قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

مورد دیگری که درخرید املاک در گیلانباید به آن دقت نمود اما کمتر فردی مد نظر قرار می دهد، زمان مناسب خرید می باشد.به صورت کلی فصول گرم سال همانند تابستان و بهار، گزینه های خوبی برای خریدملکهستند. از سوی دیگر خرید و فروش در بهار و تابستان چون جریان دارد باعث می شود تا فروشندگان نیز انعطاف بیشتری از خود نشان دهند. البته چنانچه از مشاورین در زمین خریدملکجویا شوید، نوع منطقه ای که قصد خریدملکساحلی را در آن دارید، بسیار مهم است. گاها در برخی مناطق بین افراد بومی و غیر بومی تفاوت زیادی وجود دارد و این مورد نیز باعث می شود تا حین زندگی و ساخت و ساز مشکلات بسیاری به وجود آید.

قیمت و خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت

استفاده از ورق روغنی یا گالوانیزه در تولید دریچه بازدید فن کویل آهنی موجب کاهش قیمت تمام شده محصول نیز شده است. هرچند مقاومت دریچه آهنی فن کویل در برابر رطوبت به شدت پایین است؛ اما استفاده از این مدل دریچه در مناطق با آب‌وهوای گرم و خشک موجب کاهش هزینه و تداوم روند کارکرد آن خواهد شد. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز است که قابی طراحی شود تا ورق بر روی ان سوار شود. معمولا از کلاف های 3 سانتی متری استفاده می‌شود تا دریچه ای کاملا استاندارد ساخته شود ولی اگر در مکانی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب شود شکل گونیایی خاصی داشته باشد از کلاف های 5 سانتی متری برای ساخا دریچه بازدید داکت اسپلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشیدکه دریچه بازدید داکت اسپلیت از کلاف که برای ساختن قالب به کار میرود، انواع ورق ها برای صفحه داخلی آن که باز و بسته شدن دریچه بازدید داکت اسپلیت را بر عهده دارد و همپنین وا بسته به نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از زیمنس، لولا و همپنین در برخی موارد از صفحه وزنه ای استفاده می‌شود. دریچه بازدید فن کویل شیار دار هم مانند انواع دیگر دریچه بازدید فن کویل از طریق پیچ مخفی یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود .

دریچه بازدید

نصب انواع شیرآلات، تجهیزات خنک‌کننده و گرمایشی در کنار سیستم هواساز در ساختمان امری طبیعی بوده و برای ایجاد پوشش زیبا و مقاوم نیاز به دریچه بازدید در انواع مختلف خواهید داشت. هر کدام از دستگاه‌ها، اهرم و شیرهای تاسیساتی باید از دسترس عموم به دور بوده و در زمان نیاز قابلیت تنظیم مجدد یا تعمیر آن‌ها وجود داشته باشد. با استفاده از دریچه بازدید امکان دسترسی به شیرآلات اصلی و دستگاه‌های مرتبط با تنظیم دمای ساختمان وجود داشته و اشخاص تعمیرکار در راحت‌ترین حالت ممکن به انجام سرویس تجهیزات خواهند پرداخت. ایجاد شیارهای ادامه‌دار در گوشه درب دریچه به شکل حرف Z موجب تامین هوای بازگشتی شده و در صورت نیاز امکان ایجاد این شیارهای زیبا در دو سمت درب نیز وجود دارد.

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

دریچه بازدید فن کویل ساده دارای دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی است و در دومدلِ لولایی و وزنه‌ای تولید می‌شود. دربِ دریچه بازدید فن کویل ساده،به صورت یک ورقِ صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است و در این دریچه امکانِ ترددِ هوا از بیرون به سمتِ داخلِ محفظه‌ی فن کویل نیست. دربِ دریچه بازدید فن کویل ساده لولایی به وسیله لولا به قسمتِ فریم متصل می گردد و به وسیله قفل زیمنسی، درب ، باز و بسته می‌گردد، اما در مدلِ وزنه ای درب به صورت کامل از فریم جدا شده و بعداز مراحلِ بازدید و تعمیرِ فن کویل در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می‌شود.

برخی از نمونه کار دریچه فن کویل تهویه سان

این شیارهای پرّهZبه صورت موازی در یک یا دوطرفِ دربِ دریچه بازدید قرار گرفته و با فضای ایجاد شده در میان پرّه ها،دستگاههایی که نیاز به هوای برگشتِ بیشتری از محیط دارند به طور کامل از هوای برگشت تغذیه می شوند. درب دریچه بازدید فنکویل پرّه Zاز جنس ورق آلومینیوم و خودِ پرّه هایZ از جنس پروفیل آلومینیوم است. سطح بدنه دریچه بازدید فنکویل پرّهZبا رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در رنگهای دلخواه از قبیل سفید،کرم،قهوه ای و… پوشش داده می‌گردد.

  • برای اینکه دریچه های فوق دارای طول عمر بالایی داشته باشند باید از آلومینیوم کوره ای تولید شده خرید دریچه بازدید باشند.
  • در این‌ صورت و با کسب محبوبیت بالاتر قادر خواهند بود تبلیغات بیشتری را از صاحبان کسب و کارها دریافت نموده و درآمد بسیار بیشتری را از آن خود کنند.
  • برای عدم گیر کردنِ درب دریچه بازدید به ساختار داخلی فریم دریچه بازدید باید از هر بُعد از ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید به میزان ۲ میلیمتر کسر کرد تا درب دریچه بازدید به راحتی در محل خود بر روی فریم دریچه بازدید قابل جانمایی باشد.
  • دریچه های بازدید در انواع چفتی یا کابینتی، مدل بندانگشتی و با قفل زیمنسی و از جنس های آلومینیوم با زنگ کوره ای تولید می شود.
  • پس از انجام عملیات رنگ و خروج دریچه بازدید از کوره رنگ برای حفاظت دریچه بازدید در زمان انتقال دریچه بازدید به محل نصب از پوشش های مشمعیی به صورت ضربه گیر استفاده می‌گردد.

همچنین برای ساخت دریچه بازدید فن کویل و داکت اسپلیت نیاز به ابعاد دستگاه اصلی بوده و بر حسب تجهیزات ابعاد دریچه مشخص خواهد شد. از این رو جهت کسب اطلاعات لازم با اشخاص دارای تخصص در این زمینه مشورت لازم را نموده و سپس اقدام به تهیه و نصب آن نمایید. دریچه بازدید فنکویل چوبی، از نظر ماهیت از جنسِ ام دی اف ساخته می‌گردد، بنابراین، هم به لحاظ رنگ و هم به لحاظ مدل، دارای تنوعِ چشمگیری می‌باشد.