راه های افزایش راندمان دیزل ژنراتور

راه های افزایش راندمان دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور دارای انرژی بالاتر از بقیه هستند. شما نیز می توانید اقدامات خاصی را برای افزایش اثربخشی گاز و کاهش اثرات زیست محیطی دیزل ژنراتور های انرژی خود انجام دهید.

 

 

علاوه بر عناصر محدود کننده، عناصر محیطی نیز بر روی آن اثر می گذارند که باعث هدر رفتن برق می شود. به عنوان مثال، این قدرت به اشتباه به ارتفاع نسبت داده می شود.

 

بهترین بهره وری گاز را از دیزل ژنراتور دریافت کنید

دیزل ژنراتور های انرژی الکتریکی به بخشی ضروری از جامعه معاصر تبدیل شده اند. از ساختمان‌های مسکونی و مجتمع‌ها تا خدمات صنعتی، معادل وب‌سایت‌های توسعه، بیمارستان‌ها و مؤسسات دانشگاهی – بسیاری از مؤسسات امروزی از دیزل ژنراتور‌ها برای تأمین انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند.

به نظر نمی رسد که آنها همیشه بهترین انتخاب برای مصرف گاز یا از نظر محیطی خوشایند باشند، با این حال مراحل مختلفی برای تقویت آنها وجود دارد.

صرف نظر از انتخاب گسترده دیزل ژنراتور های موجود در بازار، دیزل ژنراتور های دیزلی شهرت زیادی به دست آورده اند. این به دلیل کارایی بهبود یافته و قابلیت اطمینان باشکوه آنها است.

 

– افت انرژی و تخفیف بازده دیزل ژنراتور منتسب به ارتفاع

هرچه پیک بالای گجت باشد، استرس هوا کاهش می یابد و تنش هوا کاهش می یابد و هوای بسیار کمتری به موتور وارد می شود.

 

بنابراین می توان خروجی موتور را کاهش داد، با این حال توربوشارژرها تنش هوا را که در ارتفاعات افزایش یافته کاهش می یابد، جبران می کنند.

 

موضوع لحظه ای که باعث افزایش کارایی دیزل ژنراتور می شود، افت تاسیسات در نتیجه بهبود دمای هوا است.

 

– کمبود انرژی موتور دیزل ژنراتور ناشی از دمای هوا

 

افزایش کارایی دیزل ژنراتور های دیزلی

 

هنگامی که دمای هوا افزایش می یابد، هوا منبسط می شود و پس از آن مقدار آن افزایش می یابد و جرم حجمی کمی دارد.

در این بین، زمانی که موتور در حال تنفس است، هوای بسیار کمتری وارد محفظه احتراق سیلندر موتور دیزل می شود و اثر حجمی کاهش می یابد.

انرژی موتور به اندازه 29 درجه سانتیگراد در فضای تنظیم شده تغییر نمی کند. پس از آن، از کولرهای هوا (اینترکولر و پس کولر) استفاده می کنید. در مدل‌های جدید دیزل، کار در دمای بیش از حد برای جلوگیری از ریزش انرژی واحد دیزل مفید است.

سومین موضوعی که می‌تواند کارایی دیزل ژنراتور‌های دیزلی را با مشاهده آن بهبود بخشد، عدم اتلاف انرژی ناشی از رطوبت است.

 

– تخفیف اثربخشی دیزل ژنراتور ناشی از رطوبت هوا

 

چه رطوبت بیش از حد بیش از حد باشد و افزایش یابد، انرژی موتور و راندمان دیزل ژنراتور کاهش می یابد، به عنوان مثال، در طول باران یا مه غلیظ، امکانات موتور دیزل را می توان تا 6٪ کاهش داد. ، که قادر به راه اندازی است می توان اثربخشی را کاهش داد.

با این حال، اگر بتوانید این اشکال را برطرف کنید، کارایی ابزار را بهبود می بخشد.

 

عناصر مختلف موثر بر کارایی موتور ژنراتور

عناصر مختلفی وجود دارد که ممکن است با افزایش کارایی دیزل ژنراتور‌های دیزل از بین بروند. چند مورد از این عناصر عبارتند از:

– کاهش ارزش حرارتی گاز معادل (گاز اکتان کم)

– نداشتن مدرک دیپلم روغن روانکاری مناسب،

– مشکل در سیستم خنک کننده (عدم اثربخشی حرارتی)،

– قطعات یدکی ناقص و اتصال آنها به موتور و …

همه این عناصر می توانند کارایی و انرژی موتور را کاهش دهند و انرژی را کاهش دهند.

 

تاثیر موتور ژنراتور بر راندمان دیزل

دیزل ژنراتور‌های موتور دیزلی نیز می‌توانند بر راندمان دیزل ژنراتور‌های دیزلی تأثیر بگذارند، زیرا با توسعه تخصص، تولیدکنندگان دیزل ژنراتور‌های موتور دیزلی سعی کرده‌اند از این دیزل ژنراتور‌ها در ساختمان‌های کوچک استفاده کنند و با کاهش وزن، کارایی آن‌ها را بهبود بخشند.

چندی پیش، تولیدکنندگان این دیزل‌ها از عناصری معادل کاهش وزن و اندازه‌گیری موتور برای افزایش کارایی دیزل ژنراتور استفاده می‌کردند تا موتور ژنراتور با کیفیت عالی ساخته شود و بازدهی درست و خوبی را راه‌اندازی کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد ابعاد و ابعاد دیزل ژنراتور های دیزل، اطلاعات کاملی را در مقاله ابعاد و اندازه گیری دیزل ژنراتور های دیزل در وب سایت ضراب خواهید یافت.

 

 

– موتور ژنراتور بر نحوه عملکرد آن تأثیر می گذارد.

 

موتور دیزل ژنراتور می تواند در بسیاری از روش ها به عنوان یک تکنیک بی طرفانه از دیزل ژنراتور های دیزل بر کارایی آن تأثیر بگذارد.

 

یک موتور دیزل بی طرفانه نباید به دیزل ژنراتور های مختلف یا برنامه ها و عملکردهای مختلف مرتبط باشد و مانند یک واحد مجزا، تمام باری را که دریافت می کند ارائه می کند.

به عنوان مثال، یکی از بسیاری از مسائلی که ممکن است در مورد آن صحبت شود، دیزل ژنراتور های اضطراری یا مجموعه ای از دیزل ژنراتور های دیزلی است که ممکن است حمل شوند.

دیزل ژنراتور‌های دیزلی با عملکرد بی‌طرف با سیستمی تجهیز می‌شوند که در آن دیزل ژنراتور‌ها تنها منبع انرژی آن‌ها هستند و هیچ منبع الکتریکی ندارند.

 

یکی از نمونه های متعددی که بر کارایی و کارایی دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد، شکل موازی این گجت است.

در این مورد، زمانی که Enter درخواست بارگیری می‌کند، اما جامعه نمی‌تواند بار ارائه کند،

 

یک دیزل ژنراتور را می توان به صورت موازی با شبکه استفاده کرد.

دیزل ژنراتور‌ها در هر زمانی که به صورت موازی هستند می‌توانند کار کنند، و پس از از کار افتادن، با این وجود از شبکه برای کشف سرعت و ولتاژ ژنراتور استفاده می‌کنند.

 

چگونه می توانیم خروجی موتور دیزل خود را بهبود بخشیم؟

در اینجا چند پیشنهاد برای کمک به بهبود بهره وری دیزل شما ذکر شده است:

– از قطعات گازوئیل استفاده کنید.

تیونرهای دیزل را در نظر بگیرید.

– فیلترهای هوای کارآمد و ورودی هوای سرد را تنظیم کنید.

– سیستم اگزوز را تقویت کنید.

از کیت های حذف DPF، DEF و EGR استفاده کنید.

– انژکتورهای گازوئیلی خود را تقویت کنید.

– یک توربوشارژر راه اندازی کنید.

– تنظیم مشترک موتور دیزل را برنامه ریزی کنید.

چگونه میتوانیم بهترین عملکرد دیزل ژنراتور را داشته باشیم؟

 

دیزل ژنراتور های دیزل می توانند حداقل 15000 ساعت تا حداکثر 50000 ساعت زودتر از زمانی که باید سرویس شوند کار کنند. در نهایت، طول عمر مفید هر ژنراتوری که به صورت جداگانه کار می کند به عناصری معادل ابعاد ژنراتور و شیوه های نگهداری پیشگیرانه بستگی دارد.

 

نتیجه

مشتریان گران قیمت دیزل ژنراتور های دیزلی خود را با بهترین کیفیت و ارزش از شرکت ضراب تهیه می کنند و با رعایت فاکتورهای ذکر شده کارایی دیزل ژنراتور خود را بهبود می بخشند.

آنها علاوه بر این با پیروی از پیشنهادات امنیتی از آنها مراقبت خواهند کرد.