بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان [اردیبهشت 1401]

قدرت کارت گرافیک شما مستقیم با نحوه ی اجرای بازی های مد نظر شما در ارتباط است. کارت گرافیک یا پردازشگر گرافیکی (GPU) مهمترین بخش در بین مشخصات فنی لپتاپ گیمینگ است. Micro-Stat international یا به اختصار MSI، یک کمپانی IT چندملیتی تایوانی می باشد که در زمینه ی طراحی، توسعه و عرضه ی قطعات کامپیوتری و محصولات و خدمات مرتبط، فعالیت دارد. شرکت Lenovo Group Limited یا به اختصار لنوو، یک کمپانی تکنولوژی چند ملیتی چینی آمریکایی است. طی مراسم CES سال ۲۰۱۷، شرکت لنوو برند جدیدی به نام Legion (لیجن یا لجیون) را معرفی کرد. ما یک لپتاپ با حداقل 500 گیگابایت SSD یا بزرگتر را توصیه میکنیم، زیرا با توجه به اینکه بازیها هر نسل فضای بیشتری را اشغال میکنند، هرگز نمیتوانید یک SSD خیلی بزرگ در لپتاپ خود داشته باشید. اما نمی توان آن را با سری Legion مقایسه کرد. ی خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو به شما کمک میکنیم تا در سایت بانی نو خرید شگفت انگیزی را تجربه کنید و صاحب بهترین و کاربردیترین لپ تاپ گیمینگ شوید. صفحه نمایش قابلیت مات دارد و بدون حالت لمسی باید از آن استفاده کنید.

این دستگاه علاوه بر سبکی، قدرت زیادی نیز دارد. بر خلاف اکثر محصولات جدید، لپ تاپ مزبور دارای یک وبکم است و از یک نمایشگر 144 هرتزی نیز استفاده میکند. هر چقدر رزولوشن نمایشگر بالاتر باشد مصرف باتری دستگاه نیز بیشتر میشود و به نسبت آن قیمت لپ تاپ افزایش مییابد. ■ کیفیت صدا در لپ تاپ های مخصوص بازی به بهترین شکل ممکن ارائه میشه و شاید یه ساب ووفر هم قرار بدن . که بیشتر برای بودجه های اندک در نظر گرفته شده است و در طراحی آن، هدف اصلی پایین آوردن قیمت تا حد ممکن بوده است. اولین لپ تاپ هایی که از برند Legion در این مراسم معرفی شدند Y520 و Y720 نام داشتند که هر دو به پردازنده ی اینتل و گرافیک انویدیا مجهز شده بودند. یکی از مباحث مهم درباره این لپ تاپ، میزان مقاومت پشت صفحه نمایشگر است که میتواند با کمی فشار دچار اموجاج شود که نیاز به مراقبت و نگهداری با دقت فراوانی دارد.

بلندگوهای پر قدرت لپتاپ گیمینگ لنوو LEGION 5 از سیستم دالبی و هدفون پشتیبانی می کنند. در میان تمامی لپ تاپ مخصوص بازی لنوو یکسری نقاط ضعف و قوت وجود دارد که پیشنهاد میشود اگر جزو کاربرانی هستید که از محصولات این شرکت استفاده میکنید باما در ادامه همراه باشید که قصد داریم محصولات خوبی را برای شما عزیزان معرفی نماییم تابراساس دانش ما بتوانید به محصولات خوب و ارزشمندی دسترسی داشته باشید. همچنین Dell سری دیگری از لپ تاپ های گیمینگ به نام G دارد که دارای مشخصات و قیمت پایین تری می باشند. و دارای ریسپانس تایم بسیار کمی می باشد. لپ تاپ HP Envy x360 (2020) convertible جز پرفروش ترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و دلیل این امر هم قیمت بسیار خوب و مناسب آن است. و از دلایل اصلی این قیمت بالا می توان به طراحی یک پارچه ی بدنه، کیفیت ساخت درجه یک و ظاهر منحصر به فرد آن اشاره نمود.

اما با کاهش تنظیمات کیفیت بازی و با در نظر گرفتن بودجه مناسب مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. بعد از آن شرکت اچ پی لپ تاپ گیمینگ Omen را به بازار ارائه نمود و این لپ تاپ گیمینگ چند سال هست برند محبوب اچ پی را بر سر زبان گیمرها انداخته. ۲۱۶۰ پیکسل دارد. این تلویزیون به طور کلی از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است و کیفیت صوتی و تصویری بسیار عالی را برای شما ارائه میدهد. هم امکانات بسیار خوبی دارد و هم قیمت آن معقول به نظر میرسد. از نظر سخت افزار داخلی نیز Zephrus G15 به پردازنده ی 5900HS شرکت ای ام دی مجهز است. MSI در ساخت کامپیوتر های از پیش سرهم شده و لپ تاپ تجربه ی زیادی دارد. این برند مختص بخشی از سخت افزار ها، کامپیوتر های شخصی و لوازم جانبی بود که برای گیمر ها طراحی شده اند. محصولات تولیدی این شرکت بیشتر به کامپیوتر های گیمینگ محدود شده است.

بهرهگیری از یک پردازنده Core i3 نسل ۱۰، رم ۸GB DDR4، حافظه ۱TB از نوع هارد دیسک در کنار ۱۲۸GB حافظه SSD NVMe، صفحه نمایش مات ۱۵٫۶” HD TN و گرافیک NVIDIA MX130 GDDR5 با ظرفیت ۲GB باعث گردیده تا در این بازه قیمتی بهترین انتخاب برای طراحان باشد. پردازنده گرافیکی دستگاه را کمپانی انویدیا از سری MX130 انتخاب کرده است و ۲ گیگابایت هم مثل سایر دستگاهها از حافظه اختصاصی برخوردار است. ریزر یک کمپانی تکنولوژی چند ملیتی سنگاپوری آمریکایی است که در طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی فعالیت دارد. باتری به کار رفته در این مدل، 4 سلولی است که با توجه به بهینه سازیهای صورت گرفته تقریبا 4 تا 5 ساعت در استفادههای معمول و 2 ساعت هنگام بازیهای سنگین شارژدهی میکند. پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ Intel i5-12500H / i7-12700H و مشخصات گرافیکی آن نیز Nvidia RTX 3070 Ti است. پنل ۱۶ اینچی این لپ تاپ دارای رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است که دارای ریسپانس تایم بسیار پایینی می باشد. در میان تمامی اجزای سخت افزار لپتاپهای گیمینگ، کارت گرافیک و پردازنده اهمیت بسیار بالایی دارند.

از عملکرد خارقالعاده پردازنده Ryzen 7 5800H در کنار گرافیک RTX 3070 گرفته تا نمایشگر 165 هرتزی QHD با پنل IPS که تا حداکثر 500 نیت روشنایی دارد. نمایشگر این مدل همچنان IPS LCD بوده و رزولوشن آن FHD است. ایسوس سعی کرده است با این برند بسیاری از ویژگی ها و عناصر اصلی ROG را با قیمتی پایین تر در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اما قول می دهیم به زودی راهنماهای اختصاصی برای لپ تاپ های بازی Asus TUF و ROG را پست خواهیم کرد. در این بازه لپ تاپ های GF75 Thin 10SCR از شرکت محبوب MSI و Pavilion Gaming 15-DK1095-A شرکت آمریکایی Hp نیز حضور دارند.

اما اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با مانیتور بزرگ هستید، Razer Blade Pro 17 بهترین انتخاب شما خواهد بود. لپ تاپ گیمینگ ریز بلید 15 با مشخصاتی چون پردازنده Core i7، پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1060، رم 16 گیگابایتی قابل ارتقاء به 32 گیگابایت، حافظه هارد 1 ترابایت HDD و 126 گیگابایت SSDتولید و عرضه میشود. یک حافظه ۱ ترابایتی از نوع HDD هم داریم که برای ذخیرهسازی دادههای بیشتر کاربرد دارد. اگر با قیمت بالای ریزر بلید مشکلی ندارید مطمئنا این لپ تاپ های گیمینگ razer blade یکی از بهترین گزینه هاست. همچنین ۶ اسپیکر در این دستگاه تعبیه شده است که صدای با کیفیت و واقع گرایانه ای را تولید می کند.

آیا از درایی خود راضی هستید؟ آیا صفحه لمسی سرعت لپ تاپ را کاهش می دهد؟ آیا میتوان با این قیمت دست به انتخاب تلویزیونهای بالا رده زد و بهترین تلویزیونهای اولترا فورکا خرید؟ تمامی مدلهای لژیون 5 نیز از جمله بهترین لپ تاپهای میان رده محسوب میشوند که با پردازندههای اینتلی و AMD در بازار در دسترسند. آخرین سری از لپ تاپ های گیمینگ این شرکت X17 نام دارد. این لپ تاپ به پردازنده ی نسل ۵ ای ام دی و گرافیک سری ۳۰ انویدیا مجهز است. به همین خاطر برخی از شما دوستان توانایی مالی خرید آن ها را ندارید به همین خاطر بهترین گزینه خرید لپ تاپ استوک مخصوص بازی است که بتوانید به علاقه مندی های خود برسید. علاقه مندان و عاشقان ایسوس که تعداد آنها کم هم نیست. ولی همانطور که میبنید ، لپ تاپ ها دارای ظاهری ظریف هستند و طبیعتا امکان استفاده از فن های زیاد و قطور امکان پذیر نیست و نهایتا در لپ تاپ های گیمینگ از 4 فن و تعدادی لوله های حرارتی برای خنک کردن سیستم استفاده شده است . با مهندس سلطانی مسئول فنی سایت ما از طریق شماره های درج شده در بالای سایت مشاوره بگیرید.

GP65-10SDK بیش از هر چیز از یک طراحی خاص، جنس بدنه عالی و سیستم خنک کننده حرفه ای بهره می برد تا در کنار سخت افزار نسبتا قوی خود، انتخاب مناسبی برای سخت پسندان باشد. یک مزیت بزرگ این لپ تاپ سیستم کولینگ بسیار قوی آن می باشد. ولی به طور کلی باید دنبال سخت افزارهای قوی باشید. خود گیگابایت قدرت یا حافظه داخلی زیادی ارائه نمی کند اما می تواند نیازهای یک دانش آموز را برای یادداشت برداری و یادداشت برداری به طور کامل برآورده کند. یکی از مهمترین مواردی که در لیست راهنمای خرید بهترین لپتاپ گیمینگ میگنجد، حافظه لپتاپ و یا رم میباشد. همچنین 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 میتواند قدرت پردازشی ایدهآلی را به این مدل بدهد. Core i7 هسته محبوب کسانی است که انتظار بالایی از لپ تاپ در اجرای برنامهها دارند. در بخش لپ تاپ های گیمینگ برند ROG می توان به Zephrus G15 اشاره کرد. در سال ۲۰۰۶ ایسوس برند جدیدی به نام Republic of Gamers یا ROG (جمهوری گیمر ها) را معرفی کرد. سه گزینه برای پنل مانیتور این لپ تاپ های ریزر بلید وجود دارد: 144Hz، 300Hz و یا 4K OLED IPS که هر سه دارای دقت رنگ بسیار بالایی هستند و تجربه ی گیمینگ خیره کننده ای را به نمایش می گذارند.

البته در نظر داشته باشید پنل 4K و توانایی اجرای بازی ها با این رزولوشن، هزینه ی تولید و در نتیجه قیمت تمام شده ی آن را نیز بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون بالا می برد. اما این مدلها با کانفینگ پائین تر ارائه شده. این شرکت در تولید کامپیوتر های دسکتاپ، لپ تاپ، نوت بوک، گوشی های موبایل و سایر سخت افزار های کامپیوتری تجربه دارد. که در طراحی، توسعه و بازاریابی لوازم الکترونیکی، کامپیوتر های شخصی، نرم افزار و سایر خدمات مرتبط، تخصص دارد. در این مطلب تمامی نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ زیر ۱۵ میلیون تومان بدانید را خدمتتان عرض کردیم. چرا که شاهد وجود مدل های متنوعی از لپ تاپ در برندهای مختلف هستیم و همین موضوع سبب می شود تا آنالیز و بررسی لپ تاپ های گوناگون به یک کار زمان بر تبدیل شود. با این حال، این یک لپ تاپ گیمینگی است که حداقل تا 5 سال آینده، شاید هم بیشتر، کار شما را راحت خواهد کرد. لپ تاپ Victus 16 از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچدی، پردازنده Intel Core i5-11400H با عملکردی خوب و قابل قبول، کارت گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 قدرتمند، رم 8 گیگابایتی مناسب و صفحه کلیدی راحت با طراحی تمیز بهره میبرد.