سه بعدی و متحرک سازی با فتوشاپ ✔️ + آموزش ساخت انیمیشن و گیف متحرک

سپس حالت لایه BG Texture 02 را به Screen عوض کرده و اندازه آن را بسته نیاز تغییر دهید. بافت Glitter Bokeh را روی لایه Gradient Fill قرار دهید و اندازه آن را بسته به نیاز تغییر دهید. برای یادگیری اصولی آن با استفاده از این بسته آموزشی حدود ۱ ماه زمان کافی است. لایه های هر سه شکل رو انتخاب کنید و با کشیدن این شکل ها روی آیکن Create s New Layer از صفحه Layers، اون ها رو Duplicate کنین. روی آیکون Create new fill or adjustment layer در انتهای پنل Layers کلیک و گزینه Selective Color را انتخاب کنید. مجددا در قسمت زیر پنل لایه ها بر روی آیکون Create New Fill or Adjustment Layer کلیک نمائید.

بدین منظور از منوی Window گزینه Layers را تیک بزنید و یا دکمه F7 صفحهکلید را فشار دهید. 2. REVOLVE را تایپ کرده و ENTER را فشار دهید. تصویر hybrid3 را از پک Salomdi hybrid c4d روی لایه Glitter BG قرار دهید و نام آن را به BG Texture 01 عوض کنید. نقاشی سهبعدی بر روی چه نوع سطحی اجرا میشود؟ محیط پیرامون. جنس سطحی که کار روی آن اجرا میشود. یا به طور سادهتر توانایی پیاده کردن طرح دگرگون روی سطوح مختلف. نقاشی سه بعدی راهکاری بسیار جذاب و جالب برای منتقل کردن محتوا به مخاطب است. همچنین اثر اجرا شده روی سطح زمین شگفتی بیشتری برای مخاطب دارد. هنرمندان نقاشی سه بعدی با استفاده از توهم بصری و تصاویر دگرگون فضای جالبی را برای مخاطب ایجاد میکنند.

او چند سالی است که سبک خود را تغییر داده است و بیشتر به نقاشی های سه بعدی از حیوانات روی آورده است. پنل 3D تمام اجزای یک صحنه سه بعدی را دربردارد، و وقتی که شما روی اسم یکی از آنها کلیک میکنید، قادر خواهید بود که به تنظیمات آن در پنل Properties دسترسی داشته باشید. در اینجا می توانید فریم های انیمیشن را با دقتی که می خواهید اضافه و ویرایش کنید. در نتیجه با استفاده از این نرم افزار عملکردها مختلفی انجام میشود و از استفاده از چند نرمافزار مختلف بینیاز خواهید شد. نقاشی سهبعدی امکان اجرای همزمان و پیوسته روی چند سطح را دارد.

بیشتر هنرمندان به علت خاص بودن سطح زمین، و زاویهای که با بیننده دارد از سطح زمین استفاده میکنند. بر همین مبنا که اصلیترین هدف نقاشی ۳ بعدی است باید طرحی بکشیم که در زاویهای خاص به صورت درست دیده شود. یک مستطیل درست کنید و برای بدست آوردن استوانه از دستور REVOLVE استفاده کنید. در این تکنیک هنرمند ابتدا طرح خود را در حالت درست طراحی میکند. طراحی سه بعدی در هر زمینه، نرم افزارهای مختص به خود را دارد اما از پرطرفدارترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی میتوان به 3Dmax اشاره داشت؛ در واقع با توجه به اینکه نرم افزارهای متعددی در زمینه طراحی سه بعدی وجود دارند برای سفارش طرح خود ابتدا بهتر است پیش از هر چیز نگاهی به نرم افزارهای روز دنیا در زمینه کسب و کار خود داشته باشید؛ توجه به چندین مسئلهای به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به مجموعهای که قصد همکاری با آن را دارید؛ اطمینان کنید. ابتدا از نوار ابزار move را انتخاب کنید و یا کلید v کیبورد را فشار دهید. حالا به منوی Edit رفته و در قسمت Transform path گزینه Perspective را فعال کنید. به منوی File بروید و Open را بزنید تا مجموعه فایل وکتور رایگان با فرمت EPS از الگوی یکپارچه گل دار را باز کنید.

برگه Front Inflation Material را از اولین مش Front Piping انتخاب کنید، روی آیکون تکسچر Diffuse کلیک کرده و Remove Texture را انتخاب کنید. اگر اینطور نشد، روی آیکون تکسچر Bump کلیک کرده و Edit Texture را انتخاب کنید. نمیتوانیم بگوییم اگر رنگها خوب و شفاف باشند یک نقاشی عالی داریم. یا حتی نمیتوانیم بگوییم اگر تکنیک سه بعدی به درستی اجرا شده باشد یک نقاشی عالی میشود. حالا اگر چنین طرحی متغیرهای دیگر را داشته باشد تبدیل به یک اثر شاخص میشود. دستمزد هنرمندان شاخص این حوزه بسیار متغیر است. دستمزد هنرمندان پیشتاز در این حوزه مانند Leon Keer ،Tracy Lee Stum ، Kurt Wenner ، Julian Beeveبرای هر پروژه متغیر بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار است. بنابراین نمی توان این نرم افزار را با نرم افزاری مانند زی براش مقایسه کرد.

برای تجربهی افکت برجسته بینی stereoscopic ، از یک عینک سه بعدی قرمز و آبی استفاده کنید تا این ترفند باحال را سایت 3dmark در عمل ببینید. بنابراین با استفاده از این ابزار (قالبهای کنترلی)، نگرانی متقاضی جراحی بینی بر طرف خواهد شد که جراح چگونه میتواند به فرم ایده آل و طراحی شده برسد. روی لایه ای که در پایین لایه اصلی قرار دارد کلیک کنید و سپس با اسکرول کردن به طرف پایین بروید و کلید Shift را پایین نگه داشته و روی لایه ای که در بالای لایه Background قرار دارد کلیک کنید. می بینید که یک کپی از لایه Background ایجاد شده است و نام آن به صورت خودکار Layer1 قرار داده شده و در بالای لایه Background قرار گرفته است. اما در این تکنیک توانایی رنگ آمیزی و طراحی در فضای پرسپکتیوی کمک میکند که یک نقاشی ایدهآل را داشته باشیم. سپس کارش را گسترش داد. سپس با استفاده از سایه آن طرح را روی سطح مورد نظر خود منتقل میکنند. اصل تکنیک نقاشی سهبعدی شامل توانایی پیاده سازی طراحی دگرگون روی سطوح است. نقاشی های سه بعدی روی بوم یا کاغذ را به راحتی میتوان با این روش پیاده کرد. اثر سه بعدی روی چند سطح!

دقت کنید ساده بودن به این معنی نیست که حتماً حالت سه بعدی هم به همین سادگی به وجود میآید. اما اگر کمی دقت کرده باشید وقتی در تصویری در فتوشاپ زوم میکنید با افت کیفیت مواجه میشوید. اگر ابزار کافی برای این کار نداشته باشد خودش با رفتن به زاویه دید، این کار را میکند. سپس شروع به نقاشی کردن طرح در همان زاویه میکند. سپس یک نمونه رنگ متفاوت از رنگ لایه A را برای لایه B انتخاب می کنیم و با راست کلیک کردن بر روی مستطیل، گزینه Flip Horizontal را انتخاب می کنیم تا قرینه ی مستطیل اول (A) شود. ولی برای بهترین دیده شدن این افکت، بر روی لایه جدید ادغام شده کلیک و از Add a Layer style در پایین پنل گزینه Gradient Overlay را انتخاب کنید. دنیاهای عظیم در بازی ها ایجاد کنید. به طور گسترده از نرم افزار 3D MODELING، در صنایع مختلف برای تجسم، شبیه سازی و ارائه طرح های گرافیکی (ایجاد مدل های سه بعدی) استفاده می شود. با مطالعه این مقاله ما امیدواریم که به شما کمک کرده باشیم تا بهترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی معماری، ساختمان و صنعتی را پیدا کرده باشید.

نرم افزار های حوزه های طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی زیادی وجود دارند که ما در این مقاله به مهم ترین و پر کاربرد ترین آنها اشاره کردیم. ضمناً مدلهای آماده و آموزشهای زیادی بهصورت آماده برای آن در بازار وجود دارد و یادگیری آن را به همه شما توصیه میکنیم. همین موضوع باعث میشود زمان زیادی صرف طراحی اثر شود. نمونه سازی سریع اولیه جهت بررسی نمونه واقعی طراحی شده قبل از صرف هزینه قالبسازی . با بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم که بیشتر آرتیستها از روش چشمی و شابلون استفاده میکنند. در ادامه لایههای شکلی را به لایههای 3D تبدیل کردیم و تنظیماتشان را تغییر دادیم. این موضوع را در قسمت تاریخچه نقاشی سه بعدی به صورت مفصل توضیح دادیم. ورا یکی از آرتیستهای نقاشی سه بعدی اهل ایتالیا است. ویکتور اسپلش جزو نقاشان دیواری سه بعدی اهل روسیه است. این زوج هنری اهل مکزیک بیشتر آثار خود را با هم طراحی و اجرا میکنند.

این تسکها عمدتا به ترسیم اشکال سه بعدی پرداخته و آنها را مدلهایی تبدیل میکنند که بتوان در نمایش گرافیکی یا نمایش یک شی از آنها استفاده کرد. تمامی تکنیکهای نقاشی سه بعدی در نهایت تبدیل میشوند به یک تصویر دگرگون که از قوائد هندسی پیروی میکند. در مجموع تکنیکهای پیاده کردن نقاشی سه بعدی را به ۵ روش میتوان تقسیم کرد. او از کودکی به نقاشی کردن علاقهمند بود. تریسی لی استام هنرمند آمریکایی در زمان کودکی به محض اینکه توانست مداد در دستانش بگیرد شروع به کشیدن نقاشی کرد. آن چیزی که باعث شاخص شدن اثر میشود، ایده هنرمند برای اجرا، سبک هنری و اجرای دقیق تکنیک طراحی دگرگون روی سطح است. طرح خود را با استفاده از الگوهایی که به دست آورده بر روی صفحه شطرنجی آماده میکند. اکنون که با روش طراحی، نورپردازی و رندرگیری صحنههای سه بعدی در فتوشاپ آشنا شدیم، نوبت آن فرا رسیده که با روش ایجاد تغییر در این صحنهها خارج از تنظیمات سه بعدی و با استفاده از لایههای اصلاحی (Adjustment) نیز آشنا شویم. در این لحظه کار به اتمام رسیده است، و در نهایت توجه شما را به تصویر نهایی جلب می نمایم.

در کنار حرفه ای بودن عملکرد این نرم افزار یادگیری آن اصلا سخت و زمان بر نیست اما حرفهای شدن و خلق صحنههای با کیفیت و بی نظیر نیازمند پشتکار و تمرین بسیار زیادی است. سابقه فعالیت آرتیست و نمونه آثاری که خلق کرده. ایده آل با اتکا بر بیست سال تجربه طراحی و ساخت قطعات و ماشین آلات صنعتی اکنون با بهره مندی از روزآمدترین تکنولوژیهای موجود به مانند پلی قطعات اسکن شده را با ابداعات و ویرایشات کامپیوتری در هم آمیخته و در جهت خلق اجسام بدیع به واقعیتی ملموس مبدل می نماید . اغلب و بسته به قالب مدلی که شما قصد رسیدن به آن را دارید، اشیاء موجود در دنیای واقعی از طریق یک دستگاه اسکنر سه بعدی وارد نرم افزار شده و با استفاده از آن مدل نهایی طراحی میشود. حالت Blend این لایه را روی Screen قرار داده و اندازه آن را بسته به نیاز تغییر دهید. یعنی اول طرح را به صورت دگرگون شده در ابعاد کوچک طراحی میکنند و سپس روی زمین اجرا میکنند. این دوره آموزشی رایگان است و میتوانید روش چشمی را در ابعاد کوچک یاد بگیرید.

هنگامی که کار طراحی به اتمام رسید نسبت به فضای آشپزخانه شما 3 تا 5 تصویر بر حسب نیاز با کیفیت بسیار عالی برای شما در واتساپ یا تلگرام ارسال خواهد شد. نقاشی را به نحوی پیاده کند که تمام این تکه های تصویر از زاویه خاص سه بعدی دیده شوند. زاویه را روی 105 درجه و مقیاس (Scale) را روی عدد 250 تنظیم کنید. این روش، تکنیک قدیمیتری است که در آن تصویر را روی ورق شفاف پیاده میکنند. تصویر برجسته سه بعدی Anaglyph تصویری است که شامل دو تصویر رنگی مختلف برای هر چشم با استفاده از فیلترهای معمولا قرمز و فیروزهای است. او در نمایشگاه های مختلف در سراسر جهان شرکت کرده است. این موزه کاملترین موزه خطای دید در جهان است. این موزه ها به خاطر جذابیتشان هر روز در حال گسترش هستند. در سال ۲۰۱۸ موفق به طراحی و ساخت موزه خطای دید و سه بعدی در تهران شد. سطوحی که نقاشی ۳ بعدی روی آن اجرا میشود محدودیتی ندارد. ولی کلمه پوستر برای اثری که روی زمین نصب شده کمی بی معنی است. کلمه «GOLD» را با استفاده از فونت Anton تایپ کنید. برای اینکار کلمه Union را در خط فرمان تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

به عبارت ساده تر یعنی ساده تصویر را روی سطح مورد نظر میاندازد. در نهایت یکی از روشها یا تکنیکهای پیاده سازی نقاشی سه بعدی است که کمک میکند طرح را روی سطح پیاده کنید. یادگیری تکنیکهای طراحی دگرگون میتواند برای همه مفید باشد. توسط مهندسین و همچنین طراحان گرافیکی و صنعتی و محیطی استفاده میشود این برنامه دارای ویدیوهای آنلاینی است که میتواند شمارا با چگونگی شروع برنامه و اصول اصلی این برنامه آشنا کند. با استفاده از دریچه دوربین نقاشی خودشان را مدام چک میکنند که از طرح اصلی پیروی کرده باشند. 13- آیا می توان طراحی را با رنگ های متفاوت درخواست کرد؟ در این مقاله، ما به شما نحوه ی ایجاد دکمه 3D با استفاده از فتوشاپ را همراه با تصویر به شما نشان خواهیم داد. از طرفی تکمیل کردن تصویر و کشیدن خطوط در امتداد هم در این سطوح کار بسیار دشواری است. البته همه چیز تکنیک پیاده کردن طرح نیست. درجه اعتبار مشتریانی که داشته و صد البته کیفیت آثار او در دستمزد او تاثیرگذار است. البته اینطور نیست که فضای دگرگون سهبعدی به طور مستقیم در تمامی هنرها استفاده شود.