خدمات پشتیبانی شبکه ️ قیمت پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه

پشتیبانی و نگهداری خدمات شبکه های کامپیوتری،همان نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری می باشد که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی های کامپیوتر هم شامل این خدمات میشود. این حرفه در دنیای امروزی یک شغل بسیار مهم و پر اهمیت محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه های کامپیوتری سرو کار دارد و اگر در کوتاهترین زمان خدمات پشتیبانی شبکه به خوبی ارئه نشود خسارت زیادی ایجاد خواهد شد. شرکت هوشمندنت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه درسراسر ایران این موضوع را خیلی خوب ارائه داده است و تلاش خود را برای ارائه خدمات متمایز و مشاوره های به موقع از مشکلات کامپیوتری و شبکه کرده است. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم.

شرکت پشتیبانی شبکه کامپیوتری اعتماد شبکه پرهام ارائه دهنده خدمات شبکه،در ایران و تهران و منطقه جردن، و تامین تجهیزات شبکه ازقبل کابل شبکه ، فیبر نوری ، کیستون شبکه و …. مفتخر است با تجربه ده ساله خود تمامی خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را به بهترین نحو ممکن ارائه و پشتیبانی می کند.در ادامه با خدماتارائه شده توسط ما بیشتر آشنا شوید. پیمایش در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر فناوری امروزی می‌تواند گیج‌کننده، پیچیده و طاقت‌فرسا باشد. از پشتیبانی فنی گرفته تا خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، ما راه حلی کامل و جامع برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما ارائه می دهیم. خدمات فناوری اطلاعات ما برای کمک به افزایش بهره وری و کارایی شما طراحی شده است و راه حل های پیشرفته ای را ارائه می دهد که با رشد شرکت شما مقیاس می پذیرد. ما سیستم‌های موجود شما را بررسی می‌کنیم تا راه‌ هایی برای افزایش بهره‌ وری، کاهش زمان خرابی و صرفه‌ جویی در هزینه کشف کنیم.

خدمات پشتیبانی شبکه ️ قیمت پشتیبانی شبکه پشتیبانی شبکه پایداری شبکه کامپیوتر برای بسیاری از مشاغلی که بر بستر شبکه و اینترنت فعال هستند، ضروری است. به همین منظور برای جلوگیری از مشکلات و قطعی های شبکه باید رویکرد مناسبی را اخذ کرد. استفاده از خدمات پشتیبانی در چنین مواقعی از بروز مشکلات و آسیب ها در آینده جلوگیری می کند. همچنین در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان شبکه به سرعت وارد عمل می شود و مشکلات پیش آمده را به سرعت رفع می کند. دسترسی به یک تیم حرفه ای خدمات شبکه به صورت 24 ساعته برای بسیاری از کسب و کارها منافع بسیاری را به دنبال دارد. در حالی که پشتیبانی شبکه، پشتیبانی سیستم، پشتیبانی از سرور و غیره از نظر فنی چیزهای متفاوتی هستند، بسیاری از ما – از جمله افراد فناوری اطلاعات – از این عبارات به جای یکدیگر استفاده می کنیم.

سوالات متداول پشتیبانی شبکه

کلمه “شبکه” ارتباط با سرورها، دستگاه های ذخیره سازی، سوئیچ ها، دیوارهای آتش، روترها، چاپگرها و رایانه های رومیزی. همچنین ممکن است به مواردی مانند تلفن های هوشمند، تلفن های رومیزی و رایانه های لوحی فکر کنیم. اولین اقدام یکشرکت معتبر این است که توصیف دقیقی از سازمان و تجهیزات فعلی آن دریافت کرده و با توجه به وضعیت موجود و نیاز های کارفرما نسبت به ارائه خدمات بهینه اقدام بپردازد.

  • تلاش می‌کند تا بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، خدمات مشاوره آنلاین، خدمات شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه ، خدمات سخت افزاری و نرم افزاری، پشتیبانی و نگهداری سرورها، خدمات دوربین مداربسته را با قیمتی معقول نگهداری کند و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.
  • انتخاب شرکت مناسب پشتیبان شبکه با پشتیبانی شبکه پارمونت بدون دغدغه به توسعه کسب وکارتان بپردازید.
  • تصور کنید که در سازمان یا شرکتی نیاز به نرم افزار حسابداری، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم VoIP و سیستم اشتراک فایل در شبکه دارید.
  • این داده ها بر اثر عوامل انسانی، ویروس و باج افزار، و مشکلات سخت افزاری در معرض خطر قرار دارند.
  • در خصوص هزینه‌های مرتبط با استخدام نیروی تمام وقت و یا برون سپاری خدمات به یک شرکت آی تی، می‌توان گفت که در نهایت هزینه‌‌ای که برای خدمات به یک شرکت آی تی پرداخت می‌شود در اغلب موارد پایین‌تر و از طرفی سطح کیفی خدمات دریافتی به مراتب بالاتر خواهد بود.
  • مهندسین ما در حوزه طراحی و نصب انواع شبکه های پرسرعت تخصص کامل دارند.

کلیه خدمات دو گروه کاری کارکنان خود سازمان و یا شرکت های شبکه انجام می دهند. اما نکته مهم در این بین اعتماد کردن به یک شرکت متخصص درخدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه است، سابقه شرکت و مدت زمان فعالیت یک شرکت متخصص می تواند در تصمیم گیری شما نقش سازنده ای داشته باشد. تنوع سخت افزارها و نرم افزارهای شبکه مورد استفاده نیازمند دانش بسیاری بالایی برای نگهداری می باشد.

پشتیبانی تلفنی شبکه

در صورت نیاز به حضور متخصص، به سرعت کارشناس شبکه به محل مشتری اعزام می شود. همچنین بازدید دوره ای و بررسی مداوم باعث ارتقای کیفیت شبکه شما می شود. با دریافت چک لیست بازدید دوره ای، مدیریت شبکه و بررسی آن مدون می شود. پشتیبانی شبکه همچنین به معنای حمایت از افرادی است که از تجهیزات شبکه استفاده می کنند. به طور خاص، پشتیبانی شبکه شامل همه چیز از کارهای تعمیر و نگهداری منظم، آزمایش و عیب ‌یابی مشکلات تا طراحی و توسعه ویژگی ‌های جدید برای افزایش خدمات می ‌شود.

دلایل ارجحیت قراداد نگهداری شبکه کامپیوتری ، سیستم های مخابراتی و نظارتی بر موردی

قرارداد پشتیبانی شبکه آی تی پشتیبان طبق تجربه 10 ساله به گونه ای تدوین شده است که نیاز اکثر مجموعه ها را به درستی برطرف می شود، با این حال قرارداد پشتیبانی از سمت مجموعه سرویس گیرنده قابلیت تغییر را نیز دارد. بنابراین با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می‌کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌دهید. شرکت رایان پشتیبان با سابقه‌ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بالغ بر 14 سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه‌های کامپیوتری را ارائه می‌دهد. در ادامه با خدماتی که این شرکت به صورت متمایز از سایر شرکت‌ها انجام می‌دهد، بیشتر آشنا خواهیم شد. هنگام سرقت، سیل، زلزله، آتش سوزی، نفوذ و هک مدیر و رهبر سازمان قطعا در ابتدای بحران با پشتیبان شبکه سازمان تماس گرفته و تیم پشتیبانی را فرا خواهد خواند تا در سریع ترین زمان ممکن به جلوگیری از آسیب بیشتر بپردازند.

در مواردی که مشکل فراتر از تخصص تکنسین پشتیبانی شبکه باشد، او موضوع را برای حل و فصل به سایر تیم های پشتیبانی ارجاع می کند. او همچنین مسئول ارائه پشتیبانی فنی به کارکنان محلی و از راه دور است. خدمات پشتیبانی شبکه مدیریت شده به شرکت ها این امکان را می دهد که کارکنان فناوری اطلاعات خود را آزاد کنند تا روی کارهای دیگر پشتیبانی شبکه تمرکز کنند. این امر منجر به کارایی عملیاتی می شود زیرا متخصص خدمات شبکه به تنهایی می تواند سرویس های مورد نیاز را نظارت کند و در صورت نیاز عیب یابی کند. تیم های خدمات پشتیبانی می توانند مسائل شبکه سازمانی را مدیریت کنند. شامل یکپارچه سازی تجهیزات، عیب یابی شبکه، پشتیبانی فنی و تنظیم خط مشی کاری است.