگز فویل آلومینیومی به کار گرفته نمی‌شود.

تمام مواد و جنس های بکار رفته در آن طبق استاندارد ها می باشد و لوله دارای روکش پی وی سی ضخیم می باشد. این نوع کانال ها را بعلت ساختار پلاستیکی میتوان به راحتی جابجا کرد و در فضاهای کم عرض و پر پیچ و خم استفاده کرد و در سقف های کاذب که بسورت بازسازی ساخته شده کانال کولر یا کانال تهویه هوا را از این مدل لوله های منعطف استفاده کرد. در قدیم برای امور تهویه هوا از ورق های گالوانیزه استفاده میشده که در مقابل رطوبت آسیب پذیر بود وزن بالایی داشت و قابلیت انعطاف پذیری ندشات و در نصب زمان زیادی صرف میشد. همچنین بر حسب نیاز مشتری توانایی تولید لوله در حلقه‌‌های به متراژ 5، 10، 15، 25 را دارد. محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است.

از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا خرید لوله فلکسی استفاده می گردد. این لوله‌ها، از الیاف پلی‌استر روکش‌دار از جنس PVC و فنر فولادی مقاوم ساخته می‌شوند. قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا، از ویژگی‌های مثبت این دسته از لوله‌های فکلسی است. استفاده از این لوله فلکسی‌ها، در برخی از لوازم خانگی مانند جارو برقی و یخچال هم دیده می‌شود.

  • ۳- از جمله کاربردهای دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در جاروبرقی های صنعتی می باشد.
  • لوله فلکسیبل صداگیر همچنین بصورت گسترده بعنوان رابطِ انعطاف پذیر جهتِ هوارسانی در دهانه دستگاههای دمنده از قبیل انواعِ هواسازها،فنکویل ها، داکت اسپیلت و همچنین انواع مکنده ها از قبیلِ سانتریفیوژها،اگزوزفن ها و هواکشها کاربردِ فراوانی پیدا کرده است.
  • این محصولات را با نام لوله خرطومی نرم تابلویی، و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی هم می‌شناسند.
  • لوله فلکسیبل در اصل همان لوله خرطومی یا کانال فلکسی است که برای انتقال جریان هوا و یا محافظ برای سیم کشی و کابل کشی استفاده میشود.

این دسته از لوله‌ها، برای ساخت تجهیزات صنعتی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود. با توجه به شرایط استفاده، متریال ساخت این لوله‌ها نیز متغیر است که روی قابلیت تحمل فشار آن‌ها تاثیر می‌گذارد. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. فروش انواع لوله و اتصالات برق با کیفیت بالا و گواهی استاندارد در تمامی سایزها با بهترین برندها زیر قیمت بازار لاله زار تهران.

محصولات مشابه

طی گذشت تقریبا 6 سال یعنی از ابتدای سال 1395 این شرکت تصمیم به تولید کانال های خرطومی فلکسیبل در کشور گرفت و با توجه به فضای لازم در کارخانه، داشتن نیروی انسانی مجرب و امکانات تولید و … خطوط تولید مدرن همراه با تکنولوژی روز دنیا را به کارخانه خود وارد و این محصول در کشور تولید و به بازار عرضه نمود. در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و …

فلکسی سایز 25