شارژ کارتریج hp نمایندگی اچ پی نمایندگی HP

اگر بعد از فشردن دکمه ok ارور از بین رفته و پرینتر پرینت می‌گیرد، مشکلی وجود نداشته و می‌توانید به راحتی از کارتریج استفاده کنید. یکی از نشانه‌های ظاهری چیپستی که نیاز به تعویض دارد، وجود سوختگی روی آن است. بسیاری از متخصصان برای اینکه هزینه اضافی از مشتری نگیرند، این قطعه را تعویض نمی‌کنند. مشکلی که اغلب کاربران پرینتر با آن مواجه خواهند شد، کمرنگ پرینت گرفتن پرینتر بعد از شارژ کارتریج است. اگر بعد از شارژ کارتریج با این مشکل مواجه شدید، باید بدانید تونر ریخته شده درون کارتریج، از کیفیت کافی برخوردار نیست، یا مقدار آن بسیار کم است.

به همین سبب در کارتریج های پرینترهای جوهر افشان از رنگ مایع استفاده می کنند. شما در دوره آموزش شارژ کارتریج نحوه شارژ کارتریج پرینتر های جوهر افشان را به طور کامل خواهید آموخت. همانطور که اشاره کردیم پرینترها یا از نوع جوهر افشان هستند یا از شارژ کارتریج جوهر افشان در کرج نوع لیزری. البته پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان جدیدتر هستند. بنابراین بدیهی است که قیمت بالاتری نسبت به پرینترهای جوهر افشان داشته باشند اما جالب است بدانید که قیمت کارتریج پرینترهای جوهر افشان نسبت به لیزری بیشتر است.

شارژ کارتریج hp نمایندگی اچ پی نمایندگی HP

از طرفی دیگر ، اگر روی برگه های چاپ شده، خطوط رنگی یا سفید و نیمه مشاهده می کنید به معنای تمام شدن تونر یا جوهر می باشد. کارتریج مصرفی پرینتر hp 401 از نوع کارتریج تونر HP 80A می باشد که این نوع کارتریج به راحتی و با هزینه کم قابل شارژ می باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن کارتریج بهتر است شارژ کردن آن توسط افراد متخصص و مراکز معتبر صورت گیرد. اگر شارژ کارتریج این پرینتر به صورت اصولی انجام شود ، قادر است حدود 2700 برگه با کیفیت بالا را چاپ کند.

نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج hp. نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج hp. تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی کارتریج های حرارتی در مرکز شارژ کارتریج hp. با این حال معمولا پس از شارژ کارتریج hp، ظرفیت آن حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ برگ کاهش پیدا می کند.

چاپگر های جوهرافشان با پاشیدن قطرات جوهر بر روی کاغذ، به کمک منافذ ریزی که در هد وجود داشته؛ سبب ایجاد تصاویر با کیفیت رنگی و سیاه و سفید خواهد شد. پرینتر های جوهرافشان، سه رنگ اصلی داشته که عبارتند از آبی، قرمز و زرد؛ که علاوه بر آن ها یک رنگ سیاه نیز وجود داشته که از آن به منظور تولید تصاویر با رنگ مشکی استفاده می کنند. بعضی از چاپگر های جوهرافشان، از ترکیب سه رنگ اصلی، یعنی رنگ مرکبی مشکی را به وجود آورده اند؛ که برای نوشتن متن مناسب نیست! از این رو شارژ کارتریج canon باید توسط متخصصینی انجام شود که از تجربه لازم در این زمینه برخوردار هستند.

  • شما میتوانید برای بهترین نتیجه در شارژ کارتریج های لیزری خود با بهترین کیفیت و قیمت با شرکت پردیس چاپگر باران در تماس باشید.
  • ممکن است از تونری استفاده شود که باعث افت کیفیت چاپ شود یا از تونری استفاده شود که متوجه شفافیت و سیاهی آن شوید.
  • در این مرحله درپوش جانبی را در سر جای خود قرار داده و پیچ آن را بندید.
  • ما به دلیل استفاده از دستگاه شارژ کارتریج پیشرفته و کمک به سلامت جسمی مشتریان شارژ کارتریج در محل انجام نمی‌دهیم.
  • برای مثال هرچه تعداد رنگ‌ها بیشتر باشد، هزینه شارژ کارتریج بیشتر خواهد شد.
  • معمولا برای شارژ کارتریج باید قیف دستگاه را با تونر جدید پر کرد.

و بایستی به هیچ عنوان تماسی با قسمت‌های جوهری نوار کارتریج یا قسمت هد چاپ نداشته باشد. بهتر است بدانید تنها دلیل خیس کردن این نوار باریک، مرطوب نگه‌ داشتن داخل کیسه‌ی پلاستیکی است. مشخصه ی گویا برای تشخیص این گونه از کارتریج ها، این است بر روی کاست کارتریج هیچ نام و نشانی قید نشده و تنها بر روی آن یک لیبل وجود دارد که آن لیبل نیز در ایران چسبانده شده است!