قیمت پرده زبرا لیست قیمت پرده زبرا با بهترین کیفیت و قیمت دیجی پارکت

همچنین لازم است که اتمسفر و حس و حالی را که می خواهید در پذیرایی خود داشته باشید در نظر بگیرید. برای مثال اگر محیطی شاداب و پر انرژی را ترجیح می دهید از پرده زبرا با رنگ های گرم استفاده کنید. مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا، کرکره و سایر پرده‌های مناسب آشپزخانه همگی در ویکی دکو موجود بوده و به محض ورود مدل جدیدی از پرده‌های مختلف در فروشگاه و سایت اضافه می شود. پردهای زبرا آشپزخانه معمولاً دارای طرح‌هایی متنوعی هستند؛ از طرح‌های ساده گرفته تا طرح‌های گلدار پرده زبرا.

شما عزیزان و همراهان بزرگوار می‌توانید جهت خرید پرده زبرا از طریق همین سایت اقدام نمایید. همچنین قبل از خرید نیز می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره‌مند شوید. در حالت اول محصول مورد نظر را انتخاب، سپس عرض و ارتفاع را وارد و پرده را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین قبل از سفارش نیز می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تلفن و یا واتس آپ ارتباط برقرار کرده و از مشاوره و راهنمایی لازم جهت انتخاب مدل و اندازه گیری صحیح بهره مند شوید. شما می توانید بهترین و زیباترین مدل های پرده زبرای با قیمتی ارزان از سایت سبک مدرن خریداری کنید.

از آن جا که لازم است برای غبار زدایی شیار‌های پرده وقت و انرژی بیشتری اختصاص دهید، تمیز کردن پرده زبرا‌ می‌تواند طاقت فرسا و زمانبر تلقی شود. پرده زبرا مزایای زیادی دارد اما لازم است در مورد معایب و مشکلاتی که دارد بیشتر بدانید تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. بله امکان کنترل پرده برقی به صورت دستی هم برای شما وجود خواهد داشت. بله همکاران ما میله های پرده برقی را مناسب با محل نصب خم و یا کج میکنند. خانه هوشمند تشکیل شده از ابزارهایی که به کمک آنها می توانید کنترل تمام وسایل برقی و مکانیکی را در دست داشته باشید و کاهش هزینه های مصرف انرژی، افزایش ایمنی و آسایش را به ارمغان آورید.

انواع پرده زبرا: دستی، برقی و اتوماتیک

طرح گلدار، یکی از زیباترین و پرفروش ترین مدل های پرده زبرا می باشد. این مدل پرده را در هر مکان و با هر دکوراسیون داخلی می توانید استفاده کنید. نصب زبرا گلدار به تنهایی میتواند روحیه افراد خانه را عوض کند، زیرا هربار که به آن نگاه میکنید، به یاد طبیعت و گل های زیبای آن می افتید. پرده زبرای گلدار به دلیل طرح زیبایی که دارد معمولا نسبت به بقیه مدل ها گران تر است. پرده زبرا با توجه به تمام ویژگی های مثبتی که دارد، قیمت مناسبی هم دارد.

توجه کنید پشت پنجره‌های شما از نمای خیابان چگونه به‌نظر می‌رسد؟ و با توجه به تمام این موارد، پرده را خریداری و نصب کنید. پرده‌های زبرا پرده‌هایی دوگانه هستند که به‌دلیل الگوهای راه‌راه، به آن‌ها پرده‌های گورخری نیز می‌گویند. زبراها از نوارهای متناوب تور و پارچه (پلی استر) یا نوارهای روشن و تاریک ساخته می‌شوند. این موضوع به زبراها ظاهر مدرن و توانایی کنترل دقیق نور را می‌دهد.

ضمنا شما می توانید تصویری که مد نظرتان هست را روی پرده زبرای انتخابی خود چاپ کنید. این یعنی می توانید پرده زبرای خود را کاملا سفارشی کرده و شکل ظاهری آن را خودتان تعیین کنید. فروشگاه پرده‌ بازار pardebazar، با بیش از 5 سال فعالیت در حوزه تولید و عرضه انواع پرده‌های مدرن indoor و out door، کلیه محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و ضمانت 18 ماهه در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

پرده زبرا پلیسه کد 03-983952

دکوپیک تولیدکننده محصولات نوین دکوراسیون داخلی اعم از پرده ،پوستر دیواری،کفپوش اپوکسی،آسمان مجازیو رادیاتور شیشه https://www.vistapardeh.ir/ ای دکوراتیو است. زمانی که پـرده زبـرا در قاب خود جمع یا باز می شود، لایه های پارچه ای و توری پرده رو هم قرار می گیرند و حالت سایه و روشن ایجاد می کنند. پرده زبرا مدل تک مکانیز را می توان به ۲ صورت، دستی و الکترونیکی استفاده نمود. اگر در اتاق پذیرایی از لوازم طرح دار استفاده نموده اید، بهتر است از پرد‌ه زبر‌ا برای پوشاندن پنجره ها استفاده نمایید. پرده زبرا طرح دار و گلدار نیز برای دکوراسیون های ساده و مینیمال گزینه خوبی می باشند. جدید ترین مدل های پرده زبرا که بسیار پر طرفدار و محبوب نیز می باشد، پرده زبرا سه بعدی است.

قیمت پرده زبرا لیست قیمت پرده زبرا با بهترین کیفیت و قیمت دیجی پارکت

سپس می‌توانید از میان آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب و در همان واتس آپ پیش فاکتور خرید خود را دریافت و سپس اقدام به پرداخت کنید. قبل از خرید حتما از کیفیت قطعات و لوازم جانبی مطمئن شوید و از فروشگاه حتما گارانتی کتبی دریافت کنید. لازم به ذکر است تمامی محصولات ما دارای 2 سال ضمانت قطعات است.

  • به همین دلیل نیز بهتراست روزهنگام برای خرید اقدام کنید زیرا ممکن است رنگ پارچه در هنگام شب کاملا متفاوت به نظر برسد.
  • ناگفته نماند که برندهای ایرانی این پرده جذاب و زیبا نه تنها کیفیتی پایین تر از رقبای خارجی خود ندارند، بلکه هم ردیف آنها هستند.
  • سیلوئت از لایه های افقی حریر و پارچه تشکیل شده است که لایه های پارچه ای بین دو خط توری قرار دارد.
  • نصب پرده زبرا به دو روش دیواری و سقفی صورت می‌گیرد؛ که به دلیل سهولت نصب می‌توانید به آسانی خودتان از عهده آن در منزل بر بیایید.
  • مثلا طرح های محیط آشپزخانه با اتاق پذیرایی دارای تفاوت های می باشد.

اساس کار این مدل پرده از کنار هم قرار گرفتن لایه‌ها بصورت افقی و کاملا موازی و نیز حرکت آنها بصورت عمودی و روی هم تشکیل شده که مقدار نور عبوری از بین لایه ها به این ترتیب قابل تنظیم خواهد بود. برای جمع کردن پرده زبرا بصورت عمودی از زنجیر استفاده می‌شود تا بتوان از نمای بیرونی بر حسب نیاز استفاده کرد. برای تاریک کردن محیط و جلوگیری از عبور نور هم از همین مکانیزم زنجیری استفاده می‌شود.

قیمت مناسب مدل زبرا به دلیل پارچه کمی است که در دوخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. اکثر پرده های زبرا کوتاه هستند، به همین دلیل پارچه زیادی ندارد، در حالی که سایر مدل های پرده باید بلند و سنگین باشند تا زیبایی و جذابیت آن حفظ شود. در کل اگر به فکر خرید یک پرده زیبا ارزان هستید، بهترین انتخاب، مدل پرده زبرا میباشد.