صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

تریدرهای حرفهای میتوانند معاملات مارجین را در اکسچنجهای کوینکس انجام اکسچنج کوینکس coinex دهند. صرافی کوینکس برای معاملات مارجین بیت کوین ضریب ده برابری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، و برای سایر رمزها نیز امکان دریافت ضریب ۳ تا ۴ برابری وجود دارد. در این نوشته خواندیم که صرافی کوینکس چیست و چه مزایایی دارد. پروژه او وی آر چیست و چه کاربردی دارد؟ در این میان صرافی کوینکس با داشتن طیف گسترده ای از رمزارزها رتبه خوبی در میان کاربران دارد. پس از ثبت نام در کوینکس بایستی وارد حساب خود شده تا مراحل احراز هویت دومرحله ای خود را تکمیل کنید. اول اینکه: وقتی این مراحل را سپری کردید، گوگل عبارت (Com) را به همراه نشانی صندوق پستی موجود در اطلاعات احراز هویتی شما نمایش خواهد داد.

انجام معامله در این صرافی، پایدار و ایمن است. این صرافی، سیستمهای معاملاتی اختصاصی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. سرویسهای صرافی کوینکس به دلیل بهروزرسانی سیستمهای معاملاتی این صرافی روز سهشنبه از دسترس خارج میشوند. همچنین لازم به ذکر است که چنانچه در هنگام ثبت نام در کوینکس از کد m7zty در بخش ریفرال استفاده کنید می توانید از تخفیف ۳۰٪ کارمزد معاملاتی بهره مند شوید. پیش از اینکه به آموزش ثبت نام در کوینکس بپردازیم، لازم است بدانید که در این صرافی نیازی به استفاده از vpn یا vps ندارید. همان طور که در مقاله « آموزش ثبت نام در بایننس » گفتیم، یکی از راههای ثبت نام در صرافی بایننس استفاده از vps ( vpn های با آی پی ثابت ) است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش ثبت نام در کوینکس بپردازیم؛ کوینکس صرافی ارز دیجیتالی است که کابران ایرانی را تحریم نکرده و ایرانیان می توانند بدون نیاز به vps در این صرافی اقدام به ساخت حساب کاربری و ترید نمایند.

هزینه برداشت CoinEx به ازای هر برداشت BTC، 0.00021 BTC است. یعنی هر زمان که قیمت تزوس به 3.0136 تتر رسید، کل موجودی تزوس فروخته شود. برای شروع، ابتدا باید مقدار دارایی را که می خواهید در معاملات فیوچرز استفاده کنید، به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید. امنیت: بستر امنی که این صرافی در نظر گرفته است با استفاده از پروتکل های مختلف و سیستم امنیتی full dimension protection خیال کاربران را از بابت امنیت کوینکس راحت کرده است. رابط کاربری ساده: مهم ترین نکته برای استفاده از فضای یک پلتفرم سادگی و کارایی فضای آن است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در پلتفرم خود پر کنید.

قبل از هرگونه اقدام به سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید. در «Coinex» میتوانید از طریق کارتهای بانکی بینالمللی، ارزهای دیجیتال خود را معامله کنید. شما برای سرمایهگذاری در ارزهای دیجیتال باید به یک صرافی بزرگ و امن اعتماد کنید و خرید و فروش رمز ارز را آغاز نمایید. روش های پرداخت: اینکه بتوانید توسط ویزاکارتو مسترکارت پرداخت های خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است. بنابراین باید این موضوع را به عنوان یک روش کسب درآمد تلقی کنید. کسانی که تجربه همکاری با کوینکس و استفاده از خدمات این صرافی را دارند، دائماً باید اخبار را دنبال نمایند تا در صورت بروز هر مشکل خیلی زود برای اقدامات لازم وارد عمل شوند. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای استفاده از این صرافی نیازمند ثبت نام در آن هستید که در ادامه، به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از توکن CET کارمزد را تا نصف کاهش دهید و به 0.05 برسانید. اپلیکیشن موبایل: علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشن های همراهی که دارد نیز کار را برای کاربران ساده کرده است. همانطور که می بینید فقط 4 سال از تاسیس این صرافی گذشته است و با توجه به گذشت این مدت کوتاه، کوینکس مجموعه ای از نخبه ترین و حرفه ای ترین نیروها را گرد هم آورده که امکانات فوق العاده ای را نیز در اختیار کاربران می گذارند. معاملات لورج: از ژوئن 2019 صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است.