بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

اما کدام لینک ها فالو و کدام نوفالو هستند؟ به طور پیش فرض همه لینک های سطح وب دارای مقدار فالو هستند. اما بعضی از سازندگان سایت ها این مقدار را در بخشی از سایتشان برابر با نوفالو قرار میدهند. مثلا بعضی از وب سایت لینک های داخل کامنت ها را برابر با مقدار نوفالو میکنند.

هرچه بک‌لینک شما در صفحه‌ای پربازدیدتر باشد و کلیک بیشتری بگیرد بازدید ارجاعی وبسایت شما هم طبیعتاً بیشتر خواهد شد. یک سایت جدید بدون داشتن بک لینک های قوی باید خیلی بیشتر برای محتوای خود هزینه نماید. از سوی دیگر، می‌بینید که وب‌سایت‌هایی با اقتدار بالا که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد، پست‌هایی با کیفیت پایین نسبت به رقبا تولید می‌کنند و همچنان در صفحه اول گوگل قرار دارند.

راه‌اندازی وبلاگ

ارتباط میان محتوای سایت ها در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. ارتباط میان سایت لینک دهنده و دریافت کننده لینک در سطوح مختلف ممکن است وجود داشته باشد. موتورهای جستجو معمولا بدنبال یک ارتباط کلی میان این دو سایت هستند و ارتباط بین کلیت صفحه لینک دهنده به صفحه دریافت کننده لینک را بررسی می کنند.

حتی باید برخی از بک لینک ها از وب سایت های عمومی گرفته شده باشد تا پروفایل بک لینک شما طبیعی به نظر برسد. مزیت کلی این روش اختصاصی شدن بک لینک ها و همینطور خرید و سفارش بک لینک برای انواع کلمات کلیدی مورد نیاز شما میباشد . اما در مقابل شروع به لینک دهی مقاله شما به مقاله خود می کند تا چنانچه کاربر به اطلاعات بیشتری نیاز داشت محتوای کامل و جامعی را در اختیار فرد قرار دهد. خب حالا این لینک دهی چه سودی دارد ؟ در این حالت گوگل متوجه مقاله مناسب شما خواهد شد و تشخیص می دهد محتوای مناسبی دارد که یک سایت مرتبط، به آن لینک داده است. توجه کنید موضوع سایتی که در آن بک لینک می سازید مرتبط با موضوع سایت شما باشد. اگر در استفاده از گوگل سرچ کنسول تازه وارد هستید، با گزارش Top Linked Pages شروع کنید.

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

این پکیج شامل 45 سایت مناسب و قدیمی با قدرت دامنه مناسب میباشد . درصورتی که قصد امتحان کردن پکیج بک لینک در یک کلمه کلیدی با رقابت متوسط را دارید میتوانید ازین پکیج استفاده کنید. همچنین میتوان برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی وب سایت خود ازین نوع لینک به عنوان تقارن کننده لینک های سایت استفاده نمود.

  • بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد.
  • که شما میتوانید بر اساس موضوع مورد نظر سایت و صفحاتی که قصد خرید بک لینک دارید را مشخص نمایید .
  • همچنین باعث افزایش اعتبار سایت شما در مقابل گوگل میشود که این امر در نهایت فواید زیادی خواهد داشت.
  • زمانی را برای بررسی این قضیه بگذارید که چرا نام شما در سایت‌های آنها نیامده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنید تا یک بک لینک باارزش از آنها دریافت نمایید.
  • پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید.

تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند. این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند. امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند. متاسفانه اگرچه اکثر این وب سایت ها با عشق و علاقه طراحی شده و بنا گردیده اند، اما هرگز به مرحله درآمدزایی نخواهند رسید. چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه بررسی بک لینک سفید عمل نمایند. اما اگر دید اقتصادی دارید، مطمئن باشید که این قضیه از لحاظ اقتصادی منتفی است.

همچنین، بیشتر لینک‌های که فالو نیستند، در ابتدای کار نیز ارزش بالایی ندارند. به طور مثال، لینک‌های حاصل از منابع زیر به صورت nofollow هستند. به بیان ساده، این اعتبار از طریق بک‌لینک به سایت شما انتقال پیدا می‌کند. به همین دلیل، زمانی که بک‌لینک را از سایتی معتبر دریافت می‌کنید، گوگل وزن بیشتری را برای آن در نظر می‌گیرد و این کار سبب افزایش ترافیک ناشی از افزایش بازدید در گوگل خواهد شد. البته گرفتن بک‌لینک با دشواری‌هایی همراه است که در ادامه همین مطلب، راه‌های دریافت بک‌لینک را نیز بیان می‌کنیم. دایرکتوری‌های عمومی لینک وب‌سایت‌های مختلف را جمع‌آوری و آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنند.

بک لینک رایگان فوق‌العاده قدرتمند از انجمن دانشگاه berkeley.edu